Wat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Oh daar heb je die criminele Pool
hehe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat hij hem geen Maffiamaatje noemt
Dat bedacht ik me net ook ja. Maar de ex CEO van Google was laatst ook speciaal voor dit programma overgevlogen, kan ik me niet echt voorstellen. Zit weinig voor hem in verder.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Stond vandaag in de NRC.Next een heel artikel hierover. Hij komt hier waarschijnlijk vooral om z'n marktwaarde te vergroten. Holleeder verdient hier ook aan als hij niks voor dit interview krijgt.
Ik geloof een programma als College Tour in deze ook wel.
Moszkowicz zal hem maar wat graag hebben verdedigd. Ook voor hem is naamsbekendheid en alle media aandacht rond Holleeder goud geld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef Dos37 het volgende:
Vraag hem eens "als ie geen geld heeft hoe kan ie Moszkowicz betalen?"
Dat kan ik je nog wel vertellen; zulke advocaten dringen zich op aan je als je zo'n high profile zaak hebt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef Dos37 het volgende:
Vraag hem eens "als ie geen geld heeft hoe kan ie Moszkowicz betalen?"
TL;DR.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
generalizować Holender nie jest zaskoczeniem
Die man eet geld als ontbijt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moszkowicz zal hem maar wat graag hebben verdedigd. Ook voor hem is naamsbekendheid en alle media aandacht rond Holleeder goud geld.
Ja, zo werkt het nou in dit leven. Niks geks aan, toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Stond vandaag in de NRC.Next een heel artikel hierover. Hij komt hier waarschijnlijk vooral om z'n marktwaarde te vergroten. Holleeder verdient hier ook aan als hij niks voor dit interview krijgt.
Ik geloof een programma als College Tour in deze ook wel.
Nou nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die man eet geld als ontbijt.
ik kan me goed voorstellen dat ze het een zeer interessant conct vinden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net ook ja. Maar de ex CEO van Google was laatst ook speciaal voor dit programma overgevlogen, kan ik me niet echt voorstellen. Zit weinig voor hem in verder.
Pino != Big Bird.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ben jij die Pino waar de amerikaanse verkiezingen nu over gaan?![]()
Vodka,
zdrowie
Is dit nou sarcastisch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het nou in dit leven. Niks geks aan, toch?
Nee, waarom denk je dat Jody Bernal van een duikplank springt?quote:
Nou hé? 2,4 miljoen schuld bij de fiscus inmiddels.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moszkowicz zal hem maar wat graag hebben verdedigd. Ook voor hem is naamsbekendheid en alle media aandacht rond Holleeder goud geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |