Grote portiequote:
Uiteraard!quote:
PATATquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik heb maar patat gehaald aan de overkant als lunch
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PATAT
FRIET.
En eet smakelijk.
pindasausquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omnomnom met knoflooksaus.
Anders eet ik het niet.
Dit!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anders eet ik het niet.
Ja, en anders met kruiden!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anders eet ik het niet.
Een vriendin van mij werkt bij Sanoma en doet ook af en toe wel eens iets voor de Donald Duck. Ze krijgen écht heel vreemde brieven soms. Zoals die van jouquote:
JIJ KENT KATRIEN DUCK?!?!?!!?!?!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Een vriendin van mij werkt bij Sanoma en doet ook af en toe wel eens iets voor de Donald Duck. Ze krijgen écht heel vreemde brieven soms. Zoals die van jou![]()
Tevens doet zij wel eens twitteren voor Katrien Duck geloof ik.
Dus... Oom Donald beantwoordt zijn brieven niet zelf?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Een vriendin van mij werkt bij Sanoma en doet ook af en toe wel eens iets voor de Donald Duck. Ze krijgen écht heel vreemde brieven soms. Zoals die van jou![]()
Tevens doet zij wel eens twitteren voor Katrien Duck geloof ik.
vet...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:22 schreef .Cake. het volgende:
Jongens, wat is er mis met een dikke klodder mayo?!
quote:
Helaas. Aan de andere kant kan je het ook opvatten dat hij zo'n baas is dat hij personeel heeft.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dus... Oom Donald beantwoordt zijn brieven niet zelf?
True. Maar dat is pindasaus ook. Of de patat zelf. Dus daarom hoef je het niet te laten.quote:
True. En ook vooral geen knoflooksaus eten uit een flesje. Gewoon zelf maken. Stukken beter. En makkelijk bovendien. En je hebt meestal veel meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |