Altijd lachen tochquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Inb4 KT met: Hij heeft wel een paardenlul.
Die was -nog- beter geweestquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht aan "Falende taalnazi's" voor de TT
Ik wou eerst Grammar Nazi's doen maar dat was te voorspelbaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht aan "Falende taalnazi's" voor de TT
Heloef was me net voor met de lapoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die was -nog- beter geweest
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd gezellig met die twee.
Vlot en pittig kapsel, lekker gek allesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd gezellig met die twee.
Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef MissExpert het volgende:
Ok ok, ik doe wel weer normaal gege
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou eerst Grammar Nazi's doen maar dat was te voorspelbaar.
Ja inderdaad wat teh fuck is er met het haar van Anita Witzier aan de hand.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vlot en pittig kapsel, lekker gek alles
Moet je ME vragen, zij kwam ermeequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Big question is, wat is normaal?
Bij dezequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je ME vragen, zij kwam ermee
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef MissExpert het volgende:
Ok ok, ik doe wel weer normaal gege
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Big question is, wat is normaal?
Welke serie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga even kijken of de serie gelukt is. Blijf dit wel met een half oog volgen
Sterkte.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:03 schreef MissExpert het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen 6u eruit om te werken.
Slaap lekker en werkse morgen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:03 schreef MissExpert het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen 6u eruit om te werken.
Schouwburg, oude vest. Jeweet.quote:
He Vin. Mooie dag gehad?quote:
Als ik daar was en dat had geweten..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schouwburg, oude vest. Jeweet.
Was in mijn eentje, maar heb hele tijd zitten praten met de kerel naast me die ook alleen was.
En een mooi meisje gezien. Rood geverfd haar,, bleek, leren bandjes met spikes.
Jammer alleen dat ze me niet zag staan en snel wegrende na afloop.
[..]
He Vin. Mooie dag gehad?
Ik dacht nog dat ik je zag! Maar het was een ander lekker ventje met dreads en een baardje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik daar was en dat had geweten..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schouwburg, oude vest. Jeweet.
Was in mijn eentje, maar heb hele tijd zitten praten met de kerel naast me die ook alleen was.
En een mooi meisje gezien. Rood geverfd haar,, bleek, leren bandjes met spikes.
Jammer alleen dat ze me niet zag staan en snel wegrende na afloop.
[..]
He Vin. Mooie dag gehad?
Het is anime, daar moet je net wel van houdenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ik ook maar eens opzoeken.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht nog dat ik je zag! Maar het was een ander lekker ventje met dreads en een baardje.
Oja, dat vind ik niet zo leuk neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is anime, daar moet je net wel van houden
Baas.quote:
Al een vervolgafspraak gemaakt?quote:
Ik heb hem even in zijn billetjes geknepen ter vergelijking. Maar jij wint dat wel.quote:
Nopequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al een vervolgafspraak gemaakt?
[..]
Ik heb hem even in zijn billetjes geknepen ter vergelijking. Maar jij wint dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |