Helemaal goed hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben de joppiechips wel even zat ...Sushi?
Nee, meerdere broodjes en een bak salade.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
1 week teren op een broodje zalm en chips?
Ow dat is goed te nassenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, meerdere broodjes en een bak salade.
Maar wat was er nou met met mijn lyrics? Zat er een spelfout in?quote:
Eventueel kun je altijd nog gaan kauwen aan je eigen lichaam, in geval van noodquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
1 week teren op een broodje zalm en chips?
Ik heb genoeg vetjes om vijf jaar op te teren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eventueel kun je altijd nog gaan kauwen aan je eigen lichaam, in geval van nood
Wahaha of de eelt wegschaven en uitstrooien op een boterhamquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eventueel kun je altijd nog gaan kauwen aan je eigen lichaam, in geval van nood
Gadverdammequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha of de eelt wegschaven en uitstrooien op een boterham
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vetjes om vijf jaar op te teren.
Nee, maar is een mooi liedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat was er nou met met mijn lyrics? Zat er een spelfout in?
Ja?quote:
Kom maar voelen op de meeting.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leugens ende propaganda
Waarom nou weer de eelt.. Je kunt toch gewoon wat blokjes vlees uit je arm halen ofzo :$quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha of de eelt wegschaven en uitstrooien op een boterham
Dan ga je dood van de ontstekingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom nou weer de eelt.. Je kunt toch gewoon wat blokjes vlees uit je arm halen ofzo :$
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel als ik ze bij mezelf blauw sla ala Fight Club![]()
Nop zeer donkerbruin/zwartquote:
Blokjes vleesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom nou weer de eelt.. Je kunt toch gewoon wat blokjes vlees uit je arm halen ofzo :$
I knowquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
Wauw, veel blauwe oogjes hier.
Ik heb bruine oogjes.
Tuulk nie, gewoon beetje pure alcohol er in gieten u_uquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ga je dood van de ontsteking
Omnomnomquote:
Dan kun je het nog beter dichtbrandenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Tuulk nie, gewoon beetje pure alcohol er in gieten u_u
Ik blauwig/grijzigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
Wauw, veel blauwe oogjes hier.
Ik heb bruine oogjes.
Kijk in de spiegelquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
Ik heb ooit geweten welke kleur ogen ik heb. Alleen ik ben het vergeten.
Ja, maar niet van je eigen lichaamquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Tuulk nie, gewoon beetje pure alcohol er in gieten u_u
[..]
Omnomnom
Awww, te lief.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar dan val ik niet in je doelgroep
Dat doen we na die tijd :$quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kun je het nog beter dichtbranden
Of krijg jij altijd instant trek van een BBQ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat doen we na die tijd :$
Beter je eigen dan van iemand anders.. Straks heeft diegene wat engsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel
[..]
Ja, maar niet van je eigen lichaam
Opstaan is teveel moeite, luie zolderkamerautistindewoonkamer jwz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |