Ze heeft ook inderdaad gelijk over de Nederlandse man, die zijn in mijn optiek erg saai en vooral niet romantisch, echter gaat dit topic niet over de mannen. Maar om dan zo'n relaas te plaatsen en dan aangeven "dat het je niet uitmaakt", dat gaat er bij mij niet in. Het maakt haar wel degelijk uit (en dat geeft verder niets natuurlijk).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Van wat ik begrijp heeft ze toch nog genoeg aanspraak van mannen en ze heeft ook op dit moment een vriend.
Maar ik begrijp haar relaas naar mannen wel, Nederlandse mannen zijn namelijk geen haar beter dan Nederlandse vrouwen. Het is echt niet oneerlijk verdeeld dat de vrouwen er bij lopen als slonzen en de mannen allemaal op en top verzorgd.
Het grappige is dat juist de mannen die ik ken die een importbruidje hebben vaak zelf niet het aantrekkelijkste en sociaalste zijn en wat betreft uiterlijk verzorging ook wel wat tips kunnen gebruiken.
Tja, daar kan ik niet over oordelen natuurlijk, moet je aan haar zelf vragen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:13 schreef Chahna het volgende:
[..]
Ze heeft ook inderdaad gelijk over de Nederlandse man, die zijn in mijn optiek erg saai en vooral niet romantisch, echter gaat dit topic niet over de mannen. Maar om dan zo'n relaas te plaatsen en dan aangeven "dat het je niet uitmaakt", dat gaat er bij mij niet in. Het maakt haar wel degelijk uit (en dat geeft verder niets natuurlijk).
Nou, zo erg belangrijk vind ik het ook weer nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik niet over oordelen natuurlijk, moet je aan haar zelf vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Chawi op 17-10-2012 13:49:07 ]
In plaats van deze reverse psychology, zou je ook in kunnen gaan op de vraag die ik je stel. Wat bedoel je met 'vrouwen zoals Seven?'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:32 schreef Chahna het volgende:
[..]
Wat ik bedoel met ' als je er iets van zegt' is bijvoorbeeld op een forum, net als in dit topic.
De rest van je post bewijst direct wat ik bedoel. Wat doe je in dit topic als je niet tegen kritiek kunt? Voor iemand die zich nergens wat van aantrekt maak je je toch vrij druk om andermans mening.
[..]
Het gaat mij niet aan maar ik ben wel nieuwsgierig wat er is gebeurt, je moet wel heel erg benadeeld zijn als je zoveel woede en haat jegens de Nederlandse man hebt. Je maakt het bonter dan de gemiddelde poster in dit topic over vrouwen.
Maar ik ben het met je eens, de Nederlandse man heeft ook niet mijn voorkeur.
Stop maar met 'mijn woede' te analyseren. Die is niet bestaand. Ik ben de enige die toe durft te geven dat de mannen hier een goed punt hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:13 schreef Chahna het volgende:
[..]
Ze heeft ook inderdaad gelijk over de Nederlandse man, die zijn in mijn optiek erg saai en vooral niet romantisch, echter gaat dit topic niet over de mannen. Maar om dan zo'n relaas te plaatsen en dan aangeven "dat het je niet uitmaakt", dat gaat er bij mij niet in. Het maakt haar wel degelijk uit (en dat geeft verder niets natuurlijk).
Kijk, dat bedoel ik. Vrouwelijkheid zit 'm niet in hoe slank je bent, of hoe volgzaam, of hoeveel aandacht je besteedt aan de huidige mode. Ik ben netjes en verzorgd met uitzondering van soms geen zin om me te scheren. Ik ben zorgzaam, ik doe wel degelijk het huishouden ondanks dat ik het haat, ik draag hakken, jurkjes en noem maar op.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:23 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Misschien omdat ik het tegenovergestelde ben dat ik het dus niet zo zie ( heb er ook niks tegen hoor, iedereen moet lekker doen wat diegene zelf wil)
Ik ben niet super modieus maar zorg er wel voor dat ik er netjes en verzorgd uit zie.
Ik heb geen grote mond maar ben wel mondig, ben maar klein van stuk, loop haast altijd op hakken, heb langere blonde haren.
Ik ben zorgzaam, over het algemeen wordt ik lief genoemd en het huishouden is niet mijn grootste hobby maar doe het wel, alleen misschien niet zo goed als het zou moeten omdat ik liever die tijd met mijn kinderen door breng.
Ik ken je niet persoonlijk dus als jij stelt dat:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'vrouwen zoals Seven?'.
Dan bedoel ik dat dus met 'vrouwen zoals Seven'.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:15 schreef Seven. het volgende:
Ik zal dan maar eens eerlijk zijn tegenover mezelf, in plaats van in de verdediging te schieten. Ik denk dat de haters hier best een punt kunnen hebben, al weet ik niet of onderstaand beeld opgaat voor alle NL vrouwen.
Ik ben Nederlands, niet uitgesproken vrouwelijk => ik laat scheten in bed, ik heb een grote bek van hier tot Tokio, ik heb kort haar, niet bijster modieus, ik maak misbruik van mijn vrouwelijke kanten als het me zo uitkomt (stampvoeten, pruilen, huilen, zeuren) en als ik echt iets gedaan moet krijgen, dan komt het mannetje in mij naar boven en dan maai ik alles neer in mijn pad.
Ik ben niet lief, ik besteed zeer weinig aandacht aan mijn uiterlijk, ik scheer me rustig een week niet als ik er geen zin in heb, ik laat de afwas met het grootste gemak staan, ik haat het huishouden, ik rij rond als een lompe boerin in mijn vriend zijn auto, ik ben absoluut niet diplomatiek, ik rook, en deze lijst kan nog wel even doorgaan.
Verafschuw mij hier. Ik ben alles wat jullie haten. Veel plezier!
Niks mis mee dan toch? zelf heb ik een afschuw voor de Paris Hilton achtige modepopjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. Vrouwelijkheid zit 'm niet in hoe slank je bent, of hoe volgzaam, of hoeveel aandacht je besteedt aan de huidige mode. Ik ben netjes en verzorgd met uitzondering van soms geen zin om me te scheren. Ik ben zorgzaam, ik doe wel degelijk het huishouden ondanks dat ik het haat, ik draag hakken, jurkjes en noem maar op.
En deze is niet op jou gericht maar op de gemiddelde man in dit topic: ik zie niet in hoe vrouwelijkheid 'm zit in bijvoorbeeld lange haren. Ik heb alle door jou genoemde eigenschappen in meer of mindere mate.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:35 schreef Chawi het volgende:
Deze kwam langs en ik moest meteen aan dit topic denkenKun je nagaan, zelfs de mannen zijn daar aantrekkelijker dan de vrouwen hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihihi ik vind hem leuk gevonden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Kun je nagaan, zelfs de mannen zijn daar aantrekkelijker dan de vrouwen hier.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:35 schreef Chawi het volgende:
Deze kwam langs en ik moest meteen aan dit topic denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
Seven is stiekum...quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:24 schreef Seven. het volgende:
Ik woon in het buitenland, mijn lieve El_Liberaliste!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben meteen verliefdquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, een lekker nederlands meisje
Daar krijg je dan wel slurp en boer geluiden voor terug bij de penetratiequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben meteen verliefd![]()
![]()
Ik ben alleen bang dat ze wel 3 of 4 Happy Meals vraagt, ipv de gebruikelijke 1 Happy Meal die je kwijt bent in de ghetto....
Dan passen we bij elkaar. Maar kom niet hierheen, want dan passen we niet meer bij elkaar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:24 schreef Seven. het volgende:
Ik woon in het buitenland, mijn lieve El_Liberaliste!![]()
Dat is echte onzin. Er zijn weinig vrouwen in de wereld die meer bereid zijn om financieel gelijkwaardig te delen dan Nederlandse.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
Nederlandse vrouwen willen graag 'independent' overkomen, behalve wanneer er weer iets duurs gekocht moet worden. Geen karakter, geen ruggengraat.
Laat ik het nuanceren (want je hebt wel een punt).quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:23 schreef Baktaart het volgende:
[..]
Dat is echte onzin. Er zijn weinig vrouwen in de wereld die meer bereid zijn om financieel gelijkwaardig te delen dan Nederlandse.
Probeer maar eens een vrouw te trouwen uit het Oosten. Westerlingen komen weg met een paspoortje verschaffen (ok en huis en levenskosten).
Maar vooral in landen waar de man/vrouw ratio nogal scheef ligt moeten mannen in steden vaak minstens met een gekocht huis en een auto aankomen en dan alleen van bepaalde merken. Een vrouw van het platteland verwacht minstens een mogelijkheid naar de stad te verhuizen en dan jaarlijkse hulp voor ouders en andere familieleden.
Maar ook in een land als de VS verwachten vrouwen doorgaans dat de man betaalt voor alle dates en dingen als 'put a ring on it' en 'why buy the cow if you can get the milk for free' worden regelmatig geroepen door vrouwen. Alsof de sexuele toegang gecompenseerd moeten worden dus.
Gaat 'ie het nog een keer posten.quote:
klopt, maar zo negatief is de inhoud niet van het artikel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaat 'ie het nog een keer posten.Jammer dat er niet op gereageerd werd, he?
Overigens, je reactie laat te wensen over aangezien we op een forum zitten en ik het onderwerp in dit topic in leven probeer te houden.Ook al spreekt het onderwerp of de toon waarop de discussie voortzet je niet aan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaat 'ie het nog een keer posten.Jammer dat er niet op gereageerd werd, he?
Dude, relax.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef Xingu het volgende:
[..]
Overigens, je reactie laat te wensen over aangezien we op een forum zitten en ik het onderwerp in dit topic in leven probeer te houden.Ook al spreekt het onderwerp of de toon waarop de discussie voortzet je niet aan.
Als redactie zijnde zou je dat op zijn minst moeten begrijpen.
je zogenoemde "grap"quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, relax.Ik maak een grapje. Het topic staat nog steeds open voor discussie over dat artikel.
Het wordt pijnlijk duidelijk waarom de Nederlandse vrouwen jou niet moeten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef Xingu het volgende:
[..]
je zogenoemde "grap"heb ik dan wellicht gemist, maargoed back to basic.
Is dat zo? je eigen falen en dwaasheden moet je niet op mij reflecteren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het wordt pijnlijk duidelijk waarom de Nederlandse vrouwen jou niet moeten.
De Scandinavische cultuur is inweze niet echt veel anders dan het NL van boven de rivieren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef snakelady het volgende:
Ik heb afgelopen weekend met best wat skandinavische mensen gepraat en wat een verademing, die mensen zijn gek op de Nederlandse man en vrouw
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, relax.Ik maak een grapje. Het topic staat nog steeds open voor discussie over dat artikel.
Ben je verbaasd over de resultaten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:31 schreef Xingu het volgende:
[..]
klopt, maar zo negatief is de inhoud niet van het artikel.
De oorzaak lijkt me vrij logisch. De gemiddelde ''modernde'' nederlandse vrouw is een emanciperende bitch, echter de buitenlandse vrouw is iets meer neerslachtig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:22 schreef xenobinol het volgende:
Inmiddels zijn we bij deel 4 van dit topic gekomen.
Wat is er toch aan de hand de laatste jaren ik lees het steeds vaker en wou het daarom even onder de aandacht brengen.
Is er serieus iets mis of valt het allemaal wel mee, alhoewel ik vrijwel nooit in dezelfde mate dit soort berichten tegenkom wat betreft Nederlandse vrouw vs man uit het buitenland.
Naar mijn gevoel gaat het niet om een relatie met iemand uit de allochtone groepen die hier al veelal in dit land bekend zijn maar om echt een vrouw uit het buitenland te halen of te ontmoeten.
Blijkbaar wordt de allochtone vrouw in NL onder hetzelfde geschaard als de autochtone vrouwen.
Wat zijn de oorzaken van deze trend hedendaags?
zie hier een aantal links.
http://spotlight.excite.n(...)se-vrouw-N13436.html
http://www.telegraaf.nl/b(...)nnen_populair__.html
http://altijdeenmening.wo(...)-buitenlandse-vrouw/
http://www.spitsnieuws.nl(...)-vrouwen-erg-in-trek
Op van deel 3:
[..]
Ah, dan heb ik verdomd weinig Nederlandse vrouwen ontmoet in mijn hele leven hier in Nederland(!)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:34 schreef Mishu het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn juist leuke vrijgevochten vrouwen die liefdevol moederschap met een interessante carrière combineren en wat willen beleven. Natuurlijk, er zijn periodes dat het figuur het wat aflaat, maarja wat wil je als de meeste vrouwen hier werken?
Een Nederlandse vrouw is volledig, het is het total package.
Ze zijn vriendelijk, empathisch, wereldwijs en intelligent.
Inderdaad, als je zelf nog een normaal leven wilt hebben dan hou je niet van je kind.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:50 schreef Yi-Long het volgende:
'Liefdevol moederschap'(!)Na 3 maanden zit moeders al weer op kantoor en is de koter ergens anders ondergebracht overdag.
Een volle kont is juist sexy en vrouwelijk daar is dus niks mis meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef Leeslamp het volgende:
Nederlandse vrouwen hebben bijna allemaal een te dikke kont.
Aan je reactie en voorgaande posts te zien, krijg ik de indruk dat je een aandachtsgeil type bent die graag laat weten dat ze het met jan en alleman doet en heeft gedaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:55 schreef Seven. het volgende:
Ligt aan de perceptie van een dikke kont. Veel negers vinden mijn dikke reet heerlijk. Nederlandse mannen zijn op dat gebied nogal veeleisend, zoeken vaak out of their league.
Grappig om te lezen, aangezien Bajskorv weer vindt dat vrouwen te weinig werken. Over het algemeen zijn dat juist moeders die parttime werken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik verdomd weinig Nederlandse vrouwen ontmoet in mijn hele leven hier in Nederland(!)
'Liefdevol moederschap'(!)Na 3 maanden zit moeders al weer op kantoor en is de koter ergens anders ondergebracht overdag.
Mag ik weten wat voor werk jij in het dagelijkse leven doet. Het lijkt nu net of je elke dag blote konten van verschillende vrouwen ziet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:12 schreef Xingu het volgende:
[..]
Een volle kont is juist sexy en vrouwelijk daar is dus niks mis mee.
wat Nederlandse vrouwen betreft valt het wel mee.
In Latijns-Amerika hebben de vrouwen pas flinke billen, daarmee bedoel ik geen stereotype negerinnen met een vierkante kont die meer op de rug zit , maar gewoon echt strakke volle billen zoals je dat vaak ziet bij Latina's.
(en dus niet de veelal dikke papperige cellulitis billen die ik vaak in NL om me heen zie waar je waarschijnlijk op doelde met je reactie)
Het feit dat die verhouding er niet is, is ongetwijfeld door miljoenen jaren evolutie zo gekomen. Iets met genetische variatie om te beginnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:43 schreef Xingu het volgende:
voorbeeld: 1000 vrouwen en 10 mannnen, de 10 mannen kunnen gezamenlijk alle vrouwen bevruchten waardoor er groei in de populatie komt. Ook is het gunstig voor de vrede in de groep onder de mannen, die elkaar niet hoeven te bestrijden dmv geweld door teveel concurrentie.
Deze neger ontvangt een dikke kont wel met een hoera ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:55 schreef Seven. het volgende:
Ligt aan de perceptie van een dikke kont. Veel negers vinden mijn dikke reet heerlijk. Nederlandse mannen zijn op dat gebied nogal veeleisend, zoeken vaak out of their league.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |