Gaat 'ie het nog een keer posten.quote:
klopt, maar zo negatief is de inhoud niet van het artikel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaat 'ie het nog een keer posten.Jammer dat er niet op gereageerd werd, he?
Overigens, je reactie laat te wensen over aangezien we op een forum zitten en ik het onderwerp in dit topic in leven probeer te houden.Ook al spreekt het onderwerp of de toon waarop de discussie voortzet je niet aan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaat 'ie het nog een keer posten.Jammer dat er niet op gereageerd werd, he?
Dude, relax.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef Xingu het volgende:
[..]
Overigens, je reactie laat te wensen over aangezien we op een forum zitten en ik het onderwerp in dit topic in leven probeer te houden.Ook al spreekt het onderwerp of de toon waarop de discussie voortzet je niet aan.
Als redactie zijnde zou je dat op zijn minst moeten begrijpen.
je zogenoemde "grap"quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, relax.Ik maak een grapje. Het topic staat nog steeds open voor discussie over dat artikel.
Het wordt pijnlijk duidelijk waarom de Nederlandse vrouwen jou niet moeten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef Xingu het volgende:
[..]
je zogenoemde "grap"heb ik dan wellicht gemist, maargoed back to basic.
Is dat zo? je eigen falen en dwaasheden moet je niet op mij reflecteren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het wordt pijnlijk duidelijk waarom de Nederlandse vrouwen jou niet moeten.
De Scandinavische cultuur is inweze niet echt veel anders dan het NL van boven de rivieren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef snakelady het volgende:
Ik heb afgelopen weekend met best wat skandinavische mensen gepraat en wat een verademing, die mensen zijn gek op de Nederlandse man en vrouw
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, relax.Ik maak een grapje. Het topic staat nog steeds open voor discussie over dat artikel.
Ben je verbaasd over de resultaten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:31 schreef Xingu het volgende:
[..]
klopt, maar zo negatief is de inhoud niet van het artikel.
De oorzaak lijkt me vrij logisch. De gemiddelde ''modernde'' nederlandse vrouw is een emanciperende bitch, echter de buitenlandse vrouw is iets meer neerslachtig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:22 schreef xenobinol het volgende:
Inmiddels zijn we bij deel 4 van dit topic gekomen.
Wat is er toch aan de hand de laatste jaren ik lees het steeds vaker en wou het daarom even onder de aandacht brengen.
Is er serieus iets mis of valt het allemaal wel mee, alhoewel ik vrijwel nooit in dezelfde mate dit soort berichten tegenkom wat betreft Nederlandse vrouw vs man uit het buitenland.
Naar mijn gevoel gaat het niet om een relatie met iemand uit de allochtone groepen die hier al veelal in dit land bekend zijn maar om echt een vrouw uit het buitenland te halen of te ontmoeten.
Blijkbaar wordt de allochtone vrouw in NL onder hetzelfde geschaard als de autochtone vrouwen.
Wat zijn de oorzaken van deze trend hedendaags?
zie hier een aantal links.
http://spotlight.excite.n(...)se-vrouw-N13436.html
http://www.telegraaf.nl/b(...)nnen_populair__.html
http://altijdeenmening.wo(...)-buitenlandse-vrouw/
http://www.spitsnieuws.nl(...)-vrouwen-erg-in-trek
Op van deel 3:
[..]
Ah, dan heb ik verdomd weinig Nederlandse vrouwen ontmoet in mijn hele leven hier in Nederland(!)quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:34 schreef Mishu het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn juist leuke vrijgevochten vrouwen die liefdevol moederschap met een interessante carrière combineren en wat willen beleven. Natuurlijk, er zijn periodes dat het figuur het wat aflaat, maarja wat wil je als de meeste vrouwen hier werken?
Een Nederlandse vrouw is volledig, het is het total package.
Ze zijn vriendelijk, empathisch, wereldwijs en intelligent.
Inderdaad, als je zelf nog een normaal leven wilt hebben dan hou je niet van je kind.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:50 schreef Yi-Long het volgende:
'Liefdevol moederschap'(!)Na 3 maanden zit moeders al weer op kantoor en is de koter ergens anders ondergebracht overdag.
Een volle kont is juist sexy en vrouwelijk daar is dus niks mis meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:42 schreef Leeslamp het volgende:
Nederlandse vrouwen hebben bijna allemaal een te dikke kont.
Aan je reactie en voorgaande posts te zien, krijg ik de indruk dat je een aandachtsgeil type bent die graag laat weten dat ze het met jan en alleman doet en heeft gedaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:55 schreef Seven. het volgende:
Ligt aan de perceptie van een dikke kont. Veel negers vinden mijn dikke reet heerlijk. Nederlandse mannen zijn op dat gebied nogal veeleisend, zoeken vaak out of their league.
Grappig om te lezen, aangezien Bajskorv weer vindt dat vrouwen te weinig werken. Over het algemeen zijn dat juist moeders die parttime werken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 02:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik verdomd weinig Nederlandse vrouwen ontmoet in mijn hele leven hier in Nederland(!)
'Liefdevol moederschap'(!)Na 3 maanden zit moeders al weer op kantoor en is de koter ergens anders ondergebracht overdag.
Mag ik weten wat voor werk jij in het dagelijkse leven doet. Het lijkt nu net of je elke dag blote konten van verschillende vrouwen ziet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:12 schreef Xingu het volgende:
[..]
Een volle kont is juist sexy en vrouwelijk daar is dus niks mis mee.
wat Nederlandse vrouwen betreft valt het wel mee.
In Latijns-Amerika hebben de vrouwen pas flinke billen, daarmee bedoel ik geen stereotype negerinnen met een vierkante kont die meer op de rug zit , maar gewoon echt strakke volle billen zoals je dat vaak ziet bij Latina's.
(en dus niet de veelal dikke papperige cellulitis billen die ik vaak in NL om me heen zie waar je waarschijnlijk op doelde met je reactie)
Het feit dat die verhouding er niet is, is ongetwijfeld door miljoenen jaren evolutie zo gekomen. Iets met genetische variatie om te beginnen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 03:43 schreef Xingu het volgende:
voorbeeld: 1000 vrouwen en 10 mannnen, de 10 mannen kunnen gezamenlijk alle vrouwen bevruchten waardoor er groei in de populatie komt. Ook is het gunstig voor de vrede in de groep onder de mannen, die elkaar niet hoeven te bestrijden dmv geweld door teveel concurrentie.
Deze neger ontvangt een dikke kont wel met een hoera ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:55 schreef Seven. het volgende:
Ligt aan de perceptie van een dikke kont. Veel negers vinden mijn dikke reet heerlijk. Nederlandse mannen zijn op dat gebied nogal veeleisend, zoeken vaak out of their league.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |