Helemaal goed hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben de joppiechips wel even zat ...Sushi?
Nee, meerdere broodjes en een bak salade.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
1 week teren op een broodje zalm en chips?
Ow dat is goed te nassenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, meerdere broodjes en een bak salade.
Maar wat was er nou met met mijn lyrics? Zat er een spelfout in?quote:
Eventueel kun je altijd nog gaan kauwen aan je eigen lichaam, in geval van noodquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
1 week teren op een broodje zalm en chips?
Ik heb genoeg vetjes om vijf jaar op te teren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eventueel kun je altijd nog gaan kauwen aan je eigen lichaam, in geval van nood
Wahaha of de eelt wegschaven en uitstrooien op een boterhamquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eventueel kun je altijd nog gaan kauwen aan je eigen lichaam, in geval van nood
Gadverdammequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha of de eelt wegschaven en uitstrooien op een boterham
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vetjes om vijf jaar op te teren.
Nee, maar is een mooi liedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat was er nou met met mijn lyrics? Zat er een spelfout in?
Ja?quote:
Kom maar voelen op de meeting.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leugens ende propaganda
Waarom nou weer de eelt.. Je kunt toch gewoon wat blokjes vlees uit je arm halen ofzo :$quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahaha of de eelt wegschaven en uitstrooien op een boterham
Dan ga je dood van de ontstekingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom nou weer de eelt.. Je kunt toch gewoon wat blokjes vlees uit je arm halen ofzo :$
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel als ik ze bij mezelf blauw sla ala Fight Club![]()
Nop zeer donkerbruin/zwartquote:
Blokjes vleesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom nou weer de eelt.. Je kunt toch gewoon wat blokjes vlees uit je arm halen ofzo :$
I knowquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
Wauw, veel blauwe oogjes hier.
Ik heb bruine oogjes.
Tuulk nie, gewoon beetje pure alcohol er in gieten u_uquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ga je dood van de ontsteking
Omnomnomquote:
Dan kun je het nog beter dichtbrandenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Tuulk nie, gewoon beetje pure alcohol er in gieten u_u
Ik blauwig/grijzigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
Wauw, veel blauwe oogjes hier.
Ik heb bruine oogjes.
Kijk in de spiegelquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
Ik heb ooit geweten welke kleur ogen ik heb. Alleen ik ben het vergeten.
Ja, maar niet van je eigen lichaamquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Tuulk nie, gewoon beetje pure alcohol er in gieten u_u
[..]
Omnomnom
Awww, te lief.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maar dan val ik niet in je doelgroep
Dat doen we na die tijd :$quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kun je het nog beter dichtbranden
Of krijg jij altijd instant trek van een BBQ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat doen we na die tijd :$
Beter je eigen dan van iemand anders.. Straks heeft diegene wat engsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel
[..]
Ja, maar niet van je eigen lichaam
Opstaan is teveel moeite, luie zolderkamerautistindewoonkamer jwz.quote:
You said the magic wordquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of krijg jij altijd instant trek van een BBQ?
Truequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Beter je eigen dan van iemand anders.. Straks heeft diegene wat engs
Maak een foto met je webcam/telefoonquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Opstaan is teveel moeite, luie zolderkamerautistindewoonkamer jwz.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Bruine ogen heb jij, net als ik. Boks.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw zolderkamer is je woonkamer??quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh, weten we dat ook weer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Bruine ogen heb jij, net als ik. Boks.
Nee ik zit in de woonkamer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jouw zolderkamer is je woonkamer??
Sjah heb je soms.... nieuwe nom zien te vindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Gewoon een hele pizza zitten opkanen vanavond en nu heb ik nog steeds honger
Join the club. Ik zit nu aan dit:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Laat mij even lekker klagenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah heb je soms.... nieuwe nom zien te vinden
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Join the club. Ik zit nu aan dit:
[ afbeelding ]
Welke pizza had je trouwens?
Wat zijn dat??quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Pollooooooquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sjesus, ongesteld?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Laat mij even lekker klagen![]()
Herkenbaar! Meer snacken!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
That's what sh... Nvm :$quote:
Lekker hequote:
Soort slagroomsoesjes met banaaniets eropquote:
Hmm ken ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Polloooooo
En morgen tonijn
Maar strakjes ga ik mezelf kapot vreten in de chips
Je laat je wel makkelijk van de wijs brengen ehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Wie ben jij?quote:
Ow god, klinkt errug zoet!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soort slagroomsoesjes met banaaniets erop
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
That's what sh... Nvm :$
Zomaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker he
[..]
Soort slagroomsoesjes met banaaniets erop
[..]
Hmm ken ik nietEn ik lust geen vis
![]()
Chips, dat heb ik ook nog
Ja best welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow god, klinkt errug zoet!
Very truequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zomaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrr
Nja, meer vis voor mij
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je laat je wel makkelijk van de wijs brengen ehNeuh ik prefereer een wat zachtere modus van communicatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is lief en fluffy enzow...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ok ik zal m'n best doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neuh ik prefereer een wat zachtere modus van communicatie.
Iedereen is lief en fluffy enzow...
2 -grote- borden zuurkoolstamppot met het hele feest eromheen (spekjes, uitgebakken stukkie spek, worst e.d.)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:54 schreef muhahaha het volgende:
Eet 2 big tasties, nog steeds honger.
[ afbeelding ]
Ik was zo vrij om maar middenin deze slowchat binnen te vallenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Straks word ik dik
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
Eet twee borden nasi.
Heeft nog steeds honger.
[ afbeelding ]
Nou ok welkom danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:55 schreef Rick. het volgende:
[..]
Ik was zo vrij om maar middenin deze slowchat binnen te vallen
Dik worden gebeurd niet van de 1 op de andere dag
*begint met rukkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik eet soms wel 3 borden tagliatelle.. come at me
quote:
....................quote:
Nergens voor nodig hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
....................
* JijHebtGeenRokje moet een beetje huilen
3 drankjesquote:
Even terugkoppen:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Danzij jou zit dit nu in m'n hoofd Fera
Okequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
3 drankjes
WOEST ENDE ZIEDEND
quote:
Krijg je er van eh.. Don't mess with ze skirtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |