Net zo erg alleen die worden niet gecontroleerdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
Vraag me af hoe het bij andere sporten zit.
Bron?quote:
Beetje afhankelijk van het weer wil ik wel een poging wagen ja. Ik ga denk ik die eerste zaterdag en zondag meteen twee flinke ritten maken als ik er tijd voor heb.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ga je echt die challenge doen Kano? Bijna 3 uur per dag![]()
Hmm, dat is ook weer zo natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het weer wil ik wel een poging wagen ja. Ik ga denk ik die eerste zaterdag en zondag meteen twee flinke ritten maken als ik er tijd voor heb.
Denk niet dat ik 't ga redden, maar het is wel leuk om te kijken hoe ver ik kan komen.
[Nadenkmodusaan]Dat doe je dus inderdaad, want een sterrit is heel iets anders dan hetgeen waar jij het over hebt. Sterritten hebben niets met een punten systeem te maken, maar zoveel mogelijk fietsen om op de jaarlijkse clubavond met een geweldige boner in de broek die felbegeerde adelaar in ontvangst te kunnen nemen. Maar wordt lid van de NTFU, en je kunt het allemaal mee beleven[Nadenkmodusuit]quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toen ik met hem fietste eerder dit jaar had hij het over iets soorgelijks. Voor elke 10 km krijg je een punt, maar het telt alleen als je vooraf zegt welke rit je gaat rijden. Als je dus zegt dat je die dag 120 km gaat fietsen, en je doet er 150, krijg je evengoed 12 punten. Maar als je 110 fietst krijg je niets.
Volgens mij ging 't zo. Kan me vergissen
Proberen kan geen kwaad toch? Lijkt me niet dat ik er daadwerkelijk aan toe kom om 60 uur te fietsen, maargoed. Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel een goede challenge voor Kaas![]()
Misschien ga ik ook wel een poging wagen.
Wel flauw dat je niet mag Tacx-en.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Proberen kan geen kwaad toch? Lijkt me niet dat ik er daadwerkelijk aan toe kom om 60 uur te fietsen, maargoed. Wie niet waagt, wie niet wint.
Marion Jones, waar ik nog steeds een zwak voor heb, ging door de Balco affaire voor heel wat minder voor zes maanden de bak in. Hopelijk straffen ze deze cheater minstens zeven keer zo zwaar! Nu de beerput van Bruyneel nog openmaken en dan maar vrolijk naar de toekomst kijken. Kunnen we volgend jaar juli zeggen dat het de schoonste TdF ever was.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)ADA-allegations.html
Liegen onder meineed. Vind ik leuk.
Wat een grote woorden van een Kees die al drie dagen geleden een fok profiel heeft aangemaakt. #hetiseikeltjestijdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:42 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd naar hoe zulke stoere jongens als jij er in het echt uitzien. Neem het leven toch wat luchtiger ouwe.
Jij geilt erop om alles stoer af te zeiken op een forum als een kleuter, wij geilen op een digitale badge bij ons profiel op Strava. Ieder z'n ding.
Dit is wel de manier om mensen welkom te heten!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Wat een grote woorden van een Kees die al drie dagen geleden een fok profiel heeft aangemaakt. #hetiseikeltjestijd
Ik weet in ieder geval een leukere activiteit om de regenachtige zaterdag door te komen:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:36 schreef buzz1291 het volgende:
Is dit zo een beter nivo om hier rustig keuvelend een rainy zaterdagmiddag door te komen?
Sqlab is een medisch zadel. Ik was vandaag op Bike Motion en daar stonden ze met die zadels. Kon je ook direct je zitbotjes laten meten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Welk zadel heb je? Is het specifiek dames? Mijn vriendin moet nog een nieuwe.
Daar wil ik zeker eens gaan kijken heb het saxobank pak van sportful en is lekker spul. Vandaag stonden ze op BIke MOtion met anti regen broeken etc lijkt mij ook wel wat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt. Sportful maakt overigens wel goede en niet al te dure winterbroeken.
Geloof maar niet in een schone tour. Ik ben bang dat dat niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:43 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Marion Jones, waar ik nog steeds een zwak voor heb, ging door de Balco affaire voor heel wat minder voor zes maanden de bak in. Hopelijk straffen ze deze cheater minstens zeven keer zo zwaar! Nu de beerput van Bruyneel nog openmaken en dan maar vrolijk naar de toekomst kijken. Kunnen we volgend jaar juli zeggen dat het de schoonste TdF ever was.
Yep, ik heb ook een mbt, een Idworx, maar hou nog niet van die nattigheid. Rij liever op de weg. Dus hopen op droog weer morgen. Enne, in de blubber trek ik dat goddelijke BMC shirt natuurlijk niet aan. Dan wordt het wel een overjarige Gonso of Craft uit de knakenbak van Rose.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:17 schreef eentwee het volgende:
Veel plezier Grippert! Hopelijk hebben jullie goed weer.
He buzz, moest jij niet in de blubber spelen vandaag? Je hebt ook een mtb toch? Zag iemand in een BMC pakkie maar die had een te goedkope fiets om jou te zijn
Zit er geen wasvoorschrift bij?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:48 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb even een vraag. Ik heb gisteren gefietst met mijn descente jasje en north wave regenjasje aan. Alleen die zijn door opspattend modder vrij smerig geworden. Kan ik die gewoon in de was gooien zonder dat dat ten koste gaat van de waterafstotende eigenschappen?
Dat heb ik nu even bekeken. Er staat dat het alleen met 30 gr gewassen kan worden. Dus dat zal het antwoord wel zijn. Maar het is dus niet zo dat de waterdichtheid dan achteruit gaat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Veel plezier Gripper.
[..]
Zit er geen wasvoorschrift bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |