zeg dat welquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:08 schreef Specularium het volgende:
Zal je zien dat die Marc de show gaat stelen, met zijn hoofd.
Zou djeez in de redactie zittenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Ze hebben altijd van die nieuwsberichtjes die ik hier op FOK! heb gelezen.
laten we het hopenquote:
Goh, dat klinkt als een goed concept voor een programma. Dan pakken we (veelal trieste) nieuwsitems, en maken er een satirisch programma vanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat arme meisje, ze lachen er wel om maar eigenlijk is het best sneu
That 70s Showquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:16 schreef Stofje het volgende:
Loretta lijkt een beetje op die moeder van That 70s Show.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mss de uitzending naar haar sturen, samen met de uitzending over de waxinelichtgooier of de damschreeuwer , dan weet ze dat ze niet alleen ervoor staatquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goh, dat klinkt als een goed concept voor een programma. Dan pakken we (veelal trieste) nieuwsitems, en maken er een satirisch programma van
de jonge? die helemaal zo jong niet meer is?quote:
lachen met freek?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
je HOEFT Niet te zappen hoor... voor de geïnteresseerden die willen lachen, toch reclame nu
Nou als je hem hoort zingen wel jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
lachen met freek?
jij laat me meer lachen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |