Sasuke is momenteel, vind ik dan, het meest interessante characterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo'n einde zou ik zeker tof vinden. Alleen wil ik wel dat heel Team 7 het overleefd, al is dat misschien te afgezaagd.Vind alles best als Sasuke zichzelf maar redeemed.
Downloading as we speakquote:
Heb ik altijd al het meest interessante personage gevonden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sasuke is momenteel, vind ik dan, het meest interessante characterIk ben echt benieuwd naar hoe hij zich gaat ontwikkelen.
Ik vond Tobi vetter, maar nu ik weet wie het is (en daar was ik niet blij mee) valt dat wel weer meequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik altijd al het meest interessante personage gevonden.
De manga begon al 25 jaar geleden, geen tijd gehad om die te lezen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
JJBA anime ep 2!!
Vertel
Zelf begonnen met manga,voor het eerst in 2008 begonnen met Part 6: Stone Oceanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De manga begon al 25 jaar geleden, geen tijd gehad om die te lezen?
Samenvatting: Dio is een klootzak en JoJo een watje, tenzij hij kwaad word.
De anime duurt 26 afleveringen en gaat tot gen 2 vooor zover ik gehoord heb, tot nu toe heb ik er weinig fouten in kunnen ontdekken(afgezien het wegknippen van een a twee scenes die in de manga zaten).quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Zelf begonnen met manga,voor het eerst in 2008 begonnen met Part 6: Stone Ocean
4/5 hoofdstukken voor 1 aflevering vind ik gewoon niks,je mist er heel veelquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De anime duurt 26 afleveringen en gaat tot gen 2 vooor zover ik gehoord heb, tot nu toe heb ik er weinig fouten in kunnen ontdekken(afgezien het wegknippen van een a twee scenes die in de manga zaten).
Het valt wel mee voor zover ik de eerste 2 eps gezien heb, er zijn maar 2 scenes uit de eerste 9/10 hoofdstukken die er wel tussen hadden gepast zonder de boel langdradig te maken uitgehaald.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
4/5 hoofdstukken voor 1 aflevering vind ik gewoon niks,je mist er heel veel
En dan 26 eps op Blu-Ray verkopen voor ~200 euro!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het valt wel mee voor zover ik de eerste 2 eps gezien heb, er zijn maar 2 scenes uit de eerste 9/10 hoofdstukken die er wel tussen hadden gepast zonder de boel langdradig te maken uitgehaald.
LOLquote:
achja, japanners zullen de komende jaren niet goed blijven om hun producten (in het westen) aan te prijzen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
En dan 26 eps op Blu-Ray verkopen voor ~200 euro!!![]()
![]()
Sinds de crisis van 1995quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
achja, japanners zullen de komende jaren niet goed blijven om hun producten (in het westen) aan te prijzen.
Mooi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:51 schreef Qunix het volgende:
"gunvarrel"... Lijkt veel op "gundammu"
Robotics;Notes en heeft extreem veel weg van Steins; Gate(check het logo maar).
sinds de video game crash van 1983quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sinds de crisis van 1995
Ziet er goed uit, hoewel ik de originele muziek niet verkeerd vind.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij leest de manga ook?
Trouwens, dit heeft een kameraad van me gedaan, vond het best tof;
Ze moet de ban netjes uitzitten volgens mij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, hoewel ik de originele muziek niet verkeerd vind.
Waar blijft Kyuubei eigenlijk? Heeft ze nog geen mail gestuurd oid?
Ja, maar een ban waarvoor? En hoe lang duurt dat? Wat hebben ze geantwoord?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze moet de ban netjes uitzitten volgens mij.
Uhmm. Ik weet alleen dat ze haar kloons niet echt konden waarderen. Verder weet ik niet hoe lang het duurt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, maar een ban waarvoor? En hoe lang duurt dat? Wat hebben ze geantwoord?
Oke. Gezien ik daar eigenlijk niks over in de FAQ kon vinden (maar goed, ik zie nogal eens iets over het hoofd) hadden ze misschien beter eerst een warning kunnen geven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhmm. Ik weet alleen dat ze haar kloons niet echt konden waarderen. Verder weet ik niet hoe lang het duurt.
Eens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:11 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke. Gezien ik daar eigenlijk niks over in de FAQ kon vinden (maar goed, ik zie nogal eens iets over het hoofd) hadden ze misschien beter eerst een warning kunnen geven.
Naja.
moet ze maar stoppen met die kut klonenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens.
Onze arme meid wist niet eens wat ze misdaan had.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze moet de ban netjes uitzitten volgens mij.
Wat heeft ze gedaan dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens.
Onze arme meid wist niet eens wat ze misdaan had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |