Ja. Misschien is Fedjes tijdperk toch ten einde, en wordt er vanaf nu gedomineerd door Djoko en Murray. Dat verwacht ik tenminste, als je kijkt naar Feds sinds Cincinnatti, met als dieptepunt die ongelooflijk slechte pot tegen Berdych op de US Open.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:09 schreef Morthill het volgende:
dus Djoker gaat echt het jaar afsluiten als nummer 1, jammer voor Fed.
Ik verwacht wel dat Nadal er volgend jaar maart weer bij is hoor...quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:59 schreef Rosario het volgende:
Als Nadal dan nog niet terug is kunnen ze Monte Carlo in ieder geval onderling uitmaken.
En zo komen we steeds dichter bij Nadalquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:30 schreef luckass het volgende:
Tennissers werkten met dopingdokter Armstrong
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En zo komen we steeds dichter bij Nadal
Aan de andere kant: Als kettingroker zijn er goedkopere (en minder riskante) manieren om een betere conditie te krijgen dan je volspuiten met doping.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vrees inderdaad ook wel voor Ferrer...een kettingroker die zo fit is? En onvermoeibaar is? Interesssant....ik denk dat er in elke topsport onwijs veel doping wordt gebruikt, ook in het tennis. Maar dat het in het wielrennen gewoon volledig geescaleerd is.
Ik ook wel, maar je weet niet of hij weer helemaal meteen op z'n oude niveau is, toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:12 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat Nadal er volgend jaar maart weer bij is hoor...
Ook o.a. Safina, Safin, Andreev, Kirilenko en Medina-Garrigues hebben gebruik gemaakt van de uitstekende faciliteiten in Valencia.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:30 schreef luckass het volgende:
Tennissers werkten met dopingdokter Armstrong
Het zou bij Safina veel verklarenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook o.a. Safina, Safin, Andreev, Kirilenko en Medina-Garrigues hebben gebruik gemaakt van de uitstekende faciliteiten in Valencia.
Laat me aub mijn illusies houden. Mijn jeugd is al kapot genoeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:16 schreef Angelof9 het volgende:
Wie weet? In topsport is niemand te vertrouwen.
quote:In een gesprek met de krant The Australian sluit hij zelfs niet uit dat hij komende maand nog in actie komt tijdens de ATP World Tour Finals en de finale van de Davis Cup tussen Spanje en Tsjechië.
“Alles is mogelijk, maar het is niet erg waarschijnlijk”, meldt Nadal, die sinds eind juni niet meer in actie kwam. “Ik voer uit wat de dokters me vertellen.”
Even een edit in Lance-stijlquote:In een gesprek met de krant The Australian sluit hij zelfs niet uit dat hij komende maand nog in actie komt tijdens de ATP World Tour Finals en de finale van de Davis Cup tussen Spanje en Tsjechië.
“Alles is mogelijk, maar het is niet erg waarschijnlijk”, meldt Nadal, die sinds eind juni niet meer in actie kwam. “Ik speel zo goed als wat de dokters me drogeren.”
Nee het was Djoko zijn gluten-dieet hoor!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:13 schreef Morthill het volgende:
Waarom? Hij zegt dat hij doet wat de doktoren hem vertellen. Dat zou natuurlijk prima doping kunnen zijn, daar is geen edit voor nodig
Nu ik erover nadenk, het zou veel verklaren. Djokovic die plots alles wint een seizoen lang, na altijd een net-nietspeler te zijn geweest...
dat vetophoping ook een bijwerking is van doping?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het zou bij Safina veel verklaren
Of Federer die al 10 jaar aan de top staat met een bovenmenselijk regeneratievermogen, nagenoeg altijd blessurevrij en een boven-de-sport-status onaantastbaarheid....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:13 schreef Morthill het volgende:
Waarom? Hij zegt dat hij doet wat de doktoren hem vertellen. Dat zou natuurlijk prima doping kunnen zijn, daar is geen edit voor nodig
Nu ik erover nadenk, het zou veel verklaren. Djokovic die plots alles wint een seizoen lang, na altijd een net-nietspeler te zijn geweest...
Als kettingroker betaal je duizenden euro's per jaar om kanker te krijgen, erg rationeel is dat sowieso niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:03 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Als kettingroker zijn er goedkopere (en minder riskante) manieren om een betere conditie te krijgen dan je volspuiten met doping.
Volgens mij rookt hij af en toe een sigaret, kan mij niet voorstellen dat hij 's morgens voor het ontbijt vier peuken opsteekt en 's nachts nog even eentje op het toilet rookt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als kettingroker betaal je duizenden euro's per jaar om kanker te krijgen, erg rationeel is dat sowieso niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |