Dan wint 'ie de tweede in een kwartier, maar verliest alsnog de derdequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
Monfils. Staat te kutten tegen een Zweed die buiten de top 400 staat.
Nee, dat ze gestopt is, waarna ze niks meer presteerdequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:44 schreef franklop het volgende:
[..]
dat vetophoping ook een bijwerking is van doping?
Of ze bieden gewoon een bak geld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:15 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal volgend seizoen geen Dubai, maar het gravel van Acapulco. Het veranderen van zijn schema ten behoeve van zijn knieën is begonnen.
Dat zullen ze in Dubai ook wel doen lijkt me.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of ze bieden gewoon een bak geld.
Almangro en Ferrer balen dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:15 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal volgend seizoen geen Dubai, maar het gravel van Acapulco. Het veranderen van zijn schema ten behoeve van zijn knieën is begonnen.
Heel tof, maar hij mag dan ook wel even naar die top twintig-status spelen. Staat nu te verliezen van Zemlja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:26 schreef Morthill het volgende:
Zie nu pas dat Haas weer terug is in de top 20, wat een fucking held is die gast ook
In de eerste stond hij een mini-break achter zelfs, in de tweede stond hij er 2 voor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:05 schreef Rosario het volgende:
Wat is Del Potro toch een luie speler. Gewoon lekker elke servicebeurt van de tegenstander achterover leunen, en dan de tiebreak met één minibreakje winnen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:46 schreef Morthill het volgende:
De uitdrukking "naar huis sturen" is in het tennis eigenlijk best vreemddie tennissers gaan echt niet naar huis na een verliespartij, maar gewoon richting hun volgende toernooi.
Inderdaad, maar in beide had hij uiteindelijk ééntje nodig toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In de eerste stond hij een mini-break achter zelfs, in de tweede stond hij er 2 voor.
Wel 5 tie-breaks in z'n laatste 5 sets.
Tis toch zoquote:
Er is een verschil tussen opake woordvorming en domme uitdrukkingen. (al vind ik blow job nog niet eens zo opaak, aangezien het vast bedacht is op basis van de mondvorm)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:44 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Een blow job heeft ook niets met blazen te maken.
Dus...
Ik hoop Tsonga. Toffe gast. In tegenstelling tot Berdych, wat een kwal is dat. Maar goed, hij zal wel weer winnen.quote:
Ik wil nou niet direct over Kramer gaan hebben, maar dat lijkt me toch wel een wat duidelijkere blessure en zo (hij was ook echt slechter toen hij weer begon etc en je zag echt duidelijk pijn...bij Rafa zie je helemaal niets). En dat is toch bovendien ook allemaal niet zo groots als bij het tennis of wielrennen dat ze dat helemaal met rare constructies gaan proberen te verbloemen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:12 schreef APK het volgende:
Denk ik ook en dat gevoel had ik ook bij Sven Kramer
Ja, daar verwoordt je het wel goed inderdaad. Mij doet het ook helemaal niets, ik zie ook Lance nog steeds als een fantastische wielrenner. En als Rafa het doet, zijn er waarschijnlijk vele andere die het ook doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:52 schreef Morthill het volgende:
Misschien dopet hij, misschien ook niet. Hetzelfde kan gezegd worden van Djoko sinds 2011, geen glutenvrij dieet, maar gewoon doping.
Maakt het echt uit? Dat Armstrong dopet doet me eigenlijk weinig. Iedereen deed het, hij was nog steeds veruit de beste.
Tsja, dat is natuurlijk wel waar, en dat is ook meestal mijn eigen tegen-argument. Daarom zie ik ook alleen spelers als Rafa, Ferrer, Tsonga, weet ik veel...dat soort op kracht en uithouding gerichte spelers...doping gebruiken. Vooral zo iemand als Rafa, zijn speelstijl is gewoon te bizar voor woorden...daar moet wat doping aan te pas komen, toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:54 schreef Rosario het volgende:
Tennis is geen duursport, als je kijkt naar de netto speeltijd heb je er mijns inziens geen doping voor nodig.
Verder maakt het mij wel veel uit, als tennis net zo'n door en door zieke sport was als wielrennen zou ik het de rug toekeren.
Mjah, bij de Williams zusjes heb ik totaal niet dat gevoel eigenlijk. Die zijn gewoon van nature ongelooflijk krachtig, sterk en getalenteerd. En ze steken er ook keihard bovenuit, maar dat ligt ook aan de concurrentiequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:02 schreef Morthill het volgende:
Als je ziet hoe spelers er na 5 sets soms bijlopen, dan kan een beetje doping geen kwaad
Zou overigens ook veel verklaren bij de Williams-zusjes. Met name hoe belachelijk ver Serena boven de rest uit steekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |