Ah op die fiets.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon kroketten, alleen zijn de ragout en de paneermeel door mn oma zelf gemaakt er gerold.
No shitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:25 schreef JJH het volgende:
Mythbusters is vierkante wielen aan het testen.
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Oke ik faal echt. Ragout in die deegbladen dingen ofzo lustte ik nooit, maar dat is dus blijkbaar hetzelfde als wat in kroketten zit?
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:28 schreef JJH het volgende:
[..]
God. I love that show.
Je ziet gewoon die hele auto alle kanten op torderen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:28 schreef JJH het volgende:
[..]
God. I love that show.
Je ziet gewoon die hele auto alle kanten op torderen.
Vooral opleggers kunnen er wat van. Als je achter een zeilenoplegger rijd, die slecht of zwaar geladen is zie je soms die deuren verticaal langs elkaar schuiven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik zag laatst ergens een paar piccies van vrachtwagens die helemaal torderen
Ik bedoel de truck zelf. Kan het niet meer terugvinden, was ergens in FOT hier op FOK.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral opleggers kunnen er wat van. Als je achter een zeilenoplegger rijd, die slecht of zwaar geladen is zie je soms die deuren verticaal langs elkaar schuiven.
Avondquote:
Als ze leeg zijn ook, zo'n huif heeft nergens een stevig puntquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral opleggers kunnen er wat van. Als je achter een zeilenoplegger rijd, die slecht of zwaar geladen is zie je soms die deuren verticaal langs elkaar schuiven.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:32 schreef heloef het volgende:
Facebook lijkt vandaag een slagveld qua relaties.
Er zijn er vandaag alleen al 5 gesneuveld.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ze leeg zijn ook, zo'n huif heeft nergens een stevig punt
Dan vooral achteras enzo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel de truck zelf. Kan het niet meer terugvinden, was ergens in FOT hier op FOK.
[..]
Avond
Okee true, maar tieners en relaties altijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook keiveel vriendjes daar.
?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:32 schreef heloef het volgende:
Facebook lijkt vandaag een slagveld qua relaties.
Er zijn er vandaag alleen al 5 gesneuveld.
Ja, klopt. Ik kan het niet meer terugvindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan vooral achteras enzo?
Ook niet heel gek als je bedenkt dat er zomaar 1500nm op losgelaten word.
bij mij wagen zie je het ook hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt toch een zeilenwagen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij wagen zie je het ook hoor![]()
en dan heb ik nog wel een laadklep tot boven aan toe
yupquote:
werk ze taxiquote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Reis helemaal goed gegaan?
En....
PIZZAAAAAAA
Haha, lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
Heb zelf op Apeldoorn een frietje gehaald.
Duh.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook die kan uitgerust worden met laadklep hoor..
O, ik wel. Maar ik vond dat er te weinig mayo op zat. Ik moest heel zuinig doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, lekkerMaar die van Smullers vind ik niet zo
Jammer is dat jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik wel. Maar ik vond dat er te weinig mayo op zat. Ik moest heel zuinig doen.
Idd. Maar ik durf nooit om extra te vragen.quote:
Dan moet je waarschijnlijk nog extra betalen ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Maar ik durf nooit om extra te vragen.
True.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je waarschijnlijk nog extra betalen ook
Wie wat welke?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
Ik moet nog even MSI luisteren. Dat had ik Rokje beloofd.
preciesquote:
Mindless Self Indulgence. Ze had me een linkje gegeven toen ik in de trein zat.quote:
die band ken ik welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Mindless Self Indulgence. Ze had me een linkje gegeven toen ik in de trein zat.
Welk nummer?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Mindless Self Indulgence. Ze had me een linkje gegeven toen ik in de trein zat.
rokjequote:
haai rokjequote:
Ik wilde hem net posten.quote:
U voelt zich als geroepen. Even luisterenquote:
I knowquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde hem net posten.
Maar om eerlijk te zijn vind ik het vreselijk, het is in mijn oren echt teringherrie. Sorry.
Ik ben dan ook gewoon een ninjaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
U voelt zich als geroepen. Even luisteren
Wtf is dit voor muziekquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon een ninja
En ik zal zo even een random nummer opzoeken die wellicht beter is Fera
doe dan welle erdballquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is goed.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dafuqquote:
Straks even luisteren. Nu eerst Florence. Ik heb vriendin fan gemaakt geloof ik.quote:
Even opzettenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Neuj, ik ga nu lekker deze luisteren.. Bitchaz u_u
Het nummer ken je wel, maar Spongebob erbij is grappigquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Straks even luisteren. Nu eerst Florence. Ik heb vriendin fan gemaakt geloof ik.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Neuj, ik ga nu lekker deze luisteren.. Bitchaz u_u
Ik ken het niet, maar het is bagger.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even opzetten
[..]
Het nummer ken je wel, maar Spongebob erbij is grappig
Nice
quote:
Ken jij Skrillex niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar het is bagger.
Jawel, maar dat is toch niet één nummer?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ken jij Skrillex niet?Komt zelfs op de radio
zelfs ik ken hetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ken jij Skrillex niet?Komt zelfs op de radio
Volgens mij is het een aftreksel van dit:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is toch niet één nummer?
Strak planquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik zal jullie later nog wel bestoken met meer (imo) geniale liedjes :$
Nu ben ik even een livestream aan het volgen
Maar ik ben hier wel hoor schatjes, jawel
Livestream van een artiestequote:
livestream van?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik zal jullie later nog wel bestoken met meer (imo) geniale liedjes :$
Nu ben ik even een livestream aan het volgen
Maar ik ben hier wel hoor schatjes, jawel
Vetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Livestream van een artieste
En soms heb ik die ja.. Strakke plannetjes dus
Geen dankquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Muchas gracias![]()
Ik geniet
Yumquote:
Goed plan. Ik ben jarig, jij trakteert.quote:
wat vond je van apeldoorn trouwens?quote:
Yoloquote:
Hehequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed plan. Ik ben jarig, jij trakteert.
I like it.
Hoi KT.quote:
Best wel chill, mooi winkelcentrum.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat vond je van apeldoorn trouwens?
Zij lijkt echt 13.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |