21:40 - 22:30 uur, Ned 1.quote:Paul Groot en Owen Schumacher zijn de komende weken weer te zien in een fonkelnieuwe reeks Koefnoen. De imitatoren trappen het seizoen af met een extralange special over het thema vakantie. Vanaf volgende week volgt vooral veel politiek en muziek.
Paul Groot en Owen Schumacher vallen dit seizoen van Koefnoen met de neus in de boter. De twee imitatoren hebben de afgelopen jaren al heel wat politici nagedaan. Groot vertelt in KRO Magazine dat de politiek ook in dit seizoen een belangrijke rol krijgt: “De verkiezingscampagne is een dankbare bron van inspriratie”. Alexander Pechtold, Mark Rutte en Geert Wilders kunnen hun borst natmaken. Wilders krijgt te maken met Hanneke Groenteman en drie kunstenaars in een speciale aflevering van Sterren op het doek.
Musici
Het is in dit seizoen van Koefnoen niet alleen politiek wat de klok slaat. Groot en Schumacher hebben ook een groot aantal scčnes met bekende Nederlandse musici in de planning. Zo kunnen Nick & Simon, Caro Emerald en L.A. The Voices een stevige parodie verwachten.
Volkstuintjescomplex
Verder zijn er ook scčnes met onbekende Nederlanders. Natuurlijk is ‘happy single’ Iepie weer van de partij. En is er een serie die zich afspeelt in een volkstuintjescomplex. Daar krijgen de yuppen het aan de stok met oude tuinders. “Nederland in het klein”, volgens Groot. Koefnoen trapt af met een extra lange vakantiespecial die zowel oud als nieuw werk bevat. Vanaf volgende week duikt het programma bovenop de actualiteit.
Idd, tot nu toe was het leuk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:59 schreef remcoP het volgende:
Iepie komt het niveau weer omlaaghalen.
Hij werd wel enorm goed nagedaan, leek goed, ook qua kleding tot in detail.quote:
En voor mij de enige en eerste. Meteen de beste dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef waxmask het volgende:
Laatste was wel de beste aflevering dit seizoen...
eens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef waxmask het volgende:
Samen met eerste (2e als je die compilatie meeneemt)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef waxmask het volgende:
1e en 2e waren ook erg goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef waxmask het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:12 schreef Evertjan het volgende:
dat gezicht van Nick en Simon en Simon![]()
eenschquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:31 schreef Specularium het volgende:
Topshow, zouden ze vaker moeten doen.
Het liefst zonder dat rooie 50+ wijf, dat is puur vulling.
Kan, dit is dan niet je humor. Dat heb ik weer met de TV-kantine. Zelfs DWHN vind ik maar bij vlagen grappig. Nou ja, Koefnoen ook, eigenlijk.quote:
Beetje moeilijk in 1 a 2 dagen om perfectie te bereiken. (zelfde probleem overigens als South Park die hun programma ook in een paar dagen maken)quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb net de herhaling even teruggekeken en eerlijk gezegd vond ik het niet zo geweldig. Sorry.
Leuke verkleedpartijtjes en verder vooral 'leuk' bij vlagen en 'knap gedaan', maar zeker geen buikkramp van het lachen en ook niet het niveau van de 'Ik Hou van Holland'-uitsmijter van het vorige seizoen.
Ik heb dat eerlijk gezegd toch al jaren bij Koefnoen, het is allemaal 'grappig bedacht' en 'knap gedaan', maar niet hilarisch of écht leuk. Het lijkt ook wel steeds meer afgeraffeld, typetjes zijn minder herkenbaar en lijken vaak meer op persiflages van eerdere typetjes.
Het is geen verloren tijd en er is ook niet veel beters op TV, maar ze kunnen (konden?) beter. Misschien blijven ze wat hangen in hun trucje. Zorg dan dat je het perfect uitvoert.
Dat jij het geen klap aan vindt, is geen argument waarom het van de buis moet, egoďst.quote:Op zondag 14 oktober 2012 08:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb net de herhaling even teruggekeken en eerlijk gezegd vond ik het niet zo geweldig. Sorry.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 03:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel knap dat ze dit in 1 dag in elkaar hebben gezet
Wat is er grappig?quote:
Normaal gesproken citeert ik mensen met een avatar van een kwal niet, maar in dit geval heeft ie gelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de stukjes van Holleeder zijn zaterdag opgenomen
Idd, je zag nauwelijks dat het die Schumacher was, alleen aan wat lichaamstaal zag je dat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
die holleder was echt ontzettend goed gedaan, tot de gezichtsuitdrukkingen en de stem aan toe![]()
Nee, dat hoeft van mij ook niet. Dan zijn er wel andere programma's die daar veel eerder voor in aanmerking komen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat jij het geen klap aan vindt, is geen argument waarom het van de buis moet, egoďst.
Toch jammer dat je zo negatief bent over Koefnoenquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft van mij ook niet. Dan zijn er wel andere programma's die daar veel eerder voor in aanmerking komen.
Nu was natuurlijk het grootste gedeelte van de uitzending de fake College Tour ...quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:46 schreef RobertoCarlos het volgende:
Alleen die stukjes zijn opgenomen op zaterdag zonder publiek ook of zo, de rest was al lang geleden voorbereid. Dus dat was niet zo moeilijk...
Dat is nog snel gegaan dan. Cruijff spreekt de taal slecht en ineens wil Jan en alleman mijn laten geloven dat hem de basisschool al te moeilijk vond. Blijkbaar vinden ons (het handjevol dat zich wél kon concentreren op school) het inmiddels zo hopeloos dat onze de woordenboeken maar aan laten passen? Mijn vind dit triest.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:43 schreef nowkia het volgende:
Oh ja, dat 'terwijl het eigenlijk hen moet zijn' is een beetje achterhaald. Hun ipv hen is tegenwoordig gewoon correct.
Jij vond er toch geen reet aan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Toch jammer dat je zo negatief bent over Koefnoen
Ik heb het nooit geleerd op de basisschool.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is nog snel gegaan dan. Cruijff spreekt de taal slecht en ineens wil Jan en alleman mijn laten geloven dat hem de basisschool al te moeilijk vond. Blijkbaar vinden ons (het handjevol dat zich wél kon concentreren op school) het inmiddels zo hopeloos dat onze de woordenboeken maar aan laten passen? Mijn vind dit triest.
Dat vind ik ook. De aflevering van gisteren was helemaal niet zo slecht, de imitaties waren wat beter dan normaal, maar echt hilarisch wordt het nooit. Je zit hoogstens te glimlachenquote:Op zondag 14 oktober 2012 08:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb dat eerlijk gezegd toch al jaren bij Koefnoen, het is allemaal 'grappig bedacht' en 'knap gedaan', maar niet hilarisch of écht leuk. Het lijkt ook wel steeds meer afgeraffeld, typetjes zijn minder herkenbaar en lijken vaak meer op persiflages van eerdere typetjes.
Het is geen verloren tijd en er is ook niet veel beters op TV, maar ze kunnen (konden?) beter. Misschien blijven ze wat hangen in hun trucje. Zorg dan dat je het perfect uitvoert.
Alsof je naar Koefnoen kijkt vanwege de hilariteit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. De aflevering van gisteren was helemaal niet zo slecht, de imitaties waren wat beter dan normaal, maar echt hilarisch wordt het nooit. Je zit hoogstens te glimlachen.
Ik denk dat veel mensen dat daarom doen jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof je naar Koefnoen kijkt vanwege de hilariteit.
Haha, dat accent is zo ontzettend nep.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
verder ben ik diehard fan van de zeeuwse dames
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij vond er toch geen reet aan?
Ik sluit niet uit dat dat wel hun oorspronkelijke intentie was.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof je naar Koefnoen kijkt vanwege de hilariteit.
Tegenwoordig is het meer ter vermaak van hunzelf wil je zeggen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat dat wel hun oorspronkelijke intentie was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |