K-onquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:00 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:00 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:05 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is ook grappig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:09 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geval van shown their workquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:15 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan geen animes kijken!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:49 schreef Arashimashou het volgende:
Hm, vandaag zullen we zien waar SAO heengaat.
Ik snap het echt niet. Je draait dus een livecd, maar dan kun je toch nog wel anime ergens opslaan? Gewoon ergens op een hdd of stick? En waarom heb je je computer nog niet gerepareerd?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kan geen animes kijken!!![]()
Dat is het juist,ik kan niet schrijven naar mijn HDD(mounted). Alleen bestanden lezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Je draait dus een livecd, maar dan kun je toch nog wel anime ergens opslaan? Gewoon ergens op een hdd of stick? En waarom heb je je computer nog niet gerepareerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 13-10-2012 09:15:28 ]
en waarom fix je dat niet 'eff' dan ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat is het juist,ik kan niet schrijven naar mijn HDD(mounted). Alleen bestanden lezen![]()
Erger nog: in GRUB recovery mode als root(dpkg en aptitude ) is read-only,kernel is in blokkade
quote:Voor Kyubey en de restthats pushing it dude....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat is het juist,ik kan niet schrijven naar mijn HDD(mounted). Alleen bestanden lezen![]()
Erger nog: in GRUB recovery mode als root(dpkg en aptitude ) is read-only,kernel is in blokkade
Voor Kyubey en de restInderdaad erg op het randje, of eroverheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een kernel problem(3.6.0 proberen te installeren als je 3.0.0.26 heb)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:33 schreef mschol het volgende:
[..]
en waarom fix je dat niet 'eff' dan ?
en *nix die vastloopt/moeilijk doet? dat is een hoax toch?
[..]
thats pushing it dude....![]()
![]()
Backup belangrijke bestanden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Het is een kernel problem(3.6.0 proberen te installeren als je 3.0.0.26 heb)
Formatteer all the things. (naja, behalve dan je backup)
Opnieuw OS installeren.
Waarom niet?![]()
![]()
dat wil ik al een maand of 2... (voor installatie nieuwe SSDquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Backup belangrijke bestanden.
Opnieuw OS installeren.
Waarom niet?)
![]()
Ben je fucking gestoord of zo?Nog nooit HDD partities gemaakt?Op/Met een Linux distro?_O-quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Backup belangrijke bestanden.
Opnieuw OS installeren.
Waarom niet?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12df -h
Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on
/cow 2.0G 516M 1.5G 27% /
udev 1.9G 4.0K 1.9G 1% /dev
tmpfs 793M 820K 792M 1% /run
/dev/sr0 700M 700M 0 100% /cdrom
/dev/loop0 643M 643M 0 100% /rofs
tmpfs 2.0G 130M 1.9G 7% /tmp
none 5.0M 4.0K 5.0M 1% /run/lock
none 2.0G 2.8M 2.0G 1% /run/shm
/dev/sda2 847G 718G 86G 90% /media/75ce5684-cfb5-4501-8be6-95857eb469fe
/dev/sda1 67G 20G 44G 31% /media/3dcda83d-909b-4bcc-a56e-e21287a49b52SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb juist een /(sda1) en /home(sda2) partitie,al jaren
[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 13-10-2012 10:12:24 ]![]()
Goed, dat maakt het toch alleen maar makkelijker?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ben je fucking gestoord of zo?Nog nooit HDD partities gemaakt?Op/Met een Linux distro?![]()
[ code verwijderd ]
Ik heb juist een /(sda1) en /home(sda2) partitie,al jaren![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ben je fucking gestoord of zo?Nog nooit HDD partities gemaakt?Op/Met een Linux distro?![]()
[ code verwijderd ]dat is dan toch zo opnieuw gefixed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb juist een /(sda1) en /home(sda2) partitie,al jaren![]()
Ik heb nog nooit mijn HDDs geformatteerd(1x nieuwe distro versie over oude moeten installeren,op hetzelfde partitie en dat was in Februari 2008)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Goed, dat maakt het toch alleen maar makkelijker?
Hoe dan?Boel is locked door kernel gedoe,ik heb geen schrijf rechtenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is dan toch zo opnieuw gefixed?![]()
![]()
![]()
dus? kwestie vanuit een ander systeem (hetzij een rescue *nix disk, hetzij een windows (PE) diskje) je SDA1 een fullformat geven, done...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mijn HDDs geformatteerd(1x nieuwe distro versie over oude moeten installeren,op hetzelfde partitie en dat was in Februari 2008)
[..]
Hoe dan?Boel is locked door kernel gedoe,ik heb geen schrijf rechten![]()
![]()
Ik moet wel een CD-R/DVD brandenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dus? kwestie vanuit een ander systeem (hetzij een rescue *nix disk, hetzij een windows (PE) diskje) je SDA1 een fullformat geven, done...![]()
![]()
maar met fsck ben je alles kwijtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Even opzoeken via Google,via CLI vaker onderdelen gefixt(kernel sucks)
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: