Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Niet doen! Glibbereig is leukerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:20 schreef Ladylike het volgende:
een JF topic, ze zijn zeldzaam
MODJE!!! pas ff die tiepvaud aan
oeh lekkerquote:
oh, heb zelfs in FB een aanvraag gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet doen! Glibbereig is leuker
klinkt zo ondeugend als je het hardop zegtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet doen! Glibbereig is leuker
Welk ziekenhuis lig je? stuur ik wel een koerier met een kopje jouw kant opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh lekker
Oei bijna aanrijding hier voor
Maar goed dat het voor de EHBO post is
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh, heb zelfs in FB een aanvraag gedaan
En het lijkt bij GF te horen, die vuige glibbereigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
klinkt zo ondeugend als je het hardop zegt
AZMquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Welk ziekenhuis lig je? stuur ik wel een koerier met een kopje jouw kant op
Ik pies dus bijna in mn broekquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
klinkt zo ondeugend als je het hardop zegt
Ja, had ook naar utrecht kunnen gaan, maar mn tank was bijna leegquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, echt andere kant van het land dus. Uhm JJH, kun jij even taxi-en?
Nothin' muchquote:
SPOILER: gezondheidsupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
vroeger welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat ben jij toch
zo sterk als een tijger
zo lenig als een aal
uithoudingsvermogen van een leeuw.....
dan is ie aan het taxien op schipholquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, echt andere kant van het land dus. Uhm JJH, kun jij even taxi-en?
van de power rangers naar de carebearsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger wel![]()
nou zijn het allemaal andere dieren geworden
dat ben jij tochquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger wel![]()
nou zijn het allemaal andere dieren geworden
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
dat ben jij toch
zo sterk als een hijger
zo lenig als een faal
uithoudingsvermogen van een geeuw.....
[..]
dat ben jij toch
zo sterk als een hijger
zo lenig als een faal
dat is jouw beschrijvingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
dat ben jij toch
zo sterk als een hijger
zo lenig als een faal
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, had ook naar utrecht kunnen gaan, maar mn tank was bijna leeg
[..]
Nothin' muchHouden zo en Beeb mag voorlopig ook nog wel even in je buik blijvenSPOILER: gezondheidsupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet je dat wel zekerquote:
Als ik een week of 7 verder was, hadden ze vanacht de bevalling ingezet denk ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Houden zo en Beeb mag voorlopig ook nog wel even in je buik blijven
Ja het was piesquote:
Nou ik moest hardop lachen en kwam aan het hoestenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het had beter gekund maar ik wilde maar 1 letter per zin veranderen
[..]
dat ben jij toch
zo sterk als een hijger
zo lenig als een faal
Neeeequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ok dan ben je dus echt niet slim![]()
zeggen dat je moet overwerken en op FB een foto zetten waar je mosselen aan het eten bent
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
zeggen dat je moet overwerken en op FB een foto zetten waar je mosselen aan het eten bent
dat is ook een dier een FAAL Haasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
Wel als het zijn personeel isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Typisch. Is het jouw probleem?
quote:
Haha FB en FOK u bent be(door)trapt meneerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor alles en tot nooit meer ziens dan?
Geen idee of ik het juist heb hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor alles en tot nooit meer ziens dan?
Hey Miniquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Typisch. Is het jouw probleem?
Lekker dan. Bar of DJ?quote:
dat is niet moeilijk hequote:
in zijn mondquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heeft de DJ soms mosselen gevangen?
bar is maar 1 iemand en die ligt in het ziekenhuisquote:
Aangezien het mijn weekend niet is, heb je het niet over mij of Ludwigquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aangezien het mijn weekend niet is, heb je het niet over mij of Ludwig
Ah dat wist ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bar is maar 1 iemand en die ligt in het ziekenhuis
duhquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aangezien het mijn weekend niet is, heb je het niet over mij of Ludwig
blond hequote:
Ik ben Uniekquote:
quote:
nic is er ook nog hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bar is maar 1 iemand en die ligt in het ziekenhuis
Is S dan jouw stand in met Halloween?quote:
Die kan moeilijk een smoes verzinnen dat ze moet overwerkenquote:
ja maar die gaat niet mosselen eten terwijl ze overwerktquote:
Yepquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Is S dan jouw stand in met Halloween?
kan niet anders dan beter wordenquote:
Beleidswijzigingen FTWquote:
dat dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die kan moeilijk een smoes verzinnen dat ze moet overwerken
en dies geen bardame, dies eigenaresse
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
oh fuck, nou weet ik dus niet of ik Halloween ga halen om even langs te wippen
jij gaat helemaal niet wippenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
oh fuck, nou weet ik dus niet of ik Halloween ga halen om even langs te wippen
Ik ben sowieso erg benieuwdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan niet anders dan beter worden
Denk het nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Je laat je maar met een ambulance vervoeren ofzo. Dekt je verzekering dat niet?
Dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij gaat helemaal niet wippen![]()
fapfoto'squote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heb je nou wel aan foto's gedacht GF?
Als ik je morgen niet voor 12 uur gehoord heb, stuur ik de wouten naar caestertquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef john-frusciante het volgende:
ik ben off mijn gids is hier als ik morgen niet meer rondloop dan ben ik aan het uitdrogen in caestert
Ciaoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef Ladylike het volgende:
Schatjus, ik ga even lekker dutten, ben kapot en heb een after dinner dip
Misschien tot later/vanacht/morgen
quote:
have fun morgenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef john-frusciante het volgende:
ik ben off mijn gids is hier als ik morgen niet meer rondloop dan ben ik aan het uitdrogen in caestert![]()
![]()
slaap zequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef Ladylike het volgende:
Schatjus, ik ga even lekker dutten, ben kapot en heb een after dinner dip
Misschien tot later/vanacht/morgen
symquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heb je nou wel aan foto's gedacht GF?
ja helaas....quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ik stressen dat ik niks kon vinden van Heracles - Ajax, maar dat is volgende week pas
Kut interland voetbal.
mosselquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
ik geloof dat JF ook nog weleens mossels in zijn mond heeft
Alleen leuk tijdens de eindtoernooien, niet dat gefrut tegen Andorra enzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja helaas....
Het kan me eigenlijk niet meer boeien dat Oranje
Misschien zijn er in Brazilië wel ergens drie knaagmarmotten aan het ganzeborden. Couldn't care lessquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is de voice bezig of heb ik het mis?
Andorra is een verplicht nummertje, de Roemen kunnen nog voor problemen zorgenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Alleen leuk tijdens de eindtoernooien, niet dat gefrut tegen Andorra enzo.
Mij kunnen de kwalificatiewedstrijden al jaren niet meer boeien, eigenlijk al na het WK 98, sindsdien heb ik er eigenlijk niks meer mee. Ik heb eigenlijk pas een mee-leef gevoel naarmate ze ver komen op een EK/WK, maar het afgelopen EK deed het me echt niet veel toen ze al verloren van Denemarken..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja helaas....
Het kan me eigenlijk niet meer boeien dat Oranje
Nou dat zeg ik omdat er alleen mannen aanwezig zijn nuquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien zijn er in Brazilië wel ergens drie knaagmarmotten aan het ganzeborden. Couldn't care less
Was gisterenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:06 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is de voice bezig of heb ik het mis?
Tssssk Pfft mooi weer supporterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij kunnen de kwalificatiewedstrijden al jaren niet meer boeien, eigenlijk al na het WK 98, sindsdien heb ik er eigenlijk niks meer mee. Ik heb eigenlijk pas een mee-leef gevoel naarmate ze ver komen op een EK/WK, maar het afgelopen EK deed het me echt niet veel toen ze al verloren van Denemarken..
Fleske in ontkenningsfase!quote:
Een beetjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:10 schreef CakeAway het volgende:
[..]
Fleske in ontkenningsfase!
Hoe gaat het met je? Doet je schouder al weer een beetje wat hij moet doen?
Dat is dus de wiederholing, wist ik nietquote:
Wel genoeg doekoes overhouden voor schoenen hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:11 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft een horloge geshopt
Wat betreft Oranje wel ja, Dat durf ik niet te ontkennenquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel genoeg doekoes overhouden voor schoenen he
waarquote:
LE Bar dan wel hequote:
voor offshorequote:
Ik werk voor de sportpagina hier en vind dit soort wedstrijden wel iets om een verslag van te maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:13 schreef Karzai het volgende:
Naja ik volg het wel maar tegen Andorra dat ga ik echt niet meer kijken
Hoi! Wie is u? Is u nieuw?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:13 schreef Karzai het volgende:
Naja ik volg het wel maar tegen Andorra dat ga ik echt niet meer kijken
uhuhquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Louis Pion? Dat zal wel een cheap ass dingetje zijn. Louis Toren, Louis Dame of Louis Koning lijkt me prijziger
Hij gaat over dat land waar alle kogels landenquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij gaat over dat land waar alle kogels landen
Ja dat is wat anders schrijf je een heel verslag over de pukkel op de kin van een verdediger van Andorraquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk voor de sportpagina hier en vind dit soort wedstrijden wel iets om een verslag van te maken.
* Barretje80 kijkt om zich heenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Burgermeisje
Ik bedenk me net dat jij een kind krijgt in 2013
Nou en?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Burgermeisje
Ik bedenk me net dat jij een kind krijgt in 2013
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 kijkt om zich heen
hij heeft het toch niet tegen mij![]()
Niets, is gewoon leukquote:
pot ketelquote:
Ga terug onder die steen van je. En doe het licht uitquote:
ik vind het toch wel heel mooi dat KG dat blijkbaar al weetquote:
ik kom er bij hoor rafeiro.. momentje!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga terug onder die steen van je. En doe het licht uit
vooruitziende blikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind het toch wel heel mooi dat KG dat blijkbaar al weet
Het kwam opeens in me opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hij belt je nog wel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Oooooh ik zei iets domsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik kom er bij hoor rafeiro.. momentje!
nou ik ben benieuwd.. want ik weet nog van niksquote:
Oeh gezellig, kopje thee omdat je grieperig bent of gewoon koffie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik kom er bij hoor rafeiro.. momentje!
Ik ook, meestal als zoiets in me op komt krijg ik gelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nou ik ben benieuwd.. want ik weet nog van niks
waar een griepje toch al goed voor kan zijn zeg.. stelletje roddeltantes!![]()
![]()
ik lust sowieso geen koffiequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh gezellig, kopje thee omdat je grieperig bent of gewoon koffie?
wat danquote:
ocver raffie en die steenquote:
dan staat de pizza met 5-0 achter inmiddelsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn tanden, kaken etc. vs. pizza 1-0 *burp*
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ocver raffie en die steenIk was jou even met ST (27 weken) doormekaar aan het halen
Je moet oppassen voor die Chinezen ze pakken je zo in met kroepoek en sambal erbijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Pizza. Hmm. Maar eens een pizzeria uitzoeken hier. Maar ach wat boeit het, ik weet al een hele goeie chinees
Welnee mij nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet oppassen voor die Chinezen ze pakken je zo in met kroepoek en sambal erbij
Met een beetje vetsin smaakt allesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zie al voor me dat er per ongeluk schroeven in mijn Foe Yong Hai terechtkomen
Daar heb ik er zowat meer van dan bottenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zie al voor me dat er per ongeluk schroeven in mijn Foe Yong Hai terechtkomen
Ga lekker slapen laifurtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, lekker suf zo op zaterdagavond. Maar ik ben moe.
Dan ga je toch lekker onder je dons dekkie liggenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, lekker suf zo op zaterdagavond. Maar ik ben moe.
het lijtk er wel op jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:49 schreef Karzai het volgende:
Het is kwart voor negen en het is weekend, worden jullie zo afgebeuld door de week?
ik ga er ook vandoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het lijtk er wel op ja
Moet zeggen dat ik ook best duf ben
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Doeieloei dan maar
ik ga Hardcore Pawn kijken
lig je in het ziekenhuis?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:01 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben pawn stars aan het terugkijken en ga zo hardcore pawn kijken.
Oh men ik hoop dat ik morgen naar huis mag
Even JF een sms sturen dat hij morgenvroeg mn medicijnen meenemt, aangezien de levering van patientgebonden medicatie in het weekend nogal vertraging kan oplopen
Vandaag mn medicatie ook al niet gehad
Dit en if so sterkte beterschap en kusjekroel verdorie!quote:
Moeders, soms zo lief dat het irritant isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga even bij moeders langs
Ben bang dat ze een deel van mijn wasgoed heeft ingevorderd
Best fijn dat ze het überhaupt wil doen (vooral de overhemden) maar ik wou mijn witte was doen en heb nog maar een paar T-shirts over en dat klopt niet. En ik mis een vracht overhemden
Ben heel blij dat ze dat wil doen, maar zeg/sms/wa het dan even, nu snap ik er niks meer van
Raar dit.
Yepquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:14 schreef Rafeiro het volgende:
Hihi ik heb een snood plan, mams had gezegd een paar overhemden langs te brengen, die ga ik dus maar even meenemen
Dan is alles weer schoon en gestreken![]()
"Oh had niet gezien dat je er al een paar had opgehaald"
Thanx.quote:
Valium en spanbanden en we komen een heel eindquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:15 schreef Ladylike het volgende:
Alleen bedrust en Ladylike... het blijft een rare combinatie
Als het moet binden we je wel vast, of niet Symph?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Thanx.
Flink geschrokken, maar als het zo blijft mag ik snel naar huis
Alleen bedrust en Ladylike... het blijft een rare combinatie
wrs niet neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:15 schreef Bos81 het volgende:
Oeh bah ladlylike, maar met de baby is niks mis hoop ik?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valium en spanbanden en we komen een heel eind
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als het moet binden we je wel vast, of niet Symph?
En als atlas je maag optillen als je gegeten hebt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs niet nee
Die voel ik de hele tijd lekker rondzwemmen
Juist jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En als atlas je maag optillen als je gegeten hebt?
Ja hoor, ik vraag wel advies aan GFquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als het moet binden we je wel vast, of niet Symph?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nog even kijken of ik geen overhemden ben vergeten en dan ben ik even weg
Nu al lol met mezelf
have funquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga nog even kijken of ik geen overhemden ben vergeten en dan ben ik even weg
Nu al lol met mezelf
rustig aan hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:24 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nog wat tv kijken op de laptop en dan mn oogjes dicht doen
Bedankt voor jullie medeleven![]()
![]()
Zal wel moeten, anders krijg ik ruzie met de zustertjesquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zal wel moeten, anders krijg ik ruzie met de zustertjes
Later mensen
KOPPEDICHTMAFFEquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:18 schreef Ladylike het volgende:
Jezus het is ineens rustig op de afdeling
Maar het is wel heel cutequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dat slaat dus totally nergens op
met een steel erin is hij functionelerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar het is wel heel cute
Symquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met een steel erin is hij functioneler
Niet slim, dan moet je alsnog zelf wat doen. Dan kan je hem beter achter iets aan laten jagen onder de bankquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
stoft een stuk makkelijker onder de bank
ook een ideequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet slim, dan moet je alsnog zelf wat doen. Dan kan je hem beter achter iets aan laten jagen onder de bank
Daar heb ik ook nog een mooi verhaal overquote:
ik heb even niks te doen ..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een mooi verhaal over
Treinenmaatje van me is naar Frankrijk geëmigreerd en werkt nu voor Euro Disney. Vorig jaar ben ik hem een weekend gaan opzoeken. En we zijn dus tot aan de oprijlaan van EuroDisney gekomen. Hij kon zelfs (want personeel) gratis entree voor me regelen, maar ik wou gewoon nietquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Treinenmaatje van me is naar Frankrijk geëmigreerd en werkt nu voor Euro Disney. Vorig jaar ben ik hem een weekend gaan opzoeken. En we zijn dus tot aan de oprijlaan van EuroDisney gekomen. Hij kon zelfs (want personeel) gratis entree voor me regelen, maar ik wou gewoon niet![]()
T zal. Maar als je 10 jaar Eftelinger bent geweest dan doe je zoiets gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs zonder kinderen is Disney best tof
De Droomvluchtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
T zal. Maar als je 10 jaar Eftelinger bent geweest dan doe je zoiets gewoon niet.
het is allebei tofquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
T zal. Maar als je 10 jaar Eftelinger bent geweest dan doe je zoiets gewoon niet.
wij hebben juist het omgekeerde probleem hier.. moeten eigenlijk gaan slapen ( morgen vroeg op) maar zijn nog niet moequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:19 schreef Koen66 het volgende:
pffffff volgens mij wordt ik vroeg moe vandaag
Hebben jullie niet "bepaalde mechanismen" om elkaar eens flink af te peigeren?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij hebben juist het omgekeerde probleem hier.. moeten eigenlijk gaan slapen ( morgen vroeg op) maar zijn nog niet moe
wat heb je gedaan vandaag? Al in Barcelona?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij hebben juist het omgekeerde probleem hier.. moeten eigenlijk gaan slapen ( morgen vroeg op) maar zijn nog niet moe
pauper klokkie gekogd. Moest doekoes overhouden voor de schoenenkoperij-met-fles jwzquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan vandaag? Al in Barcelona?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat heb je gedaan vandaag? Al in Barcelona?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:56 schreef Barretje80 het volgende:
lekker gesmikkeld bij de chinees..
en morgen euro disney
mweh.. ze hebben geen louboutin in berlijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pauper klokkie gekogd. Moest doekoes overhouden voor de schoenenkoperij-met-fles jwz
Blijf je toch lekker thuis joh met je grote smoelquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. ze hebben geen louboutin in berlijn
Ben even mijn mac aan het updaten en ondertussen op de laptop mijn dagelijkse rijtje sites aan het bezoekenquote:
macs zijn perfect. die hoeven nooit geupdate te worden. En je vaste rijtje sites is fok, fok, fok en fok. En fok.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben even mijn mac aan het updaten en ondertussen op de laptop mijn dagelijkse rijtje sites aan het bezoeken.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
macs zijn perfect. die hoeven nooit geupdate te worden. En je vaste rijtje sites is fok, fok, fok en fok. En fok.
Meest waardeloze kutsmoes ooit dus
Ook een mac moet soms geüpdate, maargoed, ondertussen op het macbookie verder internettenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
macs zijn perfect. die hoeven nooit geupdate te worden. En je vaste rijtje sites is fok, fok, fok en fok. En fok.
Meest waardeloze kutsmoes ooit dus
Fok, redtube, fok, youporn, fok, xhamster, fok?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook een mac moet soms geüpdate, maargoed, ondertussen op het macbookie verder internetten.
Nou mijn rijtje bestaat uit wel meer sites, fok komt er wel telkens tussendoor
.
ah, een kenner zie ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Fok, redtube, fok, youporn, fok, xhamster, fok?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Fok, redtube, fok, youporn, fok, xhamster, fok?
oh jee die heeft geneukt.quote:
heheheehquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jee die heeft geneukt.
Voor het eerst sinds de onmeunig lang kwellende periode van een half uurtje. NOU daar zijn de vonken vanaf gegaan, dat snap je![]()
burgerkutquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:04 schreef DaMook het volgende:
Maar nu ga ik zo wel een serietje kijken.
ik moest ff kieken wat er staat, serietjequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:04 schreef DaMook het volgende:
Jeej, mac is klaar, kan de macbook weer aan de kant
. Maar nu ga ik zo wel een serietje kijken
.
dat woors hoor ik ghier dagelijksquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest ff kieken wat er staat, serietje
Vaste routinesquote:
Two and a half men en flashpointquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moest ff kieken wat er staat, serietje
Dat woors (quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat woors hoor ik ghier dagelijks
ik las het gewoon raarquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat woors hoor ik ghier dagelijks
kloptquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat woors () hoef ik niet zo nodig te horen hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar we horen of zien Marijke hier nooit meer
ik ben wel eens een avondje Fok-moe en Fok-zat, maar da's meestal de dag erna weer overquote:
Must be severequote:
1. Eddie van Halenquote:De top vijf bestond naast Eddie van Halen uit Queen-gitarist Brian May, Rush-bandlid Alex Lifeson, Jimi Hendrix en Joe Satriani.
Rocknijntjequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-beste-gitarist.html
[..]
1. Eddie van Halen
2. Brian May
3. Alex Lifeson
4. Jimi Hendrix
5. Joe Satriani
6. RockNijntje
7. Slash
8. Richie Sambora
zoiets denk ik dan
nummer 6quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-beste-gitarist.html
[..]
1. Eddie van Halen
2. Brian May
3. Alex Lifeson
4. Jimi Hendrix
5. Joe Satriani
6. RockNijntje
7. Slash
8. Richie Sambora
zoiets denk ik dan
Missing missing.... Mooi plekkie achter RockNijntjequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:23 schreef Symphonic het volgende:
Gary Moore, Eric Clapton, Marc Knopfler all missing
lol, dat is zo'n aanfluiting die filmquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Truste liefjes
Zo nog even striptease van DemiMoore
kijken en dan slapen
soberzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Pete townshend is ook wel beter dan Alex Nobody trouwens. WTF is dat soberzo?
Niet haten op Fhawoordjes anders billekoek.quote:
OMGquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet haten op Fhawoordjes anders billekoek.
doe je helemaal goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn beste vriend gaat trouwen![]()
Met zijn Zweedse blondie![]()
Er komt een feest in NL en een feest in SE. En raad eens wie er voor het dubbelspel gaat
Goed bezig, en dan daar uiteraard zelfs ook een zweedse chick opdoenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn beste vriend gaat trouwen![]()
Met zijn Zweedse blondie![]()
Er komt een feest in NL en een feest in SE. En raad eens wie er voor het dubbelspel gaat
Hij weet dat ik er gek genoeg voor ben om met de trein naar Stockholm te komen voor een weekendjequote:
tofquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij weet dat ik er gek genoeg voor ben om met de trein naar Stockholm te komen voor een weekendjeDus dat gaat gewoon weer gebeuren
Spaal zequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu spalen anders komt er morgen weer niks van terecht
Slaap lekkerquote:
Trustequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:54 schreef xBubbles het volgende:
Slapen
En 2 pagina's geleden, de hele "flink geneukt" opmerking? Erg leuk
quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
bijna vergeten
mijn zaag is toch niet kapot![]()
bleek dat ik een knop per ongeluk had ingedrukt waardoor het zaagblad was geblokkeerd
iddquote:
quote:
Ik ben ook hierquote:
Ik heb toch een goed paar uur geslapenquote:
Dat is fijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 06:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb toch een goed paar uur geslapen
Want niets slaapt zo lekker als je eigen bed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:00 schreef Ladylike het volgende:
Ik denk, dat als ik eenmaal thuis ben, ik heerlijk ga bijslapen
Ik heb nu de luxe om alleen te liggenquote:Op zondag 14 oktober 2012 07:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Want niets slaapt zo lekker als je eigen bed.
En op die stomme ziekenhuiszalen met allemaal puffende, kreunende en snurkende mensen zou ik ook geen ook dicht doen.
Lekker decadent.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb nu de luxe om alleen te liggen
Maar mis mn eigen hoofdkussen wel
Ik hoop al dat hij mn medicijnen niet vergeetquote:Op zondag 14 oktober 2012 07:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker decadent.
Als je niet naar huis mag vanmiddag zou ik hem mee laten nemen door jf.
O, is het er zo een.quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik hoop al dat hij mn medicijnen niet vergeet
Veel aan zijn hoofd hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |