Ah op die fiets.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon kroketten, alleen zijn de ragout en de paneermeel door mn oma zelf gemaakt er gerold.
No shitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:25 schreef JJH het volgende:
Mythbusters is vierkante wielen aan het testen.
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Oke ik faal echt. Ragout in die deegbladen dingen ofzo lustte ik nooit, maar dat is dus blijkbaar hetzelfde als wat in kroketten zit?
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:28 schreef JJH het volgende:
[..]
God. I love that show.
Je ziet gewoon die hele auto alle kanten op torderen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:28 schreef JJH het volgende:
[..]
God. I love that show.
Je ziet gewoon die hele auto alle kanten op torderen.
Vooral opleggers kunnen er wat van. Als je achter een zeilenoplegger rijd, die slecht of zwaar geladen is zie je soms die deuren verticaal langs elkaar schuiven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik zag laatst ergens een paar piccies van vrachtwagens die helemaal torderen
Ik bedoel de truck zelf. Kan het niet meer terugvinden, was ergens in FOT hier op FOK.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral opleggers kunnen er wat van. Als je achter een zeilenoplegger rijd, die slecht of zwaar geladen is zie je soms die deuren verticaal langs elkaar schuiven.
Avondquote:
Als ze leeg zijn ook, zo'n huif heeft nergens een stevig puntquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral opleggers kunnen er wat van. Als je achter een zeilenoplegger rijd, die slecht of zwaar geladen is zie je soms die deuren verticaal langs elkaar schuiven.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:32 schreef heloef het volgende:
Facebook lijkt vandaag een slagveld qua relaties.
Er zijn er vandaag alleen al 5 gesneuveld.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ze leeg zijn ook, zo'n huif heeft nergens een stevig punt
Dan vooral achteras enzo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel de truck zelf. Kan het niet meer terugvinden, was ergens in FOT hier op FOK.
[..]
Avond
Okee true, maar tieners en relaties altijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook keiveel vriendjes daar.
?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:32 schreef heloef het volgende:
Facebook lijkt vandaag een slagveld qua relaties.
Er zijn er vandaag alleen al 5 gesneuveld.
Ja, klopt. Ik kan het niet meer terugvindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan vooral achteras enzo?
Ook niet heel gek als je bedenkt dat er zomaar 1500nm op losgelaten word.
bij mij wagen zie je het ook hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt toch een zeilenwagen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij wagen zie je het ook hoor![]()
en dan heb ik nog wel een laadklep tot boven aan toe
yupquote:
werk ze taxiquote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Reis helemaal goed gegaan?
En....
PIZZAAAAAAA
Haha, lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
Heb zelf op Apeldoorn een frietje gehaald.
Duh.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook die kan uitgerust worden met laadklep hoor..
O, ik wel. Maar ik vond dat er te weinig mayo op zat. Ik moest heel zuinig doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, lekkerMaar die van Smullers vind ik niet zo
Jammer is dat jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik wel. Maar ik vond dat er te weinig mayo op zat. Ik moest heel zuinig doen.
Idd. Maar ik durf nooit om extra te vragen.quote:
Dan moet je waarschijnlijk nog extra betalen ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Maar ik durf nooit om extra te vragen.
True.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk nog extra betalen ook
Wie wat welke?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
Ik moet nog even MSI luisteren. Dat had ik Rokje beloofd.
preciesquote:
Mindless Self Indulgence. Ze had me een linkje gegeven toen ik in de trein zat.quote:
die band ken ik welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Mindless Self Indulgence. Ze had me een linkje gegeven toen ik in de trein zat.
Welk nummer?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Mindless Self Indulgence. Ze had me een linkje gegeven toen ik in de trein zat.
rokjequote:
haai rokjequote:
Ik wilde hem net posten.quote:
U voelt zich als geroepen. Even luisterenquote:
I knowquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde hem net posten.
Maar om eerlijk te zijn vind ik het vreselijk, het is in mijn oren echt teringherrie. Sorry.
Ik ben dan ook gewoon een ninjaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
U voelt zich als geroepen. Even luisteren
Wtf is dit voor muziekquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon een ninja
En ik zal zo even een random nummer opzoeken die wellicht beter is Fera
doe dan welle erdballquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is goed.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dafuqquote:
Straks even luisteren. Nu eerst Florence. Ik heb vriendin fan gemaakt geloof ik.quote:
Even opzettenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Neuj, ik ga nu lekker deze luisteren.. Bitchaz u_u
Het nummer ken je wel, maar Spongebob erbij is grappigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks even luisteren. Nu eerst Florence. Ik heb vriendin fan gemaakt geloof ik.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Neuj, ik ga nu lekker deze luisteren.. Bitchaz u_u
Ik ken het niet, maar het is bagger.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even opzetten
[..]
Het nummer ken je wel, maar Spongebob erbij is grappig
Nice
quote:
Ken jij Skrillex niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar het is bagger.
Jawel, maar dat is toch niet één nummer?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ken jij Skrillex niet?Komt zelfs op de radio
zelfs ik ken hetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ken jij Skrillex niet?Komt zelfs op de radio
Volgens mij is het een aftreksel van dit:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is toch niet één nummer?
Strak planquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik zal jullie later nog wel bestoken met meer (imo) geniale liedjes :$
Nu ben ik even een livestream aan het volgen
Maar ik ben hier wel hoor schatjes, jawel
Livestream van een artiestequote:
livestream van?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik zal jullie later nog wel bestoken met meer (imo) geniale liedjes :$
Nu ben ik even een livestream aan het volgen
Maar ik ben hier wel hoor schatjes, jawel
Vetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Livestream van een artieste
En soms heb ik die ja.. Strakke plannetjes dus
Geen dankquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Muchas gracias![]()
Ik geniet
Yumquote:
Goed plan. Ik ben jarig, jij trakteert.quote:
wat vond je van apeldoorn trouwens?quote:
Yoloquote:
Hehequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ben jarig, jij trakteert.
I like it.
Hoi KT.quote:
Best wel chill, mooi winkelcentrum.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat vond je van apeldoorn trouwens?
Zij lijkt echt 13.quote:
Jezus die is zelfs voor mij te jong.quote:
Ik wil het keihard bij iemand in t oor schreeuwen, gewoon om te kloten.. Lijkt me fantastisch :$quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Teveel mensen zeggen dat hardop in het dagelijks leven
Okee die lijkt te jong.quote:
opzich wel mooi centrum et staat alleen te vol met ketens je hebt niet echt aparte winkeltjes meerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoi KT.
[..]
Best wel chill, mooi winkelcentrum.
Ik heb een blazer gekocht.
Eens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Teveel mensen zeggen dat hardop in het dagelijks leven
Hmmm, I don't really care.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
opzich wel mooi centrum et staat alleen te vol met ketens je hebt niet echt aparte winkeltjes meer
And she didquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, I don't really care.Ik slaag altijd wel voor iets.
16, max.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik deed net mijn post editten dat ze wel een heel jong gezicht heeft ja
[ afbeelding ]
Hier ook.
He 14 of niet, yolo!quote:
beterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, I don't really care.Ik slaag altijd wel voor iets.
Ik niet. Ik ben vreselijk moeilijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
beterik ben een man
praktisch met kleren
Strak planquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
Als iemand ooit op serieuze wijze YOLO tegen me zegt, sla ik 'm op z'n bek.
Beetje mijn haarkleur. Doet d'r goed, ze lijkt nu 22.quote:
Ik heb er deze week zo'n 4 mensen op betraptquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
ik echt niet gewoon ik ben ook binnen een half uur klaarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben vreselijk moeilijk
Dat wil ik zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
Dat wordt een rel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb er deze week zo'n 4 mensen op betrapt
Mag ik t bij jou in je oor builen? :$quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
Ik kan niet beloven dat je er bij bent.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik echt niet gewoon ik ben ook binnen een half uur klaar
[..]
Dat wil ik zien
Jij bent niet serieus schatteke.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mag ik t bij jou in je oor builen? :$
Ik ben altijd serieus hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent niet serieus schatteke.Jij mag alles.
Waarom houden mensen zo van zwartgerande ogen eigenlijk? Ik vind het altijd maar vreemd staan.quote:
Ik ben nog nooit jonger geschat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
Vorige week schatte iemand me op 18 jaar
VINNIIEE TOCH.quote:
Goeden vraag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom houden mensen zo van zwartgerande ogen eigenlijk? Ik vind het altijd maar vreemd staan.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
zo jammer dat lijkt me echt amuserend om te zienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat je er bij bent.
I wouldn't know.quote:
GOTTIKSquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom houden mensen zo van zwartgerande ogen eigenlijk? Ik vind het altijd maar vreemd staan.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]Yes, yes, laugh at my bad jokes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Waarom wil je dat weten?quote:
Liedje van Omnia.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en Omnia heeft er een nummer van gemaakt.
Nee over die van Vinnieequote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee over die van Vinniee
Ook wel eens fijn.
Ik had gehoord van ene ''baby-arm''quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee over die van Vinniee
Ook wel eens fijn.
Barbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde het nummer laatst voor het eerst, vond het prachtig.quote:
NEE HELEMAAL NIKSquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had gehoord van ene ''baby-arm''
Weet jij daar meer van loef?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Barbaar
Ik ken het uit mijn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Barbaar
Ik herkende het serieus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ik het lees weer wel.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nopequote:
Held.quote:
Ik hoorde t liedje eergisteren of zo ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
Iedereen Omnia ditdat, HAD EEN KAARTJE GEKOCHT DAN HAD JE ER VANAVOND HEEN GEKUND
HOU OP OVER MIJN PENERquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Raar, weet toch zeker dat ik de magische baby-arm aan jou gelinkt had.
Uitzonderingen daargelatenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde t liedje eergisteren of zo ...Of gisteren zelfs pas.
Nee hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
Het is waarschijnlijk ernstig dat ik ooit van dat liedje moest huilen
En terecht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Held.
Hank Moody (jaja, in character) is de enige man van zijn leeftijd die mij zonder te vragen mag nemen.
Ik zou hem er zelfs om smeken.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Held.
Hank Moody (jaja, in character) is de enige man van zijn leeftijd die mij zonder te vragen mag nemen.
Nee, want werkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
Iedereen Omnia ditdat, HAD EEN KAARTJE GEKOCHT DAN HAD JE ER VANAVOND HEEN GEKUND
Doen al die chicks in die serie ook, is heel normaal.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Doen al die chicks in die serie ook, is heel normaal.
Hij is een vrij man, dat scheelt. Ik voel me nog een beetje opgesloten wat dat betrefdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
Hank Moody leeft het ideale leven maar tegelijkertijd is zijn leven intens kut.
Paradox.
Waardoor voel jij je opgesloten?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is een vrij man, dat scheelt. Ik voel me nog een beetje opgesloten wat dat betrefd
Dat is het mooie aan die serie. Hij heeft het leven waar veel mannen van dromen, alleen wil hij het zelf eigenlijk niet. Hij wil alleen Karen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:39 schreef heloef het volgende:
Hank Moody leeft het ideale leven maar tegelijkertijd is zijn leven intens kut.
Paradox.
Hoe dat zo dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij is een vrij man, dat scheelt. Ik voel me nog een beetje opgesloten wat dat betrefd
Hij is de uitzondering op mijn regel.quote:
Brofistquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan die serie. Hij heeft het leven waar veel mannen van dromen, alleen wil hij het zelf eigenlijk niet. Hij wil alleen Karen.
Toe maarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
ja EN eten voor morgenochtend en biertje
Stalen buizen en brede mannen met zeepjes op de grond/quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waardoor voel jij je opgesloten?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Stalen buizen en brede mannen met zeepjes op de grond/
Onzin.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan die serie. Hij heeft het leven waar veel mannen van dromen, alleen wil hij het zelf eigenlijk niet. Hij wil alleen Karen.
Geil hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volg jij het ook?quote:
Heldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand hier zijn leven zou willen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, maar om nou te zeggen dat hij een droom leven heeft..quote:
aaaah californication?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand hier zijn leven zou willen.
Een labiele alcohollist die enkel door geld en faam wijven kan neuken, met gestoorde zwakzinnige vrienden, en een totaal verneukt leven, vrouw en kind steeds verder van zich afdrijvend..
Sneue kerel.
Het ligt eraan hoe diep je kijkt. Je kan ook zeggen dat de mooiste chicks hem komen aanwaaien, hij altijd geld genoeg lijkt te hebben en hij verder geen fuck hoeft te doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand hier zijn leven zou willen.
Een labiele alcohollist die enkel door geld en faam wijven kan neuken, met gestoorde zwakzinnige vrienden, en een totaal verneukt leven, vrouw en kind steeds verder van zich afdrijvend..
Sneue kerel.
Nee, dat zei ik niet ... Hij heeft een leven dat aan de buitenkant heel erg mooi lijkt, terwijl hij vanbinnen helemaal naar de klote is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, maar om nou te zeggen dat hij een droom leven heeft..
Gast is inderdaad ook een chaosDat moge duidelijk zijn.
Ja, de wat zwakzinnigere mensen zullen vast zeggen dat hij alles heeft wat een mens nodig heeft.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe diep je kijkt. Je kan ook zeggen dat de mooiste chicks hem komen aanwaaien, hij altijd geld genoeg lijkt te hebben en hij verder geen fuck hoeft te doen.
Ben het met je eens.. diep triest.. als je zo leeft dan voel je op een gegeven moment de echte liefde niet eens meerquote:
Die mensen zijn er genoeg.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, de wat zwakzinnigere mensen zullen vast zeggen dat hij alles heeft wat een mens nodig heeft.
Is wel het idee. Maar ik mis ze nu al.quote:
in 2 weken heb je er al weer 3 mm bijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Is wel het idee. Maar ik mis ze nu al.
Ahwquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Is wel het idee. Maar ik mis ze nu al.
Ik snap wel wat je bedoelt denk ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet ... Hij heeft een leven dat aan de buitenkant heel erg mooi lijkt, terwijl hij vanbinnen helemaal naar de klote is.
Twee weken lang geen rode striemen maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
in 2 weken heb je er al weer 3 mm bij
Maar u naakt graag labiele alcoholisten heb ik gehoord?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee weken lang geen rode striemen maken.
Ja, zat mensen die op het eerste oog denken: "Dat wil ik ook wel". Maar zijn leven heeft ook een (nog grotere) schaduwkant.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt denk ik.
Hij is rijk door een boek.... Kan iedereen in bed krijgen...
Er is een kant die veel mannen willen: alles kunnen neuken zonder een vinger uit te stekenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt denk ik.
Hij is rijk door een boek.... Kan iedereen in bed krijgen...
Nee. Alleen Hank Moody mag mij drunkfucken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar u naakt graag labiele alcoholisten heb ik gehoord?
Gitaar. Long time no see.quote:
Vrouwen zijn gewoon een ontsnappingsmechanisme voor hem zou je kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zat mensen die op het eerste oog denken: "Dat wil ik ook wel". Maar zijn leven heeft ook een (nog grotere) schaduwkant.
Kopieer en verbeter je toch alleen zijn goede kant?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is een kant die veel mannen willen: alles kunnen neuken zonder een vinger uit te steken
Maar er zitten zoveel schaduwkanten aan zijn leven dat je die man toch niet wil zijn.
Wat is er gebeurt met uwe been uw hoogheid?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt
Ben thuis, beentje meteen gestrekt met een icepack ding erop
Jep.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon een ontsnappingsmechanisme voor hem zou je kunnen zeggen.
Nou ehh, m'n knie vooralquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met uwe been uw hoogheid?
Ach, het mechanisme werkt wel tot zekere hoogte.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep.Een poging om de leegte te vullen die Karen heeft achtergelaten. En Becca na een tijdje ook, als ze hem zat wordt.
Ja hehe.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kopieer en verbeter je toch alleen zijn goede kant?
Kusje voor je pootje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt
Ben thuis, beentje meteen gestrekt met een icepack ding erop
Let me know how that works out for you.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga nog eens een studie maken van hank moody en in praktijk brengen.
Succesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Hoop dat je een goede ziektekostenverzekering hebt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
Je gaat een bestseller schrijven?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:56 schreef kingtoppie het volgende:
STD still haunting yeequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoop dat je een goede ziektekostenverzekering hebt?
Nou, dat niet alleen. Ook gebroken kaken en het terug laten zakken van de ballenquote:
Hihihihi sssstquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, dat niet alleen. Ook gebroken kaken en het terug laten zakken van de ballen
Ik ben het avondjes op stap gaan een beetje zat geworden denk ik....quote:
Waarom ga je met verwachtingen er heen? En niet gewoon om lol te hebben met je vrienden?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben het avondjes op stap gaan een beetje zat geworden denk ik....
Heb er niet echt veel behoefte meer aan en als ik ga heb ik bepaalde onbewuste verwachtingen die nooit (Naja soms) uitkomen.
Misschien is dat wel een verwachting, om lol te hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom ga je met verwachtingen er heen? En niet gewoon om lol te hebben met je vrienden?
Kusje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
Godver. Ik brand m'n bek aan een te hete appelflap.
quote:
auwquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:10 schreef Fera het volgende:
Godver. Ik brand m'n bek aan een te hete appelflap.
Moody? Jawel hoorrr.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is een kant die veel mannen willen: alles kunnen neuken zonder een vinger uit te steken
Maar er zitten zoveel schaduwkanten aan zijn leven dat je die man toch niet wil zijn.
Ja.quote:
Dan brand hij ook z'n bek.quote:
Ik vind al die nummers op elkaar lijken...quote:
Ben je al een stap voor. Net door de regen gegaan opm een fles drank te halenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaan we de kroeg in kroegtijger?
Hmm, welk spul?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je al een stap voor. Net door de regen gegaan opm een fles drank te halen
quote:
Hehehehe, okéquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind al die nummers op elkaar lijken...
Vind het prima muziek maar h et komt op mij te simpel over dus eigenlijk.
Jaha, dan brand ik mijn bekquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]Ik had het over als jij de appelflap een kusje geeft.
Ja. Lullig toch?quote:
Kzal jou een t.....................quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon die flap een lekker tongetje geven kt
een appelflap geven?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kzal jou een t.....................
Geef Joof maar de schuld.quote:
Je betaald in natura?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
een appelflap geven?
Wat lief!
quote:
Het was zijn idee, ik protesteerde.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alleen als het zijn schuld is.
Ik ga wellicht serie kijken, was een tip van Loka. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga Californication kijken vanaf het begin![]()
Tot morgen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga Californication kijken vanaf het begin![]()
Correctie: overmorgen.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga wellicht serie kijken, was een tip van Loka. Ben benieuwd
Hehe, morgen motorritje héquote:
Ik had het over je fles drank.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pff, kan je toch niet handelen
Je mag niet fokken op de motorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Hehe, morgen motorritje héMaar zal ongetwijfeld nog wel ff tussendoor komen koekeloeren hier
Ik bedoelde meer als wanneer je alle afleveringen gaat kijken. Eén is 20 min, 12 afl in een seizoen is 20 uur kijkplezier. Plus je motorritje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Hehe, morgen motorritje héMaar zal ongetwijfeld nog wel ff tussendoor komen koekeloeren hier
30min per aflevering. 6 uur beeldmateriaal per seizoen... Naja 30 uur is te doen denkquote:
Geen idee wie dat is, maar oké.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Drizzt_Dourden oid, hij heeft aan alles schuld
Die is voor mij en mij alleenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had het over je fles drank.
Ik dacht 20 min.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
30min per aflevering. 6 uur beeldmateriaal per seizoen... Naja 30 uur is te doen denk
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die is voor mij en mij alleen
Vanavond doe ik datquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je mag niet fokken op de motor
Uuhh, 12 * 20 = geen 20 uur bij mij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer als wanneer je alle afleveringen gaat kijken. Eén is 20 min, 12 afl in een seizoen is 20 uur kijkplezier. Plus je motorritje.
5 seasonsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanavond doe ik dat
[..]
Uuhh, 12 * 20 = geen 20 uur bij mij?
Nee, 5 seizoenen in totaal. Ik sloeg een deel van de rekensom over.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanavond doe ik dat
[..]
Uuhh, 12 * 20 = geen 20 uur bij mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |