Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Niet doen! Glibbereig is leukerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:20 schreef Ladylike het volgende:
een JF topic, ze zijn zeldzaam
MODJE!!! pas ff die tiepvaud aan
oeh lekkerquote:
oh, heb zelfs in FB een aanvraag gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet doen! Glibbereig is leuker
klinkt zo ondeugend als je het hardop zegtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet doen! Glibbereig is leuker
Welk ziekenhuis lig je? stuur ik wel een koerier met een kopje jouw kant opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh lekker
Oei bijna aanrijding hier voor
Maar goed dat het voor de EHBO post is
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh, heb zelfs in FB een aanvraag gedaan
En het lijkt bij GF te horen, die vuige glibbereigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
klinkt zo ondeugend als je het hardop zegt
AZMquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Welk ziekenhuis lig je? stuur ik wel een koerier met een kopje jouw kant op
Ik pies dus bijna in mn broekquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
klinkt zo ondeugend als je het hardop zegt
Ja, had ook naar utrecht kunnen gaan, maar mn tank was bijna leegquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, echt andere kant van het land dus. Uhm JJH, kun jij even taxi-en?
Nothin' muchquote:
SPOILER: gezondheidsupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
vroeger welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:16 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat ben jij toch
zo sterk als een tijger
zo lenig als een aal
uithoudingsvermogen van een leeuw.....
dan is ie aan het taxien op schipholquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, echt andere kant van het land dus. Uhm JJH, kun jij even taxi-en?
van de power rangers naar de carebearsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger wel![]()
nou zijn het allemaal andere dieren geworden
dat ben jij tochquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger wel![]()
nou zijn het allemaal andere dieren geworden
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
dat ben jij toch
zo sterk als een hijger
zo lenig als een faal
uithoudingsvermogen van een geeuw.....
[..]
dat ben jij toch
zo sterk als een hijger
zo lenig als een faal
dat is jouw beschrijvingquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
dat ben jij toch
zo sterk als een hijger
zo lenig als een faal
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, had ook naar utrecht kunnen gaan, maar mn tank was bijna leeg
[..]
Nothin' muchHouden zo en Beeb mag voorlopig ook nog wel even in je buik blijvenSPOILER: gezondheidsupdateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet je dat wel zekerquote:
Als ik een week of 7 verder was, hadden ze vanacht de bevalling ingezet denk ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Houden zo en Beeb mag voorlopig ook nog wel even in je buik blijven
Ja het was piesquote:
Nou ik moest hardop lachen en kwam aan het hoestenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het had beter gekund maar ik wilde maar 1 letter per zin veranderen
[..]
dat ben jij toch
zo sterk als een hijger
zo lenig als een faal
Neeeequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ok dan ben je dus echt niet slim![]()
zeggen dat je moet overwerken en op FB een foto zetten waar je mosselen aan het eten bent
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
zeggen dat je moet overwerken en op FB een foto zetten waar je mosselen aan het eten bent
dat is ook een dier een FAAL Haasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
Wel als het zijn personeel isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Typisch. Is het jouw probleem?
quote:
Haha FB en FOK u bent be(door)trapt meneerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor alles en tot nooit meer ziens dan?
Geen idee of ik het juist heb hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor alles en tot nooit meer ziens dan?
Hey Miniquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Typisch. Is het jouw probleem?
Lekker dan. Bar of DJ?quote:
dat is niet moeilijk hequote:
in zijn mondquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heeft de DJ soms mosselen gevangen?
bar is maar 1 iemand en die ligt in het ziekenhuisquote:
Aangezien het mijn weekend niet is, heb je het niet over mij of Ludwigquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aangezien het mijn weekend niet is, heb je het niet over mij of Ludwig
Ah dat wist ik nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bar is maar 1 iemand en die ligt in het ziekenhuis
duhquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aangezien het mijn weekend niet is, heb je het niet over mij of Ludwig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |