dus? kwestie vanuit een ander systeem (hetzij een rescue *nix disk, hetzij een windows (PE) diskje) je SDA1 een fullformat geven, done...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mijn HDDs geformatteerd(1x nieuwe distro versie over oude moeten installeren,op hetzelfde partitie en dat was in Februari 2008)
[..]
Hoe dan?Boel is locked door kernel gedoe,ik heb geen schrijf rechten![]()
Ik moet wel een CD-R/DVD brandenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
dus? kwestie vanuit een ander systeem (hetzij een rescue *nix disk, hetzij een windows (PE) diskje) je SDA1 een fullformat geven, done...
maar met fsck ben je alles kwijtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Even opzoeken via Google,via CLI vaker onderdelen gefixt(kernel sucks)
die periode hebben we wel gehad inmiddels hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik moet wel een CD-R/DVD branden
Kernel sucks? Wat wil je dan draaien...fantasy land?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Even opzoeken via Google,via CLI vaker onderdelen gefixt(kernel sucks)
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maar met fsck ben je alles kwijt
Min quadcore desktop wil niet via USB bootenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
die periode hebben we wel gehad inmiddels hoordaarvoor heb je usb sticks
Probeer maar eens een kernel panic te fixen met Windows!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kernel sucks? Wat wil je dan draaien...fantasy land?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Min quadcore desktop wil niet via USB booten
nog nooit meegemaaktquote:[..]
Probeer maar eens een kernel panic te fixen met Windows!!
Dat is ook de reden waarom ik misschien ga overstappen op een of andere distro. Dan hou ik een windows 7 drive gewoon achter de hand voor als ik games als GW2 wil spelen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
Windows 8 is echt kut heb van de week de RTM versie gedownload via msdnaa
Ik heb zelf 1 Windows 7 installatie cd gemaakt met alle versie's erop dus zolang ik mijn licenties heb heb ik altijd windows 7quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik misschien ga overstappen op een of andere distro. Dan hou ik een windows 7 drive gewoon achter de hand voor als ik games als GW2 wil spelen.
En weet je zeker dat ie niet via usb wil boeten? Dat is anno 2012 best wel pauper. Hij kan NIET via usb... en je hebt GEEN floppy drive? awww
ik wil mijn windows 7 installatie eerst flink customizen voor ik em installeer, maar daar gaat zoveel tijd inzitten..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb zelf 1 Windows 7 installatie cd gemaakt met alle versie's erop dus zolang ik mijn licenties heb heb ik altijd windows 7
[ afbeelding ]
Dat plaatjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik heb zelf 1 Windows 7 installatie cd gemaakt met alle versie's erop dus zolang ik mijn licenties heb heb ik altijd windows 7
[ afbeelding ]
Das een Panzer 4quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat plaatje
Leave PzKpfw III alone!
Ik ga wel mijn interface nog costumizenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil mijn windows 7 installatie eerst flink customizen voor ik em installeer, maar daar gaat zoveel tijd inzitten..
ik wil er gelijk een leermomentje van maken met Windows 2008R2 + Microsoft configuration manager enzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik ga wel mijn interface nog costumizen
Ik vind het plaatje dermate vaag dat het volgens mij ook best een III kan zijnquote:
Je kan geen kernel fixen op een simpele manierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]that sucks
[..]
nog nooit meegemaakt
Wel een Sony-Optiarc dual-layer DVD brander/speler van 5,5 jaar oud!die nog heel goed werkt !quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik misschien ga overstappen op een of andere distro. Dan hou ik een windows 7 drive gewoon achter de hand voor als ik games als GW2 wil spelen.
En weet je zeker dat ie niet via usb wil boeten? Dat is anno 2012 best wel pauper. Hij kan NIET via usb... en je hebt GEEN floppy drive? awww
Misschien moet je 'm daarom ook niet fixen maar slopenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je kan geen kernel fixen op een simpele manier![]()
[..]
Wel een Sony-Optiarc dual-layer DVD brander/speler van 5,5 jaar oud!die nog heel goed werkt !![]()
Volgend jaar vervangen voor een SATA Blu-Ray branderquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Misschien moet je 'm daarom ook niet fixen maar slopen
Panzer 4 Ausf H, maar het lijkt ook op de 3Mquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind het plaatje dermate vaag dat het volgens mij ook best een III kan zijn
Welke uitvoering is het volgens jou?
edit: zoek eens op de Panzer III M
blu-ray branderquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Volgend jaar vervangen voor een SATA Blu-Ray brander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |