Nu moet ik al die kaartjes die ik al heb verkocht weer vergoeden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee shit, ik snap nu hoe hij het bedoelde.
We zijn het gewoon eens hoor.
knoflook saus moet je bij het meeste doen wat je eetquote:
Omdat de döner al maanden over datum was?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Broodje döner met knoflooksaus en sambal. Waarom heb ik daar een heleboel slechte herinneringen bij?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Broodje döner met knoflooksaus en sambal. Waarom heb ik daar een heleboel slechte herinneringen bij?
Eet zequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Turkse pizza alles op leiden lammenschans![]()
Was vorig jaar een actie bij hun met een volle stempelkaart 10 stuks broodje alles voor 3 euro als je er 10 had gekocht kreeg je er 1 gratis
Hmm. Het is sinds ze op dat Rohan account heeft ingelogd, vertelde ze me.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:55 schreef Arashimashou het volgende:
Ze staat niet in de banmeldtopic voor zover ik kan zien.
Banmeldtopic? Waar? Die bestaat heul niet meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:55 schreef Arashimashou het volgende:
Ze staat niet in de banmeldtopic voor zover ik kan zien.
editquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Banmeldtopic? Waar? Die bestaat heul niet meer.
Ik probeer haar te troosten, maar volgens mij is er niets in de wereld dat haar nog op kan vrolijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet van het forum. Maar ze heeft een streep door haar naam dus ze is wel geband ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |