Ah op die fiets.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon kroketten, alleen zijn de ragout en de paneermeel door mn oma zelf gemaakt er gerold.
No shitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:25 schreef JJH het volgende:
Mythbusters is vierkante wielen aan het testen.
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Oke ik faal echt. Ragout in die deegbladen dingen ofzo lustte ik nooit, maar dat is dus blijkbaar hetzelfde als wat in kroketten zit?
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:28 schreef JJH het volgende:
[..]
God. I love that show.
Je ziet gewoon die hele auto alle kanten op torderen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:28 schreef JJH het volgende:
[..]
God. I love that show.
Je ziet gewoon die hele auto alle kanten op torderen.
Vooral opleggers kunnen er wat van. Als je achter een zeilenoplegger rijd, die slecht of zwaar geladen is zie je soms die deuren verticaal langs elkaar schuiven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik zag laatst ergens een paar piccies van vrachtwagens die helemaal torderen
Ik bedoel de truck zelf. Kan het niet meer terugvinden, was ergens in FOT hier op FOK.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral opleggers kunnen er wat van. Als je achter een zeilenoplegger rijd, die slecht of zwaar geladen is zie je soms die deuren verticaal langs elkaar schuiven.
Avondquote:
Als ze leeg zijn ook, zo'n huif heeft nergens een stevig puntquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral opleggers kunnen er wat van. Als je achter een zeilenoplegger rijd, die slecht of zwaar geladen is zie je soms die deuren verticaal langs elkaar schuiven.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:32 schreef heloef het volgende:
Facebook lijkt vandaag een slagveld qua relaties.
Er zijn er vandaag alleen al 5 gesneuveld.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ze leeg zijn ook, zo'n huif heeft nergens een stevig punt
Dan vooral achteras enzo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel de truck zelf. Kan het niet meer terugvinden, was ergens in FOT hier op FOK.
[..]
Avond
Okee true, maar tieners en relaties altijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook keiveel vriendjes daar.
?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:32 schreef heloef het volgende:
Facebook lijkt vandaag een slagveld qua relaties.
Er zijn er vandaag alleen al 5 gesneuveld.
Ja, klopt. Ik kan het niet meer terugvindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan vooral achteras enzo?
Ook niet heel gek als je bedenkt dat er zomaar 1500nm op losgelaten word.
bij mij wagen zie je het ook hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij hebt toch een zeilenwagen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij wagen zie je het ook hoor![]()
en dan heb ik nog wel een laadklep tot boven aan toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |