abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:45:11 #276
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117910918
Ha, een topic over de collegetour. Ik heb nog niets gelezen, maar wil wel even kwijt dat ik dat gezeur niet snap over het feit dat het niet interessant zou zijn. Ik heb van begin tot eind geboeid zitten kijken.

Was een goede uitzending. Ook het commentaar op Twan Huis snap ik niet. Hij heeft het goed gedaan.

Wat betreft het commentaar dat hij niet op alles antwoord heeft gegeven.
Welke stomme idioten denken dat hij daar even alles uit de doeken zal doen wat men wil weten.

Wat me ook van het hart moet, die studenten mogen nog wel een beetje harder gaan studeren, want ik vond ze soms hele stomme vragen stellen.

Mag misschien niet, maar ik heb 'genoten'.
Ik was benieuwd naar de man, en nu heb ik een idee. Ben blij dat ik gekeken heb.
Ik kan wel vaststellen dat hij zich niet heeft laten kisten door alle media-aandacht al die jaren.
Het is vast geen lieverdje, maar hij is geen domme jongen. Hij weet zich te presenteren en heeft veel lef. Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is een lefgozer.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_117910920
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Holleeder zal je zo aankijken. :@
Niet zo sipjes, ouwe gabber.
pi_117910951
En dan Sonja Barend als volgende gast, dat is totaal niet interessant.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:46:06 #279
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117910978
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Al die geinterviewde mensen deden in ieder geval wel alsof Holleeder de enige harde crimineel op aarde was. En dat het echt onwerkelijk is wat hij wel niet allemaal op zijn geweten heeft :')
Dat deden ze niet, ze waren wel kritisch in hun vraagstelling ( op dat meisjesduo na)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_117910979
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Je bent wel bekwaam in het hanteren van ' :') ' is het niet?
Als enige hier op Fok, ja.
Koel en donker bewaren
pi_117911012
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat deden ze niet, ze waren wel kritisch in hun vraagstelling ( op dat meisjesduo na)
Ik doel dan ook op de tussenfilmpjes.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:47:10 #282
862 Arcee
Look closer
pi_117911051
quote:
Vanavond in Pauw en Witteman: Wilting, Peter R. De Vries, Hagoort



Het is al dagen het gesprek van de dag en vanavond is het zo ver: de beruchte uitzending van College Tour met topcrimineel Willem Holleeder als gast. Vanavond geven oud-politieman Klaas Wilting, misdaadverslaggever Peter R. de Vries en bestuursvoorzitter van de Publieke Omroep Henk Hagoort commentaar op al de discussie die is ontstaan rondom de uitzending van College Tour.

Een veroordeelde topcrimineel zou niet zo’n groot podium moeten krijgen. Dat is de grootste kritiek op de uitzending. Journalist Harry Lensink en oud-politiewoordvoerder Klaas Wilting gingen hierover 4 oktober in debat in Pauw & Witteman. Holleeders biograaf Auke Kok was gisteren bij de opnames aanwezig en deed daar gisteren in Pauw & Witteman verslag van.

Heftige discussie
College Tour-presentator Twan Huys vindt de kritiek onterecht. Hij had daarover vandaag op Radio 3FM een heftige discussie met misdaadverslaggever John van den Heuvel van de Telegraaf. Die krant zou volgens Huys het liefst zien dat de omroep NTR per direct wordt opgedoekt.

Heinekenontvoering
Holleeder kwam begin dit jaar vrij nadat hij een straf van zes jaar had uitgezeten voor het afpersen van mensen in de vastgoedwereld. Justitie vorderde 17 miljoen euro crimineel geld van hem en verdenkt hem nog altijd van betrokkenheid bij diverse liquidaties in de onderwereld, waaronder die op Endstra en Houtman.

Column
Sinds zijn vrijlating is Holleeder al verschillende malen opgedoken in de media, hetgeen opvallend is omdat hij eerder tegen De Vries had gezegd de pers te willen weren. Sinds september dit jaar schrijft hij een column in de Nieuwe Revu.
pi_117911454
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Holleeder zal je zo aankijken. :@
Dat huppelkutje die, die vragen over 3-sterren hotel setting stelde mocht wel ff zo aangekeken worden. Wat een falert was dat zeg :')
pi_117911476
Goede uitzending!

Beetje jammer dat Ome Willem een kansje gemist heeft, het was zo makkelijk toen die jongen hem betichte van het zichzelf opleuken waabij hij een duidelijke scheidslijn wilde maken tussen iemand die een rotjeugd heeft gehad en grapjes kan maken en iemand die een topcrimineel is.

Alsof een crimineel geen toffe jongen kan zijn, oude dametjes over helpt steken, luiers verschoont, lol kan maken en net als wij allemaal, zich afvraagt wat Boer Aat in godsnaam bezig houd.

Oh, en het zijn trouwens wel gasten als Willem die al die advocaatjes in spe straks aan het werk houd :')
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:54:42 #285
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117911593
Wel, ik vind het wel duidelijk dat er meerdere kritische studenten tussen zaten die niet in de mooie praatjes van Holleeder trapten, maar dat waren niet de psychologie studentjes...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_117911607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:53 schreef Tengu het volgende:
Goede uitzending!

Beetje jammer dat Ome Willem een kansje gemist heeft, het was zo makkelijk toen die jongen hem betichte van het zichzelf opleuken waabij hij een duidelijke scheidslijn wilde maken tussen iemand die een rotjeugd heeft gehad en grapjes kan maken en iemand die een topcrimineel is.

Alsof een crimineel geen toffe jongen kan zijn, oude dametjes over helpt steken, luiers verschoont, lol kan maken en net als wij allemaal, zich afvraagt wat Boer Aat in godsnaam bezig houd.

Oh, en het zijn trouwens wel gasten als Willem die al die advocaatjes in spe straks aan het werk houd :')
ze hadden ook niet een hele zaal met van die bijdehante advaacstudentjes moeten neerzetten die semi-kritische vragen moeten stellen :')
pi_117911779
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:17 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, waarom denk je dat Jody Bernal van een duikplank springt? :)
Je kan nou wel zo grappig sarcastisch doen, maar dit is een enorme PR-boost voor Holleeder. Hij heeft een schuld van 18 miljoen en het enige waar hij aan kan verdienen is z'n persoon. Hoe meer bekendheid, hoe hoger zijn marktwaarde.
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:59:33 #288
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117911956
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:47 schreef Arcee het volgende:
P&W.
En dáár heb ik nou weer totaal geen zin in. :{
Betweterig na-nuilen bij P&W, die dan alsnog wel voor ons gaan bepalen of dit nou kon of niet. Bekijk het programma (of niet), heb er een mening over (of niet) en ga door met je leven (of niet).
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_117912002
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef SEMTEX het volgende:
Wel, ik vind het wel duidelijk dat er meerdere kritische studenten tussen zaten die niet in de mooie praatjes van Holleeder trapten, maar dat waren niet de psychologie studentjes...
Hij werd er voornamelijk geïrriteerd van. Dus zulke goede kritische vragen waren het niet.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:01:51 #290
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117912113
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:00 schreef Tem het volgende:

[..]

Hij werd er voornamelijk geïrriteerd van. Dus zulke goede kritische vragen waren het niet.
Hij werd geïrriteerd van de onbenullige vragen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_117912135
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En dáár heb ik nou weer totaal geen zin in. :{
Betweterig na-nuilen bij P&W, die dan alsnog wel voor ons gaan bepalen of dit nou kon of niet. Bekijk het programma (of niet), heb er een mening over (of niet) en ga door met je leven (of niet).
Peter R. de Vries denk hier maar even over na, alvast bedankt. :7
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:02:55 #292
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117912183
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je kan nou wel zo grappig sarcastisch doen, maar dit is een enorme PR-boost voor Holleeder. Hij heeft een schuld van 18 miljoen en het enige waar hij aan kan verdienen is z'n persoon. Hoe meer bekendheid, hoe hoger zijn marktwaarde.
Sorry dat je me niet begrijpt, want ik ben (dit keer) niet sarcastisch.

Ik denk wel degelijk dat hij hier vooral zit om zich wat beter te laten zien aan de maatschappij en natuurlijk ook omdat hij wel verder moet met zijn leven. Maar dat is toch niet heel vreemd? Elke acteur en schrijver laat zich toch ook vooral interviewen om de verkoop te promoten? Dat denk ik echt, hoor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_117912430
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Sorry dat je me niet begrijpt, want ik ben (dit keer) niet sarcastisch.

Ik denk wel degelijk dat hij hier vooral zit om zich wat beter te laten zien aan de maatschappij en natuurlijk ook omdat hij wel verder moet met zijn leven. Maar dat is toch niet heel vreemd? Elke acteur en schrijver laat zich toch ook vooral interviewen om de verkoop te promoten? Dat denk ik echt, hoor.
Mijn excuses, door de ' :)' dacht ik dat je sarcastisch was. Dan ben ik het verder gewoon met je eens.
pi_117912916
Toen het over die liquidaties ging zag je wel duidelijk aan hem dat hij daar meer van wist dan hij liet merken. En die uitval tegen die student die hem verweite zichzelf op te leuken en teveel in een slachtofferrol te kruipen was ook niet echt fraai. Al met al lijkt het mij een man met twee gezichten waarvan we er nu maar 1 gezien hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:24:21 #295
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_117913535
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Al met al lijkt het mij een man met twee gezichten waarvan we er nu maar 1 gezien hebben.
Met alle respect, maar we wéten toch allemaal wel dat hij niet altijd de sympathieke grappenmaker is die hij nu bij tijd en even leek? Heb je het idee dat je dat nu ontdekt hebt of zo? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_117913650
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef ThunderBitch het volgende:
.Wat me ook van het hart moet, die studenten mogen nog wel een beetje harder gaan studeren, want ik vond ze soms hele stomme vragen stellen.

Oh, je hebt het nu over die kansloze generatie van nu, dat alleen maar met mobieltjes, iPads etc op groeit? Die direct als ze wakker worden of net in de trein zitten, meteen met hun graftakken de Iphone uit de broek haalt en de hele treinreis kansloos met zo'n ding zitten te spelen.

Die nog niet eens weten wat een theemuts is of andere dingen van vroeger. :')
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:29:37 #297
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117913821
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:14 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Toen het over die liquidaties ging zag je wel duidelijk aan hem dat hij daar meer van wist dan hij liet merken. En die uitval tegen die student die hem verweite zichzelf op te leuken en teveel in een slachtofferrol te kruipen was ook niet echt fraai. Al met al lijkt het mij een man met twee gezichten waarvan we er nu maar 1 gezien hebben.
Twan hangt graag met zijn neus in de poeder, Niemand ziet dat.

Enz.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_117913963
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:00 schreef Tem het volgende:

[..]

Hij werd er voornamelijk geïrriteerd van. Dus zulke goede kritische vragen waren het niet.
Veel slechte vragen. Ik vraag me af wat voor niveau de uni tegenwoordig nog is. :{
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:34:36 #299
165633 eriksd
The grand facade...
pi_117914049
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:26 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Oh, je hebt het nu over die kansloze generatie van nu, dat alleen maar met mobieltjes, iPads etc op groeit? Die direct als ze wakker worden of net in de trein zitten, meteen met hun graftakken de Iphone uit de broek haalt en de hele treinreis kansloos met zo'n ding zitten te spelen.

Die nog niet eens weten wat een theemuts is of andere dingen van vroeger. :')
En je punt is? Dat ze door in de trein niet met hun telefoon te spelen opeens kwaliteitsslagen gaan maken?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:35:18 #300
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_117914084
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 22:32 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Veel slechte vragen. Ik vraag me af wat voor niveau de uni tegenwoordig nog is. :{
Wat was het niveau toen jij studeerde?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')