abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117940360
goed begin :D
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117940364
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die lach van Loretta :D
Ze is bij voorbaat al melig :')
pi_117940367
ohja, dat is loretta
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:07:32 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_117940370
Loretta krijgt altijd de slappe lach, kan wel leuk worden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:08:04 #35
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_117940379
Als je naar Loretta kijkt moet ze al lachen geloof ik :')
Laffe huichelaar
pi_117940380
Zal je zien dat die Marc de show gaat stelen, met zijn hoofd.
pi_117940416
belde zelf 112 _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117940427
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:08 schreef Specularium het volgende:
Zal je zien dat die Marc de show gaat stelen, met zijn hoofd.
zeg dat wel :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:10:14 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_117940432
Ze hebben altijd van die nieuwsberichtjes die ik hier op FOK! heb gelezen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:10:36 #40
3185 Adelante
To let it go now
pi_117940438
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Ze hebben altijd van die nieuwsberichtjes die ik hier op FOK! heb gelezen.
Zou djeez in de redactie zitten :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_117940453
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zou djeez in de redactie zitten :o
laten we het hopen :D
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117940454
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zou djeez in de redactie zitten :o
Ik denk pberends, die is hier ook fanatiek.
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:11:02 #43
9859 crew  Karina
Woman
pi_117940455
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zou djeez in de redactie zitten :o
Je zou het bijna denken inderdaad :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117940486
raoul gaat jeugdzorg er goed van langs geven _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117940488
Jeugdzorg bash, 14.gif.
pi_117940539
gezellig begin ja
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117940552
Als de preview van zojuist de hoogtepunten zijn van vanavond, dan wordt het erg saai :P
pi_117940558
dat arme meisje, ze lachen er wel om maar eigenlijk is het best sneu :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117940560
Die lach van Loretta de hele tijd.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:15:33 #50
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_117940595
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat arme meisje, ze lachen er wel om maar eigenlijk is het best sneu :')
Goh, dat klinkt als een goed concept voor een programma. Dan pakken we (veelal trieste) nieuwsitems, en maken er een satirisch programma van
Laffe huichelaar
pi_117940624
Loretta lijkt een beetje op die moeder van That 70s Show.



pi_117940639
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:16 schreef Stofje het volgende:
Loretta lijkt een beetje op die moeder van That 70s Show.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
That 70s Show _O_
pi_117940683
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Goh, dat klinkt als een goed concept voor een programma. Dan pakken we (veelal trieste) nieuwsitems, en maken er een satirisch programma van
mss de uitzending naar haar sturen, samen met de uitzending over de waxinelichtgooier of de damschreeuwer , dan weet ze dat ze niet alleen ervoor staat :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:17:54 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_117940689
Freek nu op NL3 bij DWDD recordings ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117940709
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Freek nu op NL3 bij DWDD recordings ;)
de jonge? die helemaal zo jong niet meer is?
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_117940713
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Freek nu op NL3 bij DWDD recordings ;)
Nou en?
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:19:11 #57
9859 crew  Karina
Woman
pi_117940730
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:18 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nou en?
je HOEFT Niet te zappen hoor... voor de geïnteresseerden die willen lachen, toch reclame nu ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117940738
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:18 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nou en?
pi_117940753
quote:
99s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:19 schreef Karina het volgende:

[..]

je HOEFT Niet te zappen hoor... voor de geïnteresseerden die willen lachen, toch reclame nu ;)
lachen met freek?

jij laat me meer lachen nu _O-
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Moderator zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:20:15 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_117940764
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:19 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

lachen met freek?

jij laat me meer lachen nu _O-
Nou als je hem hoort zingen wel ja :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')