abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118241372
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef Norrage het volgende:

[..]

Vind je die gedachte zo raar? Federer haalt zijn kracht uit zijn techniek, niet uit zijn kracht. Natuurlijk halen Nadal en Djoko etc ook veel kracht uit hun techniek, maar je begrijpt het punt toch wel gewoon? Natuurlijk zou ook Federer profijt kunnen hebben van doping (voor conditie, mentale balans etc) maar veel minder dan de anderen. Techniek kan je niet dopen.
Luister wat meer naar Wimberdon.

Ik begrijp het punt dat je wil maken, maar het is gewoon geen goed punt. Alle topspeler hebben grotendeels perfecte techniek, zeker in het baselinespel. Misschien vind je het niet zo mooi als Federer, misschien zijn de commentatoren er minder lyrisch over, misschien is het minder klassiek, maar het is gewoon zo. Er is technisch niets mis met de forehand of backhand van een Djokovic of Ferrer of Nadal.

Daarnaast dope je niet voor kracht, het zijn geen steroïden, je dopet voor conditie, voor het herstelvermogen, voor de mentale rust en het vermogen harder te trainen, om langer scherp te blijven. Men zou zo zelfs het punt kunnen maken dat Federer MEER aan dopen heeft dan bijvoorbeeld Nadal omdat zijn sweetspot veel kleiner is en het met zijn zweepforehand raken van die sweetspot diep in een vermoeiende vijfde set moeilijker is dan met Nadals lassoforehand als je door vermoeidheid niet meer zo fris bent. :o

Ik wil niet zeggen dat Federer dopet, maar het idee dat hij er niks aan heeft of beduidend minder dan andere topspelers is gewoon onzin.
pi_118241542
Ondertussen geeft Zemlja de eerste set aan Del Potro weg.
pi_118241920
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Luister wat meer naar Wimberdon.

Ik begrijp het punt dat je wil maken, maar het is gewoon geen goed punt. Alle topspeler hebben grotendeels perfecte techniek, zeker in het baselinespel. Misschien vind je het niet zo mooi als Federer, misschien zijn de commentatoren er minder lyrisch over, misschien is het minder klassiek, maar het is gewoon zo. Er is technisch niets mis met de forehand of backhand van een Djokovic of Ferrer of Nadal.

Daarnaast dope je niet voor kracht, het zijn geen steroïden, je dopet voor conditie, voor het herstelvermogen, voor de mentale rust en het vermogen harder te trainen, om langer scherp te blijven. Men zou zo zelfs het punt kunnen maken dat Federer MEER aan dopen heeft dan bijvoorbeeld Nadal omdat zijn sweetspot veel kleiner is en het met zijn zweepforehand raken van die sweetspot diep in een vermoeiende vijfde set moeilijker is dan met Nadals lassoforehand als je door vermoeidheid niet meer zo fris bent. :o

Ik wil niet zeggen dat Federer dopet, maar het idee dat hij er niks aan heeft of beduidend minder dan andere topspelers is gewoon onzin.
Er zijn redenen dat fed nooit geblesseerd is hoor, dat komt bijvoorbeeld door zijn superieure techniek. Ik zeg niet dat zijn techniek beter is dan die van anderen, maar hij is veel geschikter om blessures te voorkomen.

Kijk al die andere aspecten komen er ook bij, dat ben ik met jullie eens maar serieus ik zie Federer echt minder snel doping gebruiken. En je zegt het zelf, het gaat ook om conditie dat dopen. Fed zijn speelstijl/techniek maakt hem simpelweg minder snel moe. Daar kan geloof ik gewoon geen discussie over bestaan. Wil iemand als Rafa het met zijn (ok, niet techniek maar) speelstijl bolwerken dan zie ik daar doping snel in terug...en fed is niet degene die van de ene op de andere maand 30km/u harder serveert, die van de ene op de andere maand eerste rondes verliest en vervolgens 50 potten op rij kan winnen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118242217
Bellucci loopt flink te choken in Moskou, twee keer gebroken bij het serveren voor de zege tegen Seppi.

Del Potro gaat wel winnen in Wenen.
sig verwijderd door FA
pi_118242233
Seppi _O_
pi_118242421
Wint de tiebreak.
pi_118242620
Bellucci is ook zo'n heerlijk labiele speler O+
Daar hebben we er echt te veel van op de tour :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_118244030
Vierde finale van Seppi dit jaar. Erg knap. Ik zie 'm eigenlijk nooit op Grand Slams? Hij verloor in de US Open van Robredo in de eerste ronde. :')

Is nu wel op weg naar de zege. *O*
En J.W. staat 5-3* voor in de eerste set!
pi_118244174
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:10 schreef Rosario het volgende:
Vierde finale van Seppi dit jaar. Erg knap. Ik zie 'm eigenlijk nooit op Grand Slams? Hij verloor in de US Open van Robredo in de eerste ronde. :')

Is nu wel op weg naar de zege. *O*
En J.W. staat 5-3* voor in de eerste set!
heb je RG niet gezien dit jaar waar hij 2-0 voorstond tegen Djoko in de 4e ronde? Seppi speelde toen zo geweldig _O_
pi_118244242
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:36 schreef Norrage het volgende:
Bellucci is ook zo'n heerlijk labiele speler O+
Daar hebben we er echt te veel van op de tour :D
Ik herinner me ook wel wat chokes van Seppi trouwens, dubbele breaks voorstaan en de set nog weggeven enzo. Hij zou het niet slecht gedaan hebben op wereldkampioenschappen choken.

Seppi wint nu wel in Moskou het toernooi.
sig verwijderd door FA
pi_118244407
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:14 schreef Norrage het volgende:

[..]

heb je RG niet gezien dit jaar waar hij 2-0 voorstond tegen Djoko in de 4e ronde? Seppi speelde toen zo geweldig _O_
Oh, dat had ik even gemist dan, jammer. :P
Dat is z'n enige vierde ronde zie ik nu. Voor de rest drie keer derde ronde en dat is het wel zo'n beetje. Kan alleen maar beter gaan zou je zeggen.Vier finales in een jaar is niet niks.
pi_118244821
Tsonga bezig met opruimen van Berdych *O*
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_118245047
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:28 schreef Morthill het volgende:
Tsonga bezig met opruimen van Berdych *O*
Goede anti-jinx!
Set en een break voor. *O*
pi_118245337
Bazenrally!
pi_118245661
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:36 schreef Rosario het volgende:

[..]

Goede anti-jinx!
Set en een break voor. *O*
Ga jij het alsnog zitten jinxen :{w
pi_118245856
:'(
Dit is wel heel schrijnend zo.
pi_118246036
Je post als hij een break voor staat en daarna gaat hij alsnog met 6-4 de boot in :')
pi_118246169
Nu weer tweedrie breakpunten verneukt.
pi_118246425
Klizan - Cilic 6-1 0-6 ... :')
pi_118246475
Tsonga :')
pi_118247407
Tsonga geeft het mentaal echt helemaal op hoor. Roekeloos spelen met twee breakpunten tegen..
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:49:43 #297
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_118247508
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:19 schreef Rosario het volgende:

[..]

Oh, dat had ik even gemist dan, jammer. :P
Dat is z'n enige vierde ronde zie ik nu. Voor de rest drie keer derde ronde en dat is het wel zo'n beetje. Kan alleen maar beter gaan zou je zeggen.Vier finales in een jaar is niet niks.
Dit is ook een beetje het jaar waarin Seppi echt doorbreekt hoor.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_118247978
Tsonga :') :') :') . Had allang moeten winnen.
pi_118248033
Met een Rooowbin... :'(
pi_118248458
Tsooooowwwwnga :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')