Hmm. Het is sinds ze op dat Rohan account heeft ingelogd, vertelde ze me.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:55 schreef Arashimashou het volgende:
Ze staat niet in de banmeldtopic voor zover ik kan zien.
Banmeldtopic? Waar? Die bestaat heul niet meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:55 schreef Arashimashou het volgende:
Ze staat niet in de banmeldtopic voor zover ik kan zien.
editquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Banmeldtopic? Waar? Die bestaat heul niet meer.
Ik probeer haar te troosten, maar volgens mij is er niets in de wereld dat haar nog op kan vrolijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet van het forum. Maar ze heeft een streep door haar naam dus ze is wel geband ja.
Hmm, ik denk het niet. Dan zou haar originele account unbanned zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:16 schreef Arashimashou het volgende:
Waarschijnlijk is het een fout. Ze heeft account Klipnap in moeten ruilen voor account Kyubey. Waarschijnlijk heeft een of andere mod die dat niet weet het idee dat Klipnap nu post met andere accounts terwijl ze gebanned zou zijn, terwijl dit eigenlijk zo afgesproken is.
Of zo?
quote:
Morgen hoop ik m op animees te hebben staan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
tijd om psycho pass eens te checken
haten opquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nog 3 dagen en we gaan weer los
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |