1 2 3 4 5 6 7 | Plaats Land Wedstrijden Winst Gelijkspel Verlies Punten Saldo 1 Roemenië 2 2 0 0 6 6-0 2 Nederland 2 2 0 0 6 6-1 3 Hongarije 2 1 0 1 3 6-4 4 Turkije 2 1 0 1 3 3-2 5 Estland 2 0 0 2 0 0-5 6 Andorra 2 0 0 2 0 0-9 |
Aanvang wedstrijdenquote:Selectie Nederland
Maarten Stekelenburg (AS Roma), Michel Vorm (Swansea City), Kenneth Vermeer (Ajax);
John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Aston Villa), Ricardo van Rhijn (Ajax);
Urby Emanuelson (AC Milan), Nigel de Jong (AC Milan), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Hamburger SV), Ibrahim Afellay (Schalke 04);
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Jeremain Lens (PSV), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Dirk Kuijt (Fenerbahce) en Ruben Schaken (Feyenoord).
Krijgen ze toch bij 1e interland?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef Tito_Makani het volgende:
wtf is het haasje? weet nog steeds niet wat het is?
houdt het in dat hij anaal wordt ontmaagd met de kleedkamerveger?
Ja maar jij bent gelukkig niet familie van dat bedrijfquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jhahahahah hilarisch
Het is McDonalds schele dakhaas
Oh nee, was even vergeten dat de zgn. 'username' op de echte naam gebaseerd was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan zou het geen Stevenmac zijn beunhaas
Wel jammer jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gelukkig niet familie van dat bedrijf
Wel als je het verhaal achter mijn username zou wetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh nee, was even vergeten dat de zgn. 'username' op de echte naam gebaseerd was.
Gr,
Vimis Dakar
Familie zijn van een bedrijfquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gelukkig niet familie van dat bedrijf
Zo goed ken ik je nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wel als je het verhaal achter mijn username zou weten
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Familie zijn van een bedrijf![]()
Iedereen hier doet expres dom omdat ze zich vervelen omdat de wedstrijd kut is en nog weet jij er boven uit te steken met je opmerkingen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen hier doet expres dom omdat ze zich vervelen omdat de wedstrijd kut is en nog weet jij er boven uit te steken met je opmerkingen
Oké GGMM, okéquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Andorra kan niet voetballen maar het blijken meesters in de buitenspelval te zijn.quote:
Dat is wel het hoogtepunt van deze avond geweestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk straks nog even backstage tijdens de reclame.
Ik kijk er naar uit.
Allemaal naar PSV sturenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:19 schreef Knaller het volgende:
[..]
Andorra kan niet voetballen maar het blijken meesters in de buitenspelval te zijn.
tering zegquote:
Ik had niks moeten zeggen eigenlijk. Het is al triest genoeg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
![]()
Geeft niet man, jij kan er ook niks aan doen.
Dan hoor je nog met 8-0 te winnen van verkapte postbode's en bakkersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tering zegSneijder doet niet mee tegen Roemenië en hoe zit het met Robben en andere mensen die nog moeten komen?
Darten kijken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef alors het volgende:
Waar is Stijntje eigenlijk, heeft ie een ban?
Die kijkt dartsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef alors het volgende:
ik las pedo,squote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan hoor je nog met 8-0 te winnen van verkapte postbode's en bakkers
Korfbaltraining.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef alors het volgende:
Zegt ie jaquote:
Ik typ snel, dus het boeit me geen flikker of het goed is..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had niks moeten zeggen eigenlijk. Het is al triest genoeg.
daarom ook , JE HOORT gewoon te winnen. Ergste is nog dat er FOK!kers hier rondlopen die allang al 8-0 hadden kunnen makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dan hoor je nog met 8-0 te winnen van verkapte postbode's en bakkers
Nope, hij moest de hond uitlaten. Pas halverwege kwam ie erachter dat ze helemaal geen hond hebben en nu doet zn moeder de deur niet meer open voor hemquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef alors het volgende:
Ik had er serieus 3 gemaakt, dat meen ik echt. Maar ik ben dan ook een zieke spitsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
daarom ook , JE HOORT gewoon te winnen. Ergste is nog dat er FOK!kers hier rondlopen die allang al 8-0 hadden kunnen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scherpquote:
wij praten nog wel. Ik kan jou groter maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik had er serieus 3 gemaakt, dat meen ik echt. Maar ik ben dan ook een zieke spits
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef VMSDKR het volgende:
Wazdat. Een shirt met 'Schrootman' op de achtergrond?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef Mandéra het volgende:
Gun het ze wel, zeker tegen die kutservenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of hun mening over een film en gagnamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Had liever 45 minuten naar de backstage grappen van JJ van Gangelen en Gullit geluisterd.
Nee ik denk niet dat ze dat halen vanuit de 2e ring hoor hihi ben je dom ofzo xdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarbij de mensen in de 2de ring hem erin konden koppen ja
hoezo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gun het ze wel, zeker tegen die kutserven
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Janmaat nooit meer selecteren, Strootman geen aanvoerder meer. Dat leer je van deze pot.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarbij de mensen in de 2de ring hem erin konden koppen ja
hahaha oranje gaat zeker verliezen van roemenenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef Knaller het volgende:
Wat een karige uitslag.
Maar goed, 3 punten in de zak en volgende week de Roemenen op de pijnbank leggen.
niks mis meequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kom op man, dat hele land![]()
Constant fittie zoeken
En de nieuwe chicks van Gullit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
of hun mening over een film en gagnam
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kom op man, dat hele land![]()
Constant fittie zoeken
Nee, dan jij. Beetje op vrijdagavond achter de computer zitten tikken. G.O.O.D.L.I.F.E.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef alors het volgende:
Wat een treurige kerels daar op de achtergrond. Van die mannen die zo'n saaie kantoorbaan hebben en nu uitgeloot zijn voor de skybox van de baas en dan een beetje het mannetje gaat uithangen met bier en bitterballen
Sneijder, van der Vaart en Kuijt zijn logische keuzes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik had gewoon Vlaar of VdV aanvoerder gemaakt, zo gek is dat toch niet?
hoop het niet, met dit zooitje ongeregeld wil je niet voetballenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doet Arjen nou mee of niet volgende week
Strootman nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sneijder, van der Vaart en Kuijt zijn logische keuzes.
Klopt ik zou echt een moord doen om deze wedstrijd in het echt te kunnen aanschouwen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, dan jij. Beetje op vrijdagavond achter de computer zitten tikken. G.O.O.D.L.I.F.E.
Ik zou ervoor bidden dat Nederland een verdediging Ivanovic, Subotic, Vidic en Kolarov had...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:24 schreef KingRoland het volgende:
Serviëzogenaamd sterk. Zelfs dit elftal kan winnen van dat land.
Dus als je gratis kaartjes aangeboden kreeg in de skybox met bier en bitterballen wees je ze af?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt ik zou echt een moord doen om deze wedstrijd in het echt te kunnen aanschouwen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus als je gratis kaartjes aangeboden kreeg in de skybox met bier en bitterballen wees je ze af?
"Nee sorry Chef, ze hebben mijn scherpe analyses nodig op het internet."
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus als je gratis kaartjes aangeboden kreeg in de skybox met bier en bitterballen wees je ze af?
Dan ga je voor het bier en de bitterballen, niet voor de wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Misschien staan die gasten daar ook wel voor het bier en de bitterballen. Laten we eerlijk zijn, voor het oogverblindende spel zullen ze wel niet gekomen zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan ga je voor het bier en de bitterballen, niet voor de wedstrijd.
Vidic hoef je niet meer mee te tellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Maraten het volgende:
[..]
Ik zou ervoor bidden dat Nederland een verdediging Ivanovic, Subotic, Vidic en Kolarov had...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Vidic hoef je niet meer mee te tellen
ja maar dan heb je nog 4 maanden over joh!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
tja die is tegenwoordig 8 maanden in het jaar geblesseerd
Goed van je.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn we nu allemaal teleurgesteld omdat het geen 8-0 is geworden?
Voor de wedstrijd zei ik het al... we hebben weer te hoge verwachtingen.. die hoge cijfers gaan er echt niet komen
...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Vidic hoef je niet meer mee te tellen
Die analyse was ook niet al te moeilijk als je die wekelijks hanteert.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn we nu allemaal teleurgesteld omdat het geen 8-0 is geworden?
Voor de wedstrijd zei ik het al... we hebben weer te hoge verwachtingen.. die hoge cijfers gaan er echt niet komen
Dankje! (sarcasme straalt er vanaf) hahaquote:
Als je dat niet denkt/hoopt zet je de tv toch niet aan? Of ga je echt zitten kijken voor een zaadpartij met 3-0 tegen Andorra waarvan de helft voetbalt als bijbaantjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dankje! (sarcasme straalt er vanaf) haha
Ik haat dat hoge kut enthousiasme voor een wedstrijd! Ja we winnen vanavond wel even met 8-0, misschien wel 10-0. Pleur op. Dat werkt nooit!
Ik kijk wel maar ik ga niet vooraf verwachten dat ze er 6-7-8 maken. Dan valt het achteraf altijd tegen en dan krijg je dus dat gezanik van mensen dat we weer kut speelde omdat ze niet voldeden aan de verwachtingen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:37 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Als je dat niet denkt/hoopt zet je de tv toch niet aan? Of ga je echt zitten kijken voor een zaadpartij met 3-0 tegen Andorra waarvan de helft voetbalt als bijbaantje
Precies, "stimulans" zou een beter benaming zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:43 schreef speknek het volgende:
Haha yes, ongemakkelijk gesprek met Van Gaal is weer terug.
Hij heeft voor een keer gelijk trouwens. Zoethoudertje is respectloos en hoort niet bij een speler van het Nederlands elftal.
Dan heb je alles gezien wat je moest zien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:45 schreef Anno2012 het volgende:
Niks gezien van NL elftal,maar Van gaal pik ik altijd mee
WIR SIND DIE BESTE VON SUD AMERICA! UND VON EUROPAS! UND VON RIO! UND VON SAO PAULO!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:49 schreef Coco98 het volgende:
Wordt leuk ook interviews met buitenlandse pers op het wk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:20 schreef TLC het volgende:
Wat een kutwedstrijd, ik had veel beter naar Andre Rieu kunnen kijken![]()
Servië is wel in eigen huis met 0-3 de boot in gegaan!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef Maraten het volgende:
[..]
Ik zou ervoor bidden dat Nederland een verdediging Ivanovic, Subotic, Vidic en Kolarov had...
Zou je eventueel de mogelijkheid willen overwegen dat eventueel, misschien, heel misschien, de Belgen gewoon een goeie ploeg aan het uitbouwen zijn ipv het verlies te wijten aan slecht spel van de Serven?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:05 schreef sausagin het volgende:
[..]
Servië is wel in eigen huis met 0-3 de boot in gegaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |