quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef Seven. het volgende:
Inmiddels zijn we bij deel 3 van dit topic gekomen.
Steeds vaker blijken mannen in Nederland hun heil in het buitenland te zoeken wat vrouwen betreft, ondanks de vele culturen en etniciteiten in Nederland. zelfs de allochtone vrouwen doen tegenwoordig niet meer onder kwa levenstyle en houding ten opzichte van de autotchtone nederlandse vrouwen. Eenmaal opgegroeid of lang in Nederland neemt men de gewoonten over.
deel je meningen en/of ervaringen met je eigen kijk op vrouwen uit Nederland en die in het buitenland.
http://www.adversus.nl/relatie/gemengdeparen.html
Maar even een betrouwbaardere bron over de Nederlandse cultuur (mannen en vrouwen dus), helaas niets over dit fenomeen.
Misschien moet je vaker buiten komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:44 schreef xenobinol het volgende:
@B-FliP:
Helemaal mee eens, Nederlandse vrouwen hebben een erg hoog gehalte testosteron en de vrouwen die dat niet hebben zijn vaak te blond![]()
Het is altijd wel wat met de Nederlandse vrouw![]()
En ze kunnen ook totaal niet lekker koken, er mag geen eens een vetrandje aan het vlees zitten![]()
Vreet dan eens wat minder crackers, die dingen zitten vol transvetten
Je slaat nu wel erg door. :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:44 schreef xenobinol het volgende:
@B-FliP:
Helemaal mee eens, Nederlandse vrouwen hebben een erg hoog gehalte testosteron en de vrouwen die dat niet hebben zijn vaak te blond![]()
En ze kunnen ook totaal niet lekker koken, er mag geen eens een vetrandje aan het vlees zitten![]()
Beetje gefrustreerd waarschijnlijk.quote:
Er zijn echt wel topvrouwen in Nederland hoor, sommige Nederlandse dames vind ik echt prachtig en zijn niet bang om zichzelf te zijn, echte vrouwen met eigenwaarde en die genieten van het vrouw zijn, maar ze zijn helaas zeldzamer in Nederland dan in andere landen. Ik heb daarentegen echt wel zeker Nederlandse vrouwen ontmoet waar ik halsoverkop verliefd op ben geraakt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:44 schreef xenobinol het volgende:
@B-FliP:
Yeah, want iedere man die kritiek heeft op de NLse doorsnee vrouw MOET wel een frustie zijn....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd waarschijnlijk.
Bij de extreme kritiek die hij uit: ja!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, want iedere man die kritiek heeft op de NLse doorsnee vrouw MOET wel een frustie zijn....
Als je gaat zeiken dat ze het vetrandje van het vlees af halen en een post daarvoor zeikt dat ze zich niet met hun figuur bezig houden om vervolgens te klagen dat ze "te blond" zijn, ja, dan ben je frustie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, want iedere man die kritiek heeft op de NLse doorsnee vrouw MOET wel een frustie zijn....
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef snakelady het volgende:
En ondanks dat de Nederlandse mannen een stel halve gare frusti's "ons" zo lelijk vinden, staan we wel op nummer 9 van de mooiste vrouwen in de wereld volgens Traveler’s Digest.
http://thebeerbarrel.net/(...)80%99s-digest.13764/
oh ja, en nu vinden alle mannen die zich in dit topic kunnen vinden de nederlandse vrouw sexy vrouwelijk en mooi.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef snakelady het volgende:
En ondanks dat de Nederlandse mannen "ons" zo lelijk vinden, staan we wel op nummer 9 van de mooiste vrouwen in de wereld volgens Traveler’s Digest.
Dus omdat de NLse vrouw in de top 10 lijst van 1 figuur staat, is het waar!?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef snakelady het volgende:
En ondanks dat de Nederlandse mannen "ons" zo lelijk vinden, staan we wel op nummer 9 van de mooiste vrouwen in de wereld volgens Traveler’s Digest.
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:57 schreef Yi-Long het volgende:
Ik spreek even helemaal alleen voor mezelf, maar ik vind de 'doorsnee' Nederlandse vrouw gewoon niet aantrekkelijk qua persoonlijkheid.
Mannen zijn 'vrouwelijker' geworden, dus die zijn 'geemancipeerd' en nemen nu een actieve rol in het huishouden en de opvoeding etc etc, en dat is prima, maar het lijkt wel of dat voor veel vrouwen een reden is om er dan maar geen reet meer aan te doen. Dus dan heb je vrouwen die niet kunnen/willen koken, nauwelijks opruimen, liever met de vriendinnen naar de 'meidenavond' in de bioscoop gaan, etc etc.
Daarnaast zijn velen nogal doorgeschoten qua 'zelfvertrouwen' en 'assertiviteit'.
In short, veel NLse vrouwen hebben de 'emancipatie' aangegrepen om in luie mannen te veranderen. En ik wil gewoon een lieve leuke normale vrouw, en geen bazige arrogante feeks waar je verder geen fuck aan hebt.
Uiteraard zijn er genoeg uitzonderingen en chargeer ik het nu een beetje, maar ik neem aan dat we allemaal het stereotype NLse vrouw (her)kennen....
Nu is mijn vriendin trouwens gewoon in Nederland geboren, maar gelukkig dus wel gewoon lief, zorgzaam, en vrouwelijk.
Hahaha, je hebt gelijk.quote:
Oh het maakt me ook vrij weinig uit, ik vind het alleen grappig dat juist veel Nederlandse mannen zo klagen maar dat we in het buitenland juist erg in de smaak vallen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ja, en nu vinden alle mannen die zich in dit topic kunnen vinden de nederlandse vrouw sexy vrouwelijk en mooi.
ik snap die drang van jullie niet. who cares wat anderen vinden. ze zijn niet in de meerderheid en over smaak valt niet te twisten.
tuurlijk. maar wel silenus' statement beamen dat mannen met een mening die toevallig betrekking heeft op jou, in veel delen meeposten en je/de nl-vrouw verdedigen, maar het maakt je allemaal niet zo uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt gelijk.
[..]
Oh het maakt me ook vrij weinig uit, ik vind het alleen grappig dat juist veel Nederlandse mannen zo klagen maar dat we in het buitenland juist erg in de smaak vallen.
Ik heb best veel contact met buitenlandse mannen en die vinden over het algemeen Nederlandse vrouwen juist heel charmant, grappig en aantrekkelijk.
Het is niet een figuur, een online magazine, genaamd Traveler’s Digest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus omdat de NLse vrouw in de top 10 lijst van 1 figuur staat, is het waar!?
Kijk, er lopen genoeg schitterende vrouwen/meiden rond in dit land. Net zoals er in de meeste andere landen genoeg lekkere wijven rondlopen. Prima.
De meeste mannen in dit topic hadden het echter voornamelijk over de persoonlijkheid van de NLse vrouw.
Even mezelf quoten uit het vorige deel, toen ik in het topic stapte:
[..]
Bevestiging hoef ik niet van een Nederlandse man, die krijg ik wel van mijn IJslandse vriendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
tuurlijk. maar wel silenus' statement beamen dat mannen met een mening die toevallig betrekking heeft op jou wel onderschrijven, in veel delen meeposten en je/de nl-vrouw verdedigen, maar het maakt je allemaal niet zo uit.
ik lees bij de meeste vrouwen een impliciete zucht naar bevestiging, kan aan mij liggen maar ik begrijp dat niet zo. als je het allemaal gefrustreerde sukkels vind waarom reageer je dan hier? waarom probeer je dan op verschillende manieren die bevestiging te krijgen met allerlei voorbeelden?
maar goed. een mening is een mening is een mening.
Eerlijkheid en recht-voor-zijn-raap staan we in Nederland dan ook weer bekend om..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:35 schreef snakelady het volgende:
Oh het maakt me ook vrij weinig uit, ik vind het alleen grappig dat juist veel Nederlandse mannen zo klagen maar dat we in het buitenland juist erg in de smaak vallen.
Ik heb best veel contact met buitenlandse mannen en die vinden over het algemeen Nederlandse vrouwen juist heel charmant, grappig en aantrekkelijk.
oki. maar toch geloof ik er niks van dat het je allemaal niks kan schelen, gezien de reacties.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bevestiging hoef ik niet van een Nederlandse man, die krijg ik wel van mijn IJslandse vriend
Het is gewoon een discussie, zoals zovele discussies waar ik op reageer, ik voel me niet persoonlijk aangevallen omdat ik toevallig Nederlands ben, ik hou gewoon niet zo van generaliseren en ik besef me echt wel dat de meerderheid van de Nederlandse man helemaal niet zo denkt.
Daarom, wat ik al eerder schreef, De meeste eigenschappen die de mannen in dit topic zo verafschuwen zijn helemaal geen "Nederlandse vrouwen" eigenschappen, het zijn gewoon "Nederlandse mensen" eigenschappen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:46 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Eerlijkheid en recht-voor-zijn-raap staan we in Nederland dan ook weer bekend om..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |