Ziet er wel uit als mdk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:15 schreef SherlockHolmes het volgende:
De hamvraag: had Hans Van Ochten hem goed?
pfft.. ik zit aan kings quest (geen flauw idee welk deel overigens) te denken, het is 100% zeker 1 van de bekende sierra adventures...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:01 schreef zatoichi het volgende:
Dan ben ik zo brutaal om een nieuwe te posten, moet lukken dit:
[ afbeelding ]
Om precies te zijn deel 3: To heir is humanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
pfft.. ik zit aan kings quest (geen flauw idee welk deel overigens) te denken, het is 100% zeker 1 van de bekende sierra adventures...
toevallig vorige week op gog.com 1,2 en 3 gekocht, puur uit nostalgische redenen, al heb ik ze nooit intensief gespeeld..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:56 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Om precies te zijn deel 3: To heir is human
Briljante serie, vooral om nog eens te spelen als je al volwassen bent en alle grappen in één keer herkend...
ik kick em maar even:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef mschol het volgende:
hint(s): casual game, de developer is helaas overgenomen door EA en er zitten niet voor niks raketten in het spel
jij bentquote:
herken em niet, maar wacky wheels popte op in m'n hoofd bij het zien van het screenshot...?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:07 schreef hehehe het volgende:
Waarschijnlijk een makkelijke :p
[ afbeelding ]
Dat was 'm! Ik zat de hele tijd met 'wacky racers' in m'n hoofd, die cartoon!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
herken em niet, maar wacky wheels popte op in m'n hoofd bij het zien van het screenshot...?
Volgens mij zag het interieur er inderdaad beter uit. Maar het wel heel uit he.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:30 schreef vosss het volgende:
Gezien de Porsches zou ik gokken Need for Speed - Porsche Unleashed, maar in mijn herinnering zag dat er een stuk beter uit?
Het is een adventure waar meerdere delen van geweest zijn en het plaatsje wat je ziet bestaat echt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
Echt geen idee. Ziet er wel oud uit.
Vroeger, nou ja vroeger, ik ben 15, speelde ik alleen maar van die oude shooters.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een adventure waar meerdere delen van geweest zijn en het plaatsje wat je ziet bestaat echt.
Ik ben zo even een uurtje weg ofzo, dus als het dan nog niet geraden is kan ik nog wel een tip geven.
Als je adventures veel speelde vroeger moet dit denk ik wel een makkie zijn; hij is best bekend
15!?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Vroeger, nou ja vroeger, ik ben 15, speelde ik alleen maar van die oude shooters.
Welk deel?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Meh, das Gabriel Knight.Hardly a challenge.
14x2 + 7 hierquote:
quote:
Je bent nog aan de beurt, welk deel ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Meh, das Gabriel Knight (3?).Hardly a challenge.
3 heeft ie zn post geedit en dat klopt. Blood of the sacred blood of the damned.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:43 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Je bent nog aan de beurt, welk deel ?
3 dacht ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Welk deel?
Het was ook niet bedoeld als challenge, want ik moest even weg dus ik dacht doe een makkelijke
jij bent, nieuw spelquote:
Een Sherlock Holmes spel?quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:52 schreef vosss het volgende:
De hintknop op het plaatje werkt niet overigens; dat had ik al geprobeerd
Jack The Ripper.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:56 schreef DoofenSchmirz het volgende:
*hint* Er speelt een bekende hollywood acteur in. De naam van het spel heeft wat weg van een personage uit het Sherlock Holmes tijdperk.
BIJNA goed.quote:
Real Crimes: Jack the Ripper?quote:
Nope.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:19 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Real Crimes: Jack the Ripper?
Gewoon Jack The Ripper uit 2004?quote:
Klopt, aan de nicknames van de AI zie ik dat dit de Playstation-versie is, PC-versie is mooier.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:30 schreef vosss het volgende:
Gezien de Porsches zou ik gokken Need for Speed - Porsche Unleashed, maar in mijn herinnering zag dat er een stuk beter uit?
Ik dacht ook al dat het lang zo blokkerig niet was destijdsquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:45 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Klopt, aan de nicknames van de AI zie ik dat dit de Playstation-versie is, PC-versie is mooier.
Jack The?quote:
Megalomaniaquote:
My bad!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:34 schreef SherlockHolmes het volgende:
Is hij correct? Post dan een nieuwe
Een remake met multiplayer zou zo awesome zijn, dat ik je elke dag weer zou ownenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:18 schreef zatoichi het volgende:
Die was al geweest! (Damn ik heb weer zin om dat spel te spelen, zuinig aan doen bij de eerste twee maps op een wereld, om zoveel mogelijk mannetjes in de laatste map te gooien en de boel keihard te ownen!)
rechtsboven staat de titelquote:
Street Hooker Beatdown? Geen idee.quote:
Met naar mijn mening de beste c64 soundtrack everquote:
nee helaaaaaasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef SherlockHolmes het volgende:
Geen idee, misschien Counter Strike?
quote:
Dit is zo'n gratis online shooter toch? Combat Arms?quote:
hij is uit 1986... dus dan zal je zeker uit 1979, en vermoedelijk wel eerder, zijn wil je dit als bekend kunnen bestempelen, het waren ook andere tijden qua gamen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:05 schreef ellevehC86 het volgende:
common..... is iedereen hier van na 1990 ofzo???
Ik vond deze beter eerlijk gezegd:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Met naar mijn mening de beste c64 soundtrack ever
Mijn bouwjaar is 1979, maar ik kende die game niet. Nooit een C64 gehad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is uit 1986... dus dan zal je zeker uit 1979, en vermoedelijk wel eerder, zijn wil je dit als bekend kunnen bestempelen, het waren ook andere tijden qua gamen..
quote:
ontopic voordat ik zelfmoord pleeg bitte.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:39 schreef vosss het volgende:
Ik had deze:
[ afbeelding ]
Uiteraard met de geheugenuitbreiding 16K BYTE RAM pack for massive add-on memory
We've come a long way zullen we maar zeggen, terwijl dat nog niet eens zo heel lang geleden is.
Correct, next.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
College Hoops?quote:
dat doet mij denken aan 1 of andere basketball game op de lynx..quote:
basketbrawl, dacht er ook al aan, maar nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:37 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doet mij denken aan 1 of andere basketball game op de lynx..
geen flauw idee hoe die ookalweer heette
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
Geen idee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles voor dit jaar en ik doe mee
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
Sorry voor de late reactie, inderdaad, het is assault cubequote:
jij bentquote:
Hoe weet jij datquote:
Nope, ik ken maar 1 game met zo'n steriel uiterlijk. Heerlijk zen spel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hoe weet jij dat
Toch niet gegoogled hé
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nope, ik ken maar 1 game met zo'n steriel uiterlijk. Heerlijk zen spel.
Inderdaad, maar ik wist niet dat het spel bij jullie bekend wasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:16 schreef HansvanOchten het volgende:
De stijl van die game is ook te herkennen uit duizenden
Ik wil net zeggen; ik zag het ook directquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:16 schreef HansvanOchten het volgende:
De stijl van die game is ook te herkennen uit duizenden
Nouja Mirrors Edge is toch tamelijk bekend dacht ik zo. Ook veel van verkocht dacht ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:16 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik wist niet dat het spel bij jullie bekend was
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:20 schreef The_Substitute het volgende:
Even luguber doen...
[ afbeelding ]
Nee, jij, want jij kiest dat spel uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Interessante humor heb je.
[ afbeelding ]
Ik bedoelde 't niet grappig. Ik zei gewoon precies wat je van de screen kon verwachten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:36 schreef SherlockHolmes het volgende:
Nee, jij, want jij kiest dat spel uit.
"Even luguber doen" en dan met een foto aankomen van twee 'mensen' die hun hoofd in hun handen hebben .
Die rechter heeft vleugels op de rug waarbij alleen de uitlijnen te zien zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik bedoelde 't niet grappig. Ik zei gewoon precies wat je van de screen kon verwachten.
[ afbeelding ]
?quote:
Dus het spel is niet Adventure genaamd? Want daar leek het opquote:
Nee, het was gewoon de grammaticale hoofdletter aan het begin van een zin.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:38 schreef SherlockHolmes het volgende:
Dus het spel is niet Adventure genaamd? Want daar leek het op
Is het Post Mortem?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon de grammaticale hoofdletter aan het begin van een zin.
[ afbeelding ]
Google jij het ofzo?quote:
Simpel. Elder Scrolls 1 : Arena.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:32 schreef teleaidan het volgende:
Wat dachten jullie van dit:
[ afbeelding ]
Nee, ik had een spel geraden, en ik ben dus aan de beurt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef mschol het volgende:
worden er nu maar random door mensen plaatjes geplaatst?
Nope.quote:
Der Saboteur?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:57 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Nope.
TIP: HET IS NIET AMERIKAANS
Nope, het is niet Saboteur, maar jullie zitten wel close. Het is een spel met de beste stealth aller tijden. Helaas is het niet amerikaans en dus helaas onbekend. Maar het is zeer realistisch.quote:
ik bedoelde meer dat dat teleaidan een plaatje post voordat het andere plaatje geraden is (door hem)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Nee, ik had een spel geraden, en ik ben dus aan de beurt.
Typisch iemand die de TT ziet en denkt OW LEUK!!!. Vervolgens niet even de OP lezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat dat teleaidan een plaatje post voordat het andere plaatje geraden is (door hem)
Volgens mij had ik hem goed,maar okquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Nee, ik had een spel geraden, en ik ben dus aan de beurt.
Ik denk dat ik het weet, maar ik heb er al veel geraden. Ik wacht reacties af.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:00 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Nope, het is niet Saboteur, maar jullie zitten wel close. Het is een spel met de beste stealth aller tijden. Helaas is het niet amerikaans en dus helaas onbekend. Maar het is zeer realistisch.
Nee, heeft er kwa opzeg wel wat van weg. Heb mijn vermoeden opgezocht en blijkt juist.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik dacht Hidden & Dangerous, maar dat is het vast niet
Nee.quote:
Nou zal ik dan maar?quote:
Je hebt het niet googeled hequote:
Nee, ik speel gewoon veel games en heb een goed geheugen. Hoe moet je googlen dan? Man on motorcycle with speedometer sneak game?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:29 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Je hebt het niet googeled he
Ik sta toe. Brand los.
Ja zo ja. Zeg het maar. Dat zijn de regels, weet je het, zeg je het.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee, ik speel gewoon veel games en heb een goed geheugen. Hoe moet je googlen dan? Man on motorcycle with speedometer sneak game?
Heel moeilijk inderdaad. Maar wel challenging, en dat is zo leuk, je moeten je goede verstand erbij gebruikenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Nee, ik speel gewoon veel games en heb een goed geheugen. Hoe moet je googlen dan? Man on motorcycle with speedometer sneak game?
Death to Spies. Tenenkrommend moeilijk soms
Ik heb nog een muis gesloopt bij dit spel omdat ik bij een bepaald level op 1 meter van de objective steeds door de vloer glitchede...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:04 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Heel moeilijk inderdaad. Maar wel challenging, en dat is zo leuk, je moeten je goede verstand erbij gebruiken
Jij bent .
JIJ BENTquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:07 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ik heb nog een muis gesloopt bij dit spel omdat ik bij een bepaald level op 1 meter van de objective steeds door de vloer glitchede...
BIJNA ja......quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:09 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
JIJ BENT
Het is trouwens wel Moment of Truth hé
Daar had je geen glitches. Bijna.
HAHAAAquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
BIJNA ja...... gvd..
[ afbeelding ]
Platform klopt in ieder geval.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
HAHAAA
Die heeft mijn buurjongen op de N64, ik zal het later aan hem vragen
Wacht, ik stuur hem een SMS. Even wachtenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:11 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Platform klopt in ieder geval.Geweldige game met dikke humor!
Vuile rat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wacht, ik stuur hem een SMS. Even wachten
Space Station Silicon Valleyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:19 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Vuile rat.Lach me dood als het niet klopt!
Yep!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Space Station Silicon Valley
Klopt dat? Ik weet het niet zeker
quote:
Verdommequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef zatoichi het volgende:
Parkan staat er rechts boven, en als ik verder google lijkt het me parkan 2....
Oef, dat komt bekend voorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:03 schreef zatoichi het volgende:
Geen probleem, anders had ik het nooit geraden![]()
[ afbeelding ]
De volgende keer even de poster van het spel quoten, dan weet hij/zij dat er een reactie is.quote:
Harvest Moonquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:03 schreef zatoichi het volgende:
Geen probleem, anders had ik het nooit geraden![]()
[ afbeelding ]
Probeer het regelmatig in de gaten te houden, maar het is wel makkelijker ja; Harvest Moon is goed, kom maar op met de volgende!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Harvest Moon
@Sherlock fixed.
Iets met Sherlock Holmes?quote:
Nope. Het is de bedoeling dat je inbreekt en dingen steelt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Iets met Sherlock Holmes?
Is het voor de Amiga, of PCquote:
Beiden, vieze googelaar!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:36 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Is het voor de Amiga, of PC
Hm. Dan gok ik op Clue.quote:
Is ie goed?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Vieze googelaarvooruit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nope.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
Nope.quote:
Sorry, maar dat is geen gokken, Google gebruiken is er ERG weak.quote:
quote:
Nope, het is blijkbaar een heul erg onbekend spel, dan verklap ik hem maar.quote:
Ik weet het, ik moet de volgende keer nuchter zijn. Ik wou het niet, ik wou hem eigenlijk zelf wetenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:22 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is geen gokken, Google gebruiken is er ERG weak.
Als ik Walrus & the yellow shades invul, zoals jij ook gedaan hebt, is de eerste link bingo.
Sorry, maar dit zie ik niet als een legit overwinning.
Het gaat om kennis van games. Ik kan ze ook ALLEMAAL raden door google image search te gebruiken, maar ik doe het op basis van ruim 25 jaar gameskennis.
Even goede vrienden, maar dit is heel zwak.
Post jij een nieuwe.quote:
Ik vind dat daar nu toch eindelijk wel eens een fatsoenlijke remake van moet komen.quote:
Command and Conquer?quote:
Kun je wat over het spel vertellen? Ziet er leuk uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:19 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, niet uit die serie.
[ afbeelding ]
Ja de community is al 68749852 jaar bezig met SR3 maar het komt maar niet vooruit. Ze zouden er juist nu een lekker tablet-geschikte versie van mogen maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind dat daar nu toch eindelijk wel eens een fatsoenlijke remake van moet komen.
Emergency: Firefighter of zoiets?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:19 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, niet uit die serie.
[ afbeelding ]
Op vele punten is het een C&C kloon (de B-filmpjes bijvoorbeeldquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
Kun je wat over het spel vertellen? Ziet er leuk uit
Nee. Wel vergelijkbaar - een titel + subtitel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Emergency: Firefighter of zoiets?
aaaaahhh fuck ik heb deze volgens mij nog thuis thuis liggen....quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:23 schreef The_Substitute het volgende:
[ afbeelding ]
Ben er zo vandoor.
Nee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 03:23 schreef mschol het volgende:
is het wellicht World in conflict? daar doet dat laatste screenshotje mij aan denken...
Volgende keer de poster van het spel quoten, weet hij/zij sneller dat er een reactie isquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef Daeron het volgende:
Act of War: Direct Action.
Leuk spel met goed verhaal.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee.
Dit is een screen die veel gebruikt werd bij (p)reviews.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef Daeron het volgende:
Zoiets?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Volgende keer de poster van het spel quoten, weet hij/zij sneller dat er een reactie is
quote:
Ja zoiets.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:14 schreef Daeron het volgende:
dan moet jij hém wel quoten, weet hij dat hij het goed heeftquote:
Hij leek me zeer zeker van z'n zaak.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
dan moet jij hém wel quoten, weet hij dat hij het goed heeft
Dat wel, maar niet iedereen is altijd even zeker.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hij leek me zeer zeker van z'n zaak.
Als ik zeker had geweten dat ik 't goed had, zou ik niet gaan wachten op bevestiging; ik zou gelijk een nieuwe vraag stellen.
Ik was wel zeker van mijn zaak, maar het leek me wel zo vriendelijk om even te wachten op de bevestiging.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:36 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet iedereen is altijd even zeker.
lang geleden gespeeld, maar de naam ben ik helemaal vergetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:52 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik was wel zeker van mijn zaak, maar het leek me wel zo vriendelijk om even te wachten op de bevestiging.
Probeer deze maar eens:
[ afbeelding ]
Nog een screenshot / hint?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:34 schreef Daeron het volgende:
Het is een rts, een van de eerste echte 3d rts games.
Yupquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:54 schreef HansvanOchten het volgende:
Armor Command, met (veeeeel) hulp van google. Zelf nog nooit van gehoord
Vanuit een wilde gok google ik op "Sherlock Holmes game" en krijg ik jouw plaatje te zien.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:21 schreef Daeron het volgende:
[..]
Vanuit een wilde gok google ik op "Sherlock Holmes game" en krijg ik jouw plaatje te zien.
Dus ik ga voor Sherlock Holmes: The Awakened.
Daar heb jij je ook schuldig aan gemaakt, schavuit!quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:44 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Daar heb jij je ook schuldig aan gemaakt, schavuit!
Het was wel een educated guess.quote:
Niet weer dat soort spellenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:48 schreef Daeron het volgende:
[..]
Het was wel een educated guess.
De stijl van het spel wekte de indruk van ergens begin 20e eeuw, eind 19e eeuw af te spelen. De cursor in beeld gaf aan dat het waarschijnlijk een puzzelspel betreft dus kwam ik uit op sherlock holmes. Na het posten kwam ik erachter dat je nickname sherlock holmes is.
Volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog zat andere onbekende games op de plank liggen, dit is juist weer een van de bekendere.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:50 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Niet weer dat soort spellen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik heb nog zat andere onbekende games op de plank liggen, dit is juist weer een van de bekendere.
Homeworld?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:48 schreef Daeron het volgende:
[..]
Het was wel een educated guess.
De stijl van het spel wekte de indruk van ergens begin 20e eeuw, eind 19e eeuw af te spelen. De cursor in beeld gaf aan dat het waarschijnlijk een puzzelspel betreft dus kwam ik uit op sherlock holmes. Na het posten kwam ik erachter dat je nickname sherlock holmes is.
Volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch een spel dat iets van Conquest heet, dat is namelijk een Battlefield 3 multiplayer game mode, ging het net spelen, en dacht, ja verdomdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:10 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ook een leuk spel, maar niet dit spel.
Je wordt al warmerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Het is toch een spel dat iets van Conquest heet, dat is namelijk een Battlefield 3 multiplayer game mode, ging het net spelen, en dacht, ja verdomd
Is dat het?
Is het uit die serie?quote:
Is het conquest: Frontier Wars? Dat is namelijk de meest aannemelijke keuze.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Is het conquest: Frontier Wars? Dat is namelijk de meest aannemelijke keuze.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
Dat is het punt, wat jij vindt is het spel niet, het is een ander spel met dezelfde UI en engine. Dat is Silent Storm, ik bedoel het spel Hammer & Sickle. Ik heb de foto in paint iets bijgesneden om dit voor te komenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:28 schreef Daeron het volgende:
Met een reverse image search kom ik wel op het spel uit, maar die titel haal ik dus echt niet uit je UI...
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:29 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]!
Nee, wat erin, staat. niet de tekst maar het symbool.hammer and sickle ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Zijn dat nou knikkers?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder die laatste hint was ik alleen op sherlock holmes in russia gekomen
[ afbeelding ]
niet echt, maar in het spel is het wel vervelend om te verzamelen... (misschien moet ik em maar eens een keer weer installerenquote:
company of heroes?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:07 schreef HansvanOchten het volgende:
en om de vaart erin te houden:
[ afbeelding ]
Nog meer screens? Niemand weet hem.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:49 schreef numero_uno het volgende:
Speelt zich af in een fictief oostblok land geregeerd door een dictator
Ik ken het echt niet, maar nu ik je quote staat er shot2.jpg , is het spel Shot 2?quote:
Geef de naam van het spel maar, niemand kent hem.quote:
Is dat een plaatje? Ik zie niets.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:22 schreef numero_uno het volgende:
http://www.google.nl/#hl=(...)0.112.1019.12j2.14.0...0.0...1c.1.ApvQ8DTHUQ8&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=7b93d552a78d84b8&bpcl=35466521&biw=1366&bih=674
Goed, hoe wist je het? Komt het bekend voor?quote:
Geniaal spel, genoeg uren in gestoken. Geweldige soundtracks ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Goed, hoe wist je het? Komt het bekend voor?
U bent , argument geaccepteerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Geniaal spel, genoeg uren in gestoken. Geweldige soundtracks ook
Indigo Prphecy. Vond er niets aan, maar ik herriner me hem wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
Moet niet al te moeilijk zijn.
Je mening deel ik niet maar hij is goed inderdaad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Indigo Prphecy. Vond er niets aan, maar ik herriner me hem wel.
Ieder zijn eigen meningquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je mening deel ik niet maar hij is goed inderdaad.
nopequote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef hehehe het volgende:
Het ziet eruit als Cluedo.
Cluedo the game? (geen zin om te googelen of dat uberhaubt bestaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |