Helemaal goed hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben de joppiechips wel even zat ...Sushi?
Nee, meerdere broodjes en een bak salade.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
1 week teren op een broodje zalm en chips?
Ow dat is goed te nassenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, meerdere broodjes en een bak salade.
Maar wat was er nou met met mijn lyrics? Zat er een spelfout in?quote:
Eventueel kun je altijd nog gaan kauwen aan je eigen lichaam, in geval van noodquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
1 week teren op een broodje zalm en chips?
Ik heb genoeg vetjes om vijf jaar op te teren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eventueel kun je altijd nog gaan kauwen aan je eigen lichaam, in geval van nood
Wahaha of de eelt wegschaven en uitstrooien op een boterhamquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eventueel kun je altijd nog gaan kauwen aan je eigen lichaam, in geval van nood
Gadverdammequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha of de eelt wegschaven en uitstrooien op een boterham
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vetjes om vijf jaar op te teren.
Nee, maar is een mooi liedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat was er nou met met mijn lyrics? Zat er een spelfout in?
Ja?quote:
Kom maar voelen op de meeting.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leugens ende propaganda
Waarom nou weer de eelt.. Je kunt toch gewoon wat blokjes vlees uit je arm halen ofzo :$quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha of de eelt wegschaven en uitstrooien op een boterham
Dan ga je dood van de ontstekingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom nou weer de eelt.. Je kunt toch gewoon wat blokjes vlees uit je arm halen ofzo :$
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel als ik ze bij mezelf blauw sla ala Fight Club![]()
Nop zeer donkerbruin/zwartquote:
Blokjes vleesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom nou weer de eelt.. Je kunt toch gewoon wat blokjes vlees uit je arm halen ofzo :$
I knowquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
Wauw, veel blauwe oogjes hier.
Ik heb bruine oogjes.
Tuulk nie, gewoon beetje pure alcohol er in gieten u_uquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ga je dood van de ontsteking
Omnomnomquote:
Dan kun je het nog beter dichtbrandenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Tuulk nie, gewoon beetje pure alcohol er in gieten u_u
Ik blauwig/grijzigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
Wauw, veel blauwe oogjes hier.
Ik heb bruine oogjes.
Kijk in de spiegelquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
Ik heb ooit geweten welke kleur ogen ik heb. Alleen ik ben het vergeten.
Ja, maar niet van je eigen lichaamquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Tuulk nie, gewoon beetje pure alcohol er in gieten u_u
[..]
Omnomnom
Awww, te lief.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar dan val ik niet in je doelgroep
Dat doen we na die tijd :$quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kun je het nog beter dichtbranden
Of krijg jij altijd instant trek van een BBQ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat doen we na die tijd :$
Beter je eigen dan van iemand anders.. Straks heeft diegene wat engsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel
[..]
Ja, maar niet van je eigen lichaam
Opstaan is teveel moeite, luie zolderkamerautistindewoonkamer jwz.quote:
You said the magic wordquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of krijg jij altijd instant trek van een BBQ?
Truequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Beter je eigen dan van iemand anders.. Straks heeft diegene wat engs
Maak een foto met je webcam/telefoonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Opstaan is teveel moeite, luie zolderkamerautistindewoonkamer jwz.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Bruine ogen heb jij, net als ik. Boks.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw zolderkamer is je woonkamer??quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh, weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Bruine ogen heb jij, net als ik. Boks.
Nee ik zit in de woonkamer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jouw zolderkamer is je woonkamer??
Sjah heb je soms.... nieuwe nom zien te vindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gewoon een hele pizza zitten opkanen vanavond en nu heb ik nog steeds honger
Join the club. Ik zit nu aan dit:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Laat mij even lekker klagenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah heb je soms.... nieuwe nom zien te vinden
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Join the club. Ik zit nu aan dit:
[ afbeelding ]
Welke pizza had je trouwens?
Wat zijn dat??quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Pollooooooquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sjesus, ongesteld?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Laat mij even lekker klagen![]()
Herkenbaar! Meer snacken!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
That's what sh... Nvm :$quote:
Lekker hequote:
Soort slagroomsoesjes met banaaniets eropquote:
Hmm ken ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Polloooooo
En morgen tonijn
Maar strakjes ga ik mezelf kapot vreten in de chips
Je laat je wel makkelijk van de wijs brengen ehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Wie ben jij?quote:
Ow god, klinkt errug zoet!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soort slagroomsoesjes met banaaniets erop
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
That's what sh... Nvm :$
Zomaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker he
[..]
Soort slagroomsoesjes met banaaniets erop
[..]
Hmm ken ik nietEn ik lust geen vis
![]()
Chips, dat heb ik ook nog
Ja best welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow god, klinkt errug zoet!
Very truequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zomaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrr
Nja, meer vis voor mij
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je laat je wel makkelijk van de wijs brengen ehNeuh ik prefereer een wat zachtere modus van communicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is lief en fluffy enzow...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ok ik zal m'n best doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh ik prefereer een wat zachtere modus van communicatie.
Iedereen is lief en fluffy enzow...
2 -grote- borden zuurkoolstamppot met het hele feest eromheen (spekjes, uitgebakken stukkie spek, worst e.d.)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
Eet 2 big tasties, nog steeds honger.
[ afbeelding ]
Ik was zo vrij om maar middenin deze slowchat binnen te vallenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Straks word ik dik
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Eet twee borden nasi.
Heeft nog steeds honger.
[ afbeelding ]
Nou ok welkom danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:55 schreef Rick. het volgende:
[..]
Ik was zo vrij om maar middenin deze slowchat binnen te vallen
Dik worden gebeurd niet van de 1 op de andere dag
*begint met rukkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik eet soms wel 3 borden tagliatelle.. come at me
quote:
....................quote:
Nergens voor nodig hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
....................
* JijHebtGeenRokje moet een beetje huilen
3 drankjesquote:
Even terugkoppen:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Danzij jou zit dit nu in m'n hoofd Fera
Okequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
3 drankjes
WOEST ENDE ZIEDEND
quote:
Krijg je er van eh.. Don't mess with ze skirtquote:
Je krijgt ook al perenijs héquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
Krijg je er van eh.. Don't mess with ze skirt
Ze polarbears are my lunchquote:
quote:
Is dat net zoiets als Don't mess with the Zohan ?quote:[b]Op zaterdag 13 oktober 2012 22:01 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Krijg je er van eh.. Don't mess with ze skirt
Jij bent zelf een polarbearquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ze polarbears are my lunch
[..]!!!!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]!!!!
Ohm nohm nohmzquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]!!!!
Ja, maar dan nog veel heftiger zeg maar :$quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als Don't mess with the Zohan ?
Ik eet mezelf niet hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij bent zelf een polarbear
And you are the shoemaster general WHOOHAAAquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
And you are the shoemaster general WHOOHAAA
Ja, wat zou de wereld nou zonder mij moetenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Opzich een verstandige keuze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Amen to thatquote:
Neem er ook één voor mij mee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Amen to that.. Ik wil haar knuffelen
En nu ga ik ff bier halen
Niet een specifiek iets. Ik drink eigenlijk bijna nooit bier.quote:
Ahh okéquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet een specifiek iets. Ik drink eigenlijk bijna nooit bier.
Thanks love.quote:
Ik ook, maar mag nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks love.
Ik heb wel zin in bier ineens.
Heb me net lekker volgepropt. Hoef nu effe niks meer, behalve even liggen lolquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks love.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Thanks love.
Awww ... Arme jij.quote:
hf pretending.. en dan dromenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:11 schreef fietsie het volgende:
Ik ga in mijn bedje kruipen, doen alsof ik een seksleven heb en dan slapen....
TMI mate, TMI.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:11 schreef fietsie het volgende:
Fap zequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:11 schreef fietsie het volgende:
Maakt toch niks uit? Des te meer voor onsquote:
Wees blij, beats pain I guess.quote:
Stroquote:
GMTAquote:
Klopt, maar heb er niks aan nuquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit? Des te meer voor ons
Alleen heb ik weinig baat bij pijnstillers. Ze lijken nooit te werkenquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar heb er niks aan nu
[..]
Alleen heb ik weinig baat bij pijnstillers. Ze lijken nooit te werken
Was het een kutfeestje?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:13 schreef MissExpert het volgende:
Alweer veel te vroeg thuis van een feestje
Dat is klote.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar heb er niks aan nu
[..]
Alleen heb ik weinig baat bij pijnstillers. Ze lijken nooit te werken
Geintje moet kunnen meis.quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is klote.
Dan moet ik je pijn maar verzachten.
Wees blij dat je niet meer op een kutfeestje hoeft te zijn dan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:14 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ook, maar moet ook vroeg slapen gaan
Thanx; het alternatief is eega wakkermaken en als gevolg daarvan ruzie krijgen wegens wakkermakenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:12 schreef Evie het volgende:
[..]
hf pretending.. en dan dromenoef
goede dromen
Nou gelijk goedmaaksex toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Thanx; het alternatief is eega wakkermaken en als gevolg daarvan ruzie krijgen wegens wakkermaken
Wat voorn bunga bunga feestje heb je bezocht?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:13 schreef MissExpert het volgende:
Alweer veel te vroeg thuis van een feestje
Verjaardag van buurmanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat voorn bunga bunga feestje heb je bezocht?
Jij bent niet getrouwd ?quote:
Ik snapte 'm niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:15 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Weet ik Fera, ik maakte ook een grapje. Niet al te serieus nemen
Klopt wel, maar er kwam nu bier en toen moest ik wegquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet meer op een kutfeestje hoeft te zijn dan.
Anders begin je gewoon bij de 1e en werk je ze 1 voor 1 afquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat ik zo eens een James Bond film aanslinger.
Iemand een suggestie welke?
Dan was je net op tijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klopt wel, maar er kwam nu bier en toen moest ik weg
Irritant jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Die knipoogsmileys hierzo zouden echt verboden moeten worden.. Wandingen
Dan ben ik nog even aan het kijkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders begin je gewoon bij de 1e en werk je ze 1 voor 1 af
Je hebt dan ook zeeën van tijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ben ik nog even aan het kijken
Je hebt toch tijd zat, toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan ben ik nog even aan het kijken
Ik heb ze wel eens gebruikt, maar ik voel me echt vies en misbruikt door mezelf danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Irritant jaMaar ik gebruik ze toch af en toe
Veel water drinken, heb je nooit een katerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha ja, kan nu geen bier drinken anders morgen kater, kan ik niet hebben
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha ja, kan nu geen bier drinken anders morgen kater, kan ik niet hebben
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Sowieso hou ik niet van knipogen, true storySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.x 950948387374
Brutal. Fucking. Metal.
Ahwquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens gebruikt, maar ik voel me echt vies en misbruikt door mezelf dan
Helaas wel jaquote:
Vergeet ik altijd. Dompiedom. Moet zo al gaan slapenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Veel water drinken, heb je nooit een kater
Deze kater welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je hem echt niet hebben?
Nee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
Het is toch een fabeltje dat veel water drinken helpt tegen een kater ?
Nopequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
Brainiac zei van wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon niet teveel drinken. Dan komt alles goed.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Op welk kutfeestje komt er pas om 22.00 bier?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klopt wel, maar er kwam nu bier en toen moest ik weg
Nee, want een kater is gewoon een tekort aan vocht in je lichaam. Water vult dit tekort aan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel drinken. Dan komt alles goed.Ben jij zo'n zuiperd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee.
Tenminste, als je bedoelt om er een te voorkomen ipv te verhelpen.
Hmmm, iemand hier beweerde van wel namelijk. Of dat was in PTA.quote:
Brainiacquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel drinken. Dan komt alles goed.Just asking, ik moet morgen rijden van half 9 tot uurtje of 6 dus dan ga ik geen kater willen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Preices. Al die andere dingen zijn wel fabeltjes trouwensquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want een kater is gewoon een tekort aan vocht in je lichaam. Water vult dit tekort aan.
True story.
Hmm oke, hendigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want een kater is gewoon een tekort aan vocht in je lichaam. Water vult dit tekort aan.
True story.
Die buurman had een leuke zoon dat was de enige reden dat ik ging. Bij hem komt geen alcohol inhuis, dus zoonlief moest voor bier perse naar stad gaan. Ik kon toen niet meequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:22 schreef twi het volgende:
[..]
Op welk kutfeestje komt er pas om 22.00 bier?
Jammer, anders had het natuurlijk wel batsen geworden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Die buurman had een leuke zoon dat was de enige reden dat ik ging. Bij hem komt geen alcohol inhuis, dus zoonlief moest voor bier perse naar stad gaan. Ik kon toen niet mee
Klopt dus niet, is geen fabeltje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke, hendigWant iemand beweerde hier of in PTA dat het wel een fabeltje was
Yes, ik lees het netquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt dus niet, is geen fabeltje.
Ben je zo wanhopig?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Die buurman had een leuke zoon dat was de enige reden dat ik ging. Bij hem komt geen alcohol inhuis, dus zoonlief moest voor bier perse naar stad gaan. Ik kon toen niet mee
Pak de trein maar naar leiden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Waar is hier? Dan pak ik nu de trein naar die plek
Met die zoon. Kan! Zijn vrienden waren ook niet onaangenaam lekker alto types. I likequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer, anders had het natuurlijk wel batsen geworden.
Te lui om naar de stad te gaan maar wel de trein willen pakken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:24 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Waar is hier? Dan pak ik nu de trein naar die plek
Waarom ben ík wanhopig? Omdat ze pas zo laat naar stad gingen kon ik niet mee. Morgen vroeg opquote:
Natuurlijk pak ik de trein niet. Just jokingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te lui om naar de stad te gaan maar wel de trein willen pakken?
Omdat je alleen voor die leuke zoon gingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:26 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Waarom ben ík wanhopig? Omdat ze pas zo laat naar stad gingen kon ik niet mee. Morgen vroeg op
Ik ga niet voor mn lol naar buurman verjaardag die 54werd, dan moet er wel een leuke reden zijn. Hij was best cutiequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je alleen voor die leuke zoon ging
Had too much?quote:
Als er een feestje, al is het nog zo kut, laten we zeggen een kringverjaardag, maar dat ene leuke meisje is er. Dan ga jij ook hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je alleen voor die leuke zoon ging
Srsly?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:28 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ga niet voor mn lol naar buurman verjaardag die 54werd, dan moet er wel een leuke reden zijn. Hij was best cutie
BAMquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Had too much?
Er zit niet eens n kurk in.
Niks mis met kringverjaardagen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Als er een feestje, al is het nog zo kut, laten we zeggen een kringverjaardag, maar dat ene leuke meisje is er. Dan ga jij ook hoor.
Ja maar ik ben gewoon wanhopig, dat geeft ik ook toequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Als er een feestje, al is het nog zo kut, laten we zeggen een kringverjaardag, maar dat ene leuke meisje is er. Dan ga jij ook hoor.
Klopt hij wist dat ik komen ging.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Srsly?
Je hebt gewoon met de zoon afgesproken eigenlijk hoop ik?
Wanhopig? Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik ben gewoon wanhopig, dat geeft ik ook toe
Dafuq?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis met kringverjaardagen.
quote:
De ene fles is pas opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Had too much?
Er zit niet eens n kurk in.
Ik haat kringverjaardagen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks mis met kringverjaardagen.
DAT MOET JE NIET ZEGGEN OP FOK!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik ben gewoon wanhopig, dat geeft ik ook toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Omdat ik het heb over kringverjaardagen.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
De ene fles is pas op
Nee, dat plasticje wat eromheen zit was hartstikke glad
Weet ik veelquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wanhopig? Waarom dat dan?
Dat vraag ik niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:30 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klopt hij wist dat ik komen ging.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:31 schreef heloef het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]Idd, geef het maar opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kringverjaardag zijn sowieso kutfeesten mijn god.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik het heb over kringverjaardagen.
Jij moet gewoon een rustige tent opzoeken om rustig te luieren met een ouwe vriend onder genot van een biertje.quote:
Tis nogal een verschil om met iemand af te spreken dan te weten van elkaar dat je naar dezelfde gelegenheid gaat.quote:
En wat moet jij nou nog doen kt om aan de vrouw te geraken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een rustige tent opzoeken om rustig te luieren met een ouwe vriend onder genot van een biertje.
Waarop je een oud bekende (vrouw) tegenkomt met een veel te leuke vriendin (single uiteraard)
Ja dát soort verjaardagen. Waar een schaaltje met blokje kaas/worst rondgaat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
WTF is een kringverjaardag? Zo een waar alle visite in een rondje door de huiskamer heen zit?
Nah doe maar nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat wou je anders doen? Wanhopig door blijven gaan terwijl dat geen zin heeft?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]Dat is weer een andere discussie natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Leven denk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wat moet jij nou nog doen kt om aan de vrouw te geraken?
Ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
WTF is een kringverjaardag? Zo een waar alle visite in een rondje door de huiskamer heen zit?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja dát soort verjaardagen. Waar een schaaltje met blokje kaas/worst rondgaat.
Ah dat. Dat hebben ik thuis altijdquote:
En veel sterke drank... Hoog niveau gebral over het energieprobleem...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:35 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja dát soort verjaardagen. Waar een schaaltje met blokje kaas/worst rondgaat.
Eum jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis nogal een verschil om met iemand af te spreken dan te weten van elkaar dat je naar dezelfde gelegenheid gaat.
Dan kan je zelf wel de conclusie trekken waarom ik iets anders zou hebben gevraagd.quote:
Gezellig toch? Kun je elkaar tenminste nog fatsoenlijk verstaan en kunt altijd naar de tuin gaan oid als je het even zat bent. Tis eigenlijk net fok, maar dan RLquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gezellig toch? Kun je elkaar tenminste nog fatsoenlijk verstaan en kunt altijd naar de tuin gaan oid als je het even zat bent. Tis eigenlijk net fok, maar dan RL
Bij mijn ouders thuis(jaja ik hoorde bij het volk van de kutfeestjes=kringverjaardag) kwam er geen druppel alchol aan de pas.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En veel sterke drank... Hoog niveau gebral over het energieprobleem...
Hier alleen biertjes. Wat ik toch niet hoef.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:37 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Bij mijn ouders thuis(jaja ik hoorde bij het volk van de kutfeestjes=kringverjaardag) kwam er geen druppel alchol aan de pas.
Dat heb ik dan nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En veel sterke drank... Hoog niveau gebral over het energieprobleem...
Wees blij!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog nooit meegemaakt.
Kringverjaardagen zijn meestal met familie, die wil je juist niet verstaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gezellig toch? Kun je elkaar tenminste nog fatsoenlijk verstaan en kunt altijd naar de tuin gaan oid als je het even zat bent. Tis eigenlijk net fok, maar dan RL
Deze baas weet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Kringverjaardagen zijn meestal met familie, die wil je juist niet verstaan.
Hoef heeft een paard.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier alleen biertjes. Wat ik toch niet hoef.
hoef, komt van behoeven, behoeften.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hoef heeft een paard.
'Wat ik toch niet wil' is correct Nederlands
Mja, hier ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
Mijn familie was altijd gezellig, ondanks de kringverjaardagen.
Ik wil niet lullig doen, maar jouw Nederlands is ook niet geweldig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hoef heeft een paard.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Kringverjaardagen zijn meestal met familie, die wil je juist niet verstaan.
Vertel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar jouw Nederlands is ook niet geweldig.
Typo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hoef heeft een paard.
quote:
Oh ik vaak genoeg... Interessante mensen om mij heenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog nooit meegemaakt.
fucking bullshitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:38 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hoef heeft een paard.
Ik praat liever met andere mensen, laat me het zo zeggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom niet?
Misschien heb je gewoon niet zulke toffe familiedelen als ik
Als je het misschien aardiger zou zeggen zou ik er nog serieus op antwoorden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoef, komt van behoeven, behoeften.
Lul niet zo dom aub.
quote:
Het is "Kringverjaardagen zijn sowieso kutfeesten mijn God"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:33 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Kringverjaardag zijn sowieso kutfeesten mijn god.
Slim gaan lopen doen over dat iets fout is, maar zelf dik ongelijk hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:41 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Als je het misschien aardiger zou zeggen zou ik er nog serieus op antwoorden.
Oja, wacht toch wel. ME failquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Typo? Was gewoon correct nederlands.
Inb4 KT met: Hij heeft wel een paardenlul.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geloof er inderdaad niks van dat Heloef een paard heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |