Altijd lachen tochquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Inb4 KT met: Hij heeft wel een paardenlul.
Die was -nog- beter geweestquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht aan "Falende taalnazi's" voor de TT
Ik wou eerst Grammar Nazi's doen maar dat was te voorspelbaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht aan "Falende taalnazi's" voor de TT
Heloef was me net voor met de lapoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die was -nog- beter geweest
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd gezellig met die twee.
Vlot en pittig kapsel, lekker gek allesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd gezellig met die twee.
Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef MissExpert het volgende:
Ok ok, ik doe wel weer normaal gege
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou eerst Grammar Nazi's doen maar dat was te voorspelbaar.
Ja inderdaad wat teh fuck is er met het haar van Anita Witzier aan de hand.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vlot en pittig kapsel, lekker gek alles
Moet je ME vragen, zij kwam ermeequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Big question is, wat is normaal?
Bij dezequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je ME vragen, zij kwam ermee
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef MissExpert het volgende:
Ok ok, ik doe wel weer normaal gege
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Big question is, wat is normaal?
Welke serie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga even kijken of de serie gelukt is. Blijf dit wel met een half oog volgen
Sterkte.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:03 schreef MissExpert het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen 6u eruit om te werken.
Slaap lekker en werkse morgen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:03 schreef MissExpert het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen 6u eruit om te werken.
Schouwburg, oude vest. Jeweet.quote:
He Vin. Mooie dag gehad?quote:
Als ik daar was en dat had geweten..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schouwburg, oude vest. Jeweet.
Was in mijn eentje, maar heb hele tijd zitten praten met de kerel naast me die ook alleen was.
En een mooi meisje gezien. Rood geverfd haar,, bleek, leren bandjes met spikes.
Jammer alleen dat ze me niet zag staan en snel wegrende na afloop.
[..]
He Vin. Mooie dag gehad?
Ik dacht nog dat ik je zag! Maar het was een ander lekker ventje met dreads en een baardje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik daar was en dat had geweten..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was in mijn eentje, maar heb hele tijd zitten praten met de kerel naast me die ook alleen was.
[..]
He Vin. Mooie dag gehad?
Het is anime, daar moet je net wel van houdenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ik ook maar eens opzoeken.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht nog dat ik je zag! Maar het was een ander lekker ventje met dreads en een baardje.
Oja, dat vind ik niet zo leuk neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is anime, daar moet je net wel van houden
Baas.quote:
Al een vervolgafspraak gemaakt?quote:
Ik heb hem even in zijn billetjes geknepen ter vergelijking. Maar jij wint dat wel.quote:
Nopequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al een vervolgafspraak gemaakt?
[..]
Ik heb hem even in zijn billetjes geknepen ter vergelijking. Maar jij wint dat wel.
Fck yeahquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al een vervolgafspraak gemaakt?
[..]
Ik heb hem even in zijn billetjes geknepen ter vergelijking. Maar jij wint dat wel.
Hoe lang hebben ze gespeeld?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
He Vin. Mooie dag gehad?
2 uur.quote:
Naja nu zeur je wel een beetje hoor kaneeltjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 uur.
Beetje alle bekende liedjons.
Was trouwens nog een vrouw die heel vervelend was. Eerst ging ze voordringen in de rij bij drinken en deed of ze dit niet in de gaten had ondanks dat ik haar 4 keer riep.
Daarna moest ze 4 keer langs me heen lopen terwijl ik al op mijn plaats zat. Hierbij stond ze uiteraard op mijn tenen. En later bleek dat ze ook nog op de verkeerde plek zat. Hoe moeilijk is het nou om de juiste stoel te zoeken.
Beetje jammer inderdaad. Sommige mensen ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 uur.
Beetje alle bekende liedjons.
Was trouwens nog een vrouw die heel vervelend was. Eerst ging ze voordringen in de rij bij drinken en deed of ze dit niet in de gaten had ondanks dat ik haar 4 keer riep.
Daarna moest ze 4 keer langs me heen lopen terwijl ik al op mijn plaats zat. Hierbij stond ze uiteraard op mijn tenen. En later bleek dat ze ook nog op de verkeerde plek zat. Hoe moeilijk is het nou om de juiste stoel te zoeken.
Je hebt een half uur om op je plek te gaan zitten en daar faalde ze dus in met haar vriendinnen. Daardoor liepen ze in de weg toen de show begon en kon ik Jenny niet zien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja nu zeur je wel een beetje hoor kaneeltje
Ja hoor, alles is operationeel. Ondanks haar 200 kilo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Sommige mensen ...Maar dat hou je overal, zitten altijd van dat soort lui tussen. Heb je al je tenen nog?
Jij rebel!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een half uur om op je plek te gaan zitten en daar faalde ze dus in met haar vriendinnen. Daardoor liepen ze in de weg toen de show begon en kon ik Jenny niet zien.
[..]
Ja hoor, alles is operationeel. Ondanks haar 200 kilo.
Ik voelde me wel een beetje een buitenstaander omdat ik als een van de weinigen geen Omnia kleding aan had.
Zelfde als White Sensation oid en dan in het zwart gaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ach, kaneel.
Je moet eens naar lvc gaan met een gothic avond... In een wit t'shirt, leuk contrast.
HET LEF.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfde als White Sensation oid en dan in het zwart gaan
Nee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij rebel!Heb je geen mooie merchandise dan?
Zijn die avonden er nog dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ach, kaneel.
Je moet eens naar lvc gaan met een gothic avond... In een wit t'shirt, leuk contrast.
Kon toch, ik vind dat altijd wel leuk. Alleen van Rammstein moet ik nog een eigen bandshirt hebben, ik leende altijd van m'n ex.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik had wel een paar cd's van ze, maar die heeft mijn ex meegenomen toen ze weg ging. Kennelijk waren ze van haar ofzo.
Had vroeger wel Finntroll shirts.
[..]
Zijn die avonden er nog dan?
Gothic meisjes
Rammstein bandshirtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Kon toch, ik vind dat altijd wel leuk. Alleen van Rammstein moet ik nog een eigen bandshirt hebben, ik leende altijd van m'n ex.
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
Bandshirts...
Vind dat ergens triest eigenlijk![]()
Tuurlijk had gekund. Maar ik vind mezelf volwassen ofzo. Denk ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Kon toch, ik vind dat altijd wel leuk. Alleen van Rammstein moet ik nog een eigen bandshirt hebben, ik leende altijd van m'n ex.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk had gekund. Maar ik vind mezelf volwassen ofzo. Denk ik.
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]Kan nog steeds als je 40 bent hoor.
Dat kan altijd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar ik heb geen behoefte meer aan eigenlijk. Vreemd wel.
Is de meet al zeker?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan altijd.Ik draag ze ook alleen naar concerten, of tijdens het sporten of zo. Of op een luie dag.
Zie OP. Maandag, zoals ik zei.quote:
Ik draag thuis niks.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ik draag gewoon de hele dag mijn werkshirt
Sorry, dementie.quote:
Geeft niet opa.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik draag thuis niks.
[..]
Sorry, dementie.
Maar goed, bed tijd voor mij.
Slaap lekker.
En hij heeft dik gewonnen.quote:
Zo mocht ik hem niet noemen.quote:
Ik waarschuw je.quote:
Kaneel niet.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hij werd een soort rambo bambam al die gasten kapot of rennend naar hun moeder
Ik lach hardop hierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hij werd een soort rambo bambam al die gasten kapot of rennend naar hun moeder
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, we lachen hem toe. Altijd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:44 schreef muhahaha het volgende:
Lachen jullie kaneel nu uit bij het denken aan hem als zijnde een rambo?
Finntroll komt volgende week zondag bij Heidenfest in de 013quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik had wel een paar cd's van ze, maar die heeft mijn ex meegenomen toen ze weg ging. Kennelijk waren ze van haar ofzo.
Had vroeger wel Finntroll shirts.
[..]
Zijn die avonden er nog dan?
Gothic meisjes
Ben je jarig?!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
Waar blijven mijn zoentjes, ik ben nog 15 minuten jarig
OMG JIJ BENT JARIG. SORRY.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
Neem een lekker liedje voor je verjaardag:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |