abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 oktober 2012 @ 00:19:00 #201
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_117983236
Tevens; deze kamer.. te mooi om waar te zijn: http://kamernet.nl/Kamer-(...)tails.html?id=881471

Alleen kijkavond is vanavond en hij is per direct; anders perfect
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  maandag 15 oktober 2012 @ 00:19:28 #202
370039 Morera
more more more
pi_117983251
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:18 schreef eriksd het volgende:

[..]

Haviltex! Jaja, enige wat ik nog weet :P
Oja natuurlijk ! :D
Ik dank u vriendelijk
pi_117983319
Havil....spuit 11 :(
pi_117983342
Meestal wordt het hier laat op de avond ineens druk. Overdag is natuurlijk iedereen hard aan de studie.
pi_117983356
Zit al gewoon dagen lang non-stop te blokken. Merk nu toch wel dat ik wat te gemakkelijk met dit schooljaar begonnen ben. Domme ik :{
We conservatives don't have a corner on saying 'no'. We're just the ones who say it when it's the right thing to say.
pi_117983389
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:23 schreef Pascaltjuh het volgende:
Zit al gewoon dagen lang non-stop te blokken. Merk nu toch wel dat ik wat te gemakkelijk met dit schooljaar begonnen ben. Domme ik :{
Bijhouden is de truc inderdaad. Het stapelt snel op.
pi_117983403
Maar Haviltex gaat toch niet per se om onduidelijkheden in het arrest? Bij onduidelijkheden moet je toch denken aan die dingen die niet erin staan of niet duidelijk vermeld zijn.

Bij de Haviltex-criteria gaat het er toch om dat er moet worden gekeken naar wat men kan verwachten, in plaats van strikt gramaticaal te interpreteren?
pi_117983405
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:13 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ahja. En voor vruchtgebruik geldt dezelde redering: als je het goed verkoopt gaat het vruchtgebruik ook over naar die persoon: dat geldt voor ieder persoon?
Je moet het meer zien dat de vruchtgebruiker zijn rechten behoudt en kan uitoefenen ongeacht wie de hoofdgerechtigde tot het goed is. En vruchtgebruik heeft natuurlijk inderdaad net als alle absolute rechten droit de suite.
  maandag 15 oktober 2012 @ 00:25:23 #209
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_117983420
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:23 schreef Paxcon het volgende:
Meestal wordt het hier laat op de avond ineens druk. Overdag is natuurlijk iedereen hard aan de studie.
Ja inderdaad, viel me ook op. Alleen overdag hard studeren dan weer niet
:P

Vandaag stond het trouwens wel in de planning! Uiteindelijk natuuurlijk weer wat tussen gekomen en maar 1,5 hoofdstukje gelezen
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_117983424
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:23 schreef Paxcon het volgende:
Geloof je het zelf?

Ik wist haviltex trouwens ook wel :p
pi_117983438
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:24 schreef Paxcon het volgende:
Maar Haviltex gaat toch niet per se om onduidelijkheden in het arrest? Bij onduidelijkheden moet je toch denken aan die dingen die niet erin staan of niet duidelijk vermeld zijn.

Bij de Haviltex-criteria gaat het er toch om dat er moet worden gekeken naar wat men kan verwachten, in plaats van strikt gramaticaal te interpreteren?
Haviltex gaat over de uitleg van contractuele bepalingen niet over de uitleg van arresten. :P

En een arrest is geen overeenkomst the last time I checked.
pi_117983482
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:25 schreef H-D het volgende:

[..]

Haviltex gaat over de uitleg van contractuele bepalingen niet over de uitleg van arresten. :P

En een arrest is geen overeenkomst the last time I checked.
arrest moet natuurlijk overeenkomst zijn :')_!
pi_117983493
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:25 schreef H-D het volgende:

[..]

Je moet het meer zien dat de vruchtgebruiker zijn rechten behoudt en kan uitoefenen ongeacht wie de hoofdgerechtigde tot het goed is. En vruchtgebruik heeft natuurlijk inderdaad net als alle absolute rechten droit de suite.
Als ik jullie toch niet had...
pi_117983537
Is rechten trouwens ook echt makkelijker dan menig WO-studie of is dat gerucht enkel afkomstig van jaloerse niet-rechtenstudenten ofzo? :P

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2012 00:29:20 ]
pi_117983555
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Bijhouden is de truc inderdaad. Het stapelt snel op.
Ja, deze wijze raad moet ik maar voor eens en altijd in praktijk gaan brengen, want hier wordt ik niet vrolijk van. Moet ook zeggen dat ik niet goed ben in het scheiden van hoofd- en bijzaken waardoor ik bijna alles in mijn kop probeer te stampen.
We conservatives don't have a corner on saying 'no'. We're just the ones who say it when it's the right thing to say.
pi_117983565
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:27 schreef Paxcon het volgende:

[..]

arrest moet natuurlijk overeenkomst zijn :')_!
Haviltex zegt idd dat bij onduidelijkheid over bepalingen in een overeenkomst het niet genoeg is alleen maar de taalkundige betekenis te kijken maar naar de zin die pp. gezien de omstandigheden daar redelijkerwijs aan mochten toekennen en wat ze te dien aanzien redelijkerwijs van elkaar mochten verwachten. De maatschappelijke positie van pp. kan daarbij bijvoorbeeld van belang zijn.

Moet je eens bedenken hoeveel verschillende soorten overeenkomst er zijn...hoe groot de reikwijdte van Haviltex is :P
pi_117983579
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:29 schreef Paxcon het volgende:
Is rechten trouwens ook echt makkelijker dan menig WO-studie of is dat gerucht enkel afkomstig van jaloerse niet-rechtenstudenten ofzo? :P
Gezever, al is het geen technische natuurkunde
pi_117983617
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:30 schreef Pascaltjuh het volgende:

[..]

Ja, deze wijze raad moet ik maar voor eens en altijd in praktijk gaan brengen, want hier wordt ik niet vrolijk van. Moet ook zeggen dat ik niet goed ben in het scheiden van hoofd- en bijzaken waardoor ik bijna alles in mijn kop probeer te stampen.
Dat wordt vanzelf beter. In het begin ben je bang dingen te missen.
  maandag 15 oktober 2012 @ 00:32:43 #219
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_117983631
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:30 schreef Pascaltjuh het volgende:

[..]

Sowieso mensen die stampen :')
Niet lullig bedoeld maar ik denk altijd maar dat die mensen op de havo thuis horen, lekker hersenloos stampen en niet de basis leren waardoor je zelf de rest kunt invullen met een beetje inzicht.
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:30 schreef Yreal het volgende:

[..]

Gezever, al is het geen technische natuurkunde
Muah, lijkt me niet de moeilijkste studie maar het is ook geen psychologie

want psychologie :')
pi_117983671
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:32 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld maar ik denk altijd maar dat die mensen op de havo thuis horen, lekker hersenloos stampen en niet de basis leren waardoor je zelf de rest kunt invullen met een beetje inzicht.

[..]

Ik heb een oud-klasgenote en een vriendin (niet m'n vriendin) die psychologie doen, en als ik dat zo hoor lijkt het alsof zij het veel drukker hebben. Of ze overdrijven schromelijk. Of ik doe zelf te weinig en onderken de studiedruk niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2012 00:34:59 ]
pi_117983685
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:27 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Als ik jullie toch niet had...
Dit had je zelf ook wel bedacht denk ik :P je moet gewoon nog even logisch juridisch leren redeneren denk ik :P
pi_117983718
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:35 schreef H-D het volgende:

[..]

Dit had je zelf ook wel bedacht denk ik :P je moet gewoon nog even logisch juridisch leren redeneren denk ik :P
Ja vast wel. En ik heb nog een hoor- en werkcollege komende week over dit onderwerp (goederenrecht, als onderdeel van arw), dus dan zal alles wel op z'n plaats vallen. Nu alleen vluchtig doorgelezen en die opgaven een beetje afgeraffeld omdat ik het gevoel had snel te moeten gaan beginnen met de stof voor komende (tussen)tentamens door te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2012 00:37:32 ]
pi_117983805
Ik begin staatsrecht zowaar leuk te vinden :+
pi_117983857
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:36 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ja vast wel. En ik heb nog een hoor- en werkcollege komende week over dit onderwerp (goederenrecht, onderdeel van arw), dus dan zal alles wel op z'n plaats vallen. Nu alleen vluchtig doorgelezen en die opgaven een beetje afgeraffeld omdat ik het gevoel had snel te moeten gaan beginnen met de stof voor komende (tussen)tentamens door te nemen.
Je moet er inderdaad even inkomen denk ik. En begin bij het begin. Dus kijk eerst met watvoor recht je te maken hebt. Kijk waar in het wetboek het recht geplaatst is en analyseer wat dat voor gevolgen en/of betekenis heeft. Wat zijn de kenmerken van het recht? Wat is de aard van het recht?

Net als met bijv. dat absolute recht net. Kijk eerst watvoor betekenis absoluut recht in het àlgemeen heeft. Kijk dan naar wat vruchtgebruik is. Vervolgens kun je gaan beredeneren hoe de term absoluut recht en vruchtgebruik zich verhouden en wat voor betekenis die twee voor elkaar hebben.

Het BW is gewoon systematisch opgebouwd. Verlies dat nooit uit het oog.
  maandag 15 oktober 2012 @ 00:43:54 #225
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_117983908
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:34 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik heb een oud-klasgenote en een vriendin (niet m'n vriendin) die psychologie doen, en als ik dat zo hoor lijkt het alsof zij het veel drukker hebben. Of ze overdrijven schromelijk. Of ik doe zelf te weinig en onderken de studiedruk niet.
Omgekeerde psychologie dat; ze willen dat je denkt dat ze het druk hebben zodat je medelijden krijgt :P

Maar serieus; meisje die bij mij in 6vwo zat, eigenlijk te dom om te poepen was en met her is geslaagd, haalt nu goede cijfers zonder boeken te kopen, enkel op samenvattingen..

;(
pi_117983979
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:32 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

[..]

Studies in de hoek literatuur, taal, economie, bedrijfskunde of cultuur zijn echt niet moeilijker ofzo
  maandag 15 oktober 2012 @ 00:51:50 #227
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_117984070
quote:
1s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:47 schreef Yreal het volgende:

[..]

Studies in de hoek literatuur, taal, economie, bedrijfskunde of cultuur zijn echt niet moeilijker ofzo
Nee. Sowieso slaat moeilijkheid nergens op..

Heb je dyslexie en geen aanleg voor taal; dan is rechten waarschijnlijk moeilijk voor je. Ben je een nerd a la sheldon cooper? dan ligt natuurkunde/wiskunde je wel (als in makkelijk) maar zul je falen op sociologie.

Maar over algemeen kun je wel zeggen dat er een paar makkelijke studies zijn (ik denk dan aan kunstdingen/ cultuur etc) normale studies: rechten/ economisch, talen en moeilijk: wiskunde, sk/na etc.

Vraag me alleen af waar geneeskunde onder te plaatsen is
pi_117987136
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:51 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Nee. Sowieso slaat moeilijkheid nergens op..

Heb je dyslexie en geen aanleg voor taal; dan is rechten waarschijnlijk moeilijk voor je. Ben je een nerd a la sheldon cooper? dan ligt natuurkunde/wiskunde je wel (als in makkelijk) maar zul je falen op sociologie.

Maar over algemeen kun je wel zeggen dat er een paar makkelijke studies zijn (ik denk dan aan kunstdingen/ cultuur etc) normale studies: rechten/ economisch, talen en moeilijk: wiskunde, sk/na etc.

Vraag me alleen af waar geneeskunde onder te plaatsen is
kunstgeschiedenis schijnt vet moeilijk te zijn.

je hebt er alleen niet zoveel aan, buiten je eigen ontwikkeling.
  maandag 15 oktober 2012 @ 09:24:59 #229
165633 eriksd
The grand facade...
pi_117987578
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 00:29 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind het voor fiscaal niet opgaan. Verder zie ik je zeggen dat je psychologiestudenten harder aan het werk ziet. Jij zit echter op zondagnacht nog na te denken over juridische vraagstukken etc. Hard studeren zit hem niet alleen in het aantal uur dat je met je neus in de boeken zit maar gewoon "filosofeert" en nadenkt. Het is ontwikkeling, niet een soort urenklok.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_117987698
tschock, jij zal wel blij zijn met de nieuwe dienstregeling van de ns?
pi_117987715
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2012 09:24 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik vind het voor fiscaal niet opgaan. Verder zie ik je zeggen dat je psychologiestudenten harder aan het werk ziet. Jij zit echter op zondagnacht nog na te denken over juridische vraagstukken etc. Hard studeren zit hem niet alleen in het aantal uur dat je met je neus in de boeken zit maar gewoon "filosofeert" en nadenkt. Het is ontwikkeling, niet een soort urenklok.
Mooi gezegd. Je merkt ook dat naarmate je meer hebt gelezen, je meer na gaat denken. Veel van mijn tentamenvoorbereiding is ook "inkleuren" van de bestudeerde stof.
  maandag 15 oktober 2012 @ 10:27:26 #232
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_117988952
Wat rechten niet heeft en alle andere gamma studies wel zijn de zogenaamde methodologie en onderzoeksvakken zoals kwantitatieve en kwalitatieve methodes. Dit zijn, zeker in het eerste jaar, ook wel de filtervakken. Tijdvreters en een groot deel van de studenten faalt ze. Economische, politieke en sociale theorie is vaak dankzij samenvattingen nog wel door te komen, maar de onderzoeksvakken moeten gewoon gedaan worden en is een heleboel geklooi.

Daarnaast heeft rechten, met name in de bachelor, gewoon een relatief lage studiedruk. Als je het extensief volgt is het mogelijk om zelfs hele delen van het jaar 'vrij' te zijn (hoe verstandig dat is, is een tweede). Als je elke week een onderzoeksverslag in moet leveren of 10 uur practicum hebt per week word je wel bezig gehouden :')

Wat betreft de bèta studies: er zijn mensen die geloven dat hoe meer wiskunde in een studie zit, hoe moeilijker deze is. Want wiskunde is moeilijk en de rest niet. Vanuit dat perspectief is rechten 'makkelijk' aangezien er nul wiskunde in voorkomt.

Dat is iets te simpel gedacht. De juridische puzzels die langskomen als je de beginselen onder de knie hebt vragen niet alleen een heleboel kennis en praktijkervaring, maar ook een hoge mate van abstract inzicht. Om dat redelijk rap tot een goed einde te kunnen brengen heb je een hoge mate van concentratie en van denkvermogen nodig. Dat is ook wel het moment dat veel mensen tegen een grens aanlopen, hoewel dat pas relatief laat in de studie naar voren komt.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_117989035
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:27 schreef Ryon het volgende:
Wat rechten niet heeft en alle andere gamma studies wel zijn de zogenaamde methodologie en onderzoeksvakken zoals kwantitatieve en kwalitatieve methodes. Dit zijn, zeker in het eerste jaar, ook wel de filtervakken. Tijdvreters en een groot deel van de studenten faalt ze. Economische, politieke en sociale theorie is vaak dankzij samenvattingen nog wel door te komen, maar de onderzoeksvakken moeten gewoon gedaan worden en is een heleboel geklooi.

Daarnaast heeft rechten, met name in de bachelor, gewoon een relatief lage studiedruk. Als je het extensief volgt is het mogelijk om zelfs hele delen van het jaar 'vrij' te zijn (hoe verstandig dat is, is een tweede). Als je elke week een onderzoeksverslag in moet leveren of 10 uur practicum hebt per week word je wel bezig gehouden :')

Wat betreft de bèta studies: er zijn mensen die geloven dat hoe meer wiskunde in een studie zit, hoe moeilijker deze is. Want wiskunde is moeilijk en de rest niet. Vanuit dat perspectief is rechten 'makkelijk' aangezien er nul wiskunde in voorkomt.

Bran van loon :') :')
quote:
Dat is iets te simpel gedacht. De juridische puzzels die langskomen als je de beginselen onder de knie hebt vragen niet alleen een heleboel kennis en praktijkervaring, maar ook een hoge mate van abstract inzicht. Om dat redelijk rap tot een goed einde te kunnen brengen heb je een hoge mate van concentratie en van denkvermogen nodig. Dat is ook wel het moment dat veel mensen tegen een grens aanlopen, hoewel dat pas relatief laat in de studie naar voren komt.
pi_117989806
Zo, lekker middagje privaatrecht studeren. :)
pi_117989849
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:58 schreef deman13 het volgende:
Zo, lekker middagje privaatrecht studeren. :)
Hele middag?
pi_117990506
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:58 schreef deman13 het volgende:
Zo, lekker hele dag arbeidsovereenkomstenrecht en arbeid&sportrecht studeren :)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:35:06 #237
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_117995403
Ik ga ook privaatrecht leren vanmiddag! :D
Alleen ik ben net wakker en lig nog in bed, dus dat komt nog wel :P
pi_117995680
Internationaal recht.. En dan ook nog eens vak zonder studieboek maar met allemaal bij elkaar geraapte artikelen :'(
pi_117995703
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:27 schreef Ryon het volgende:

Juridische studies hebben inderdaad eigenlijk geen methodologie. Vandaar ook dat sommige mensen een WO studie rechten -niet geheel onterecht- zien als een niet-wetenschappelijk veredelde beroepsopleiding. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen academische studie zou zijn en het zegt op zich ook nog niets over het niveau.

[ Bericht 0% gewijzigd door Valid op 15-10-2012 13:48:56 ]
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:12:04 #240
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_117996944
Rechten vraagt ook een beetje logica en inzicht van je, niet alles staat er letterlijk. En dat breekt nu al studiegenootjes op :')

Zodra dingen niet te stampen zijn, gaat het mis :P
pi_117997252
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:43 schreef Valid het volgende:

[..]

Juridische studies hebben inderdaad eigenlijk geen methodologie. Vandaar ook dat sommige mensen een WO studie rechten -niet geheel onterecht- zien als een niet-wetenschappelijk veredelde beroepsopleiding. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen academische studie zou zijn en het zegt op zich ook nog niets over het niveau.
Vanaf dit jaar de uva wel :Y

http://studiegids.uva.nl/web/uva/sgs/nl/c/12879.html
http://studiegids.uva.nl/web/uva/sgs/nl/c/12880.html

En dit zou ik graag ook willen gaan doen

http://studiegids.uva.nl/web/uva/sgs/nl/p/1163.html

[ Bericht 14% gewijzigd door Yreal op 15-10-2012 14:28:23 ]
pi_118000264
Vijf weken contractenrecht gehad en nu lekker overschakelen naar de onrechtmatige daad. Je moet maar houden van art. 6:162 BW c.a.
The code is the law
pi_118000377
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:37 schreef KOG het volgende:
Vijf weken contractenrecht gehad en nu lekker overschakelen naar de onrechtmatige daad. Je moet maar houden van art. 6:162 BW c.a.
Wel als je een eindbaas puur sang als docent hebt _O_ Du perron _O_ nog 2 weken dan mag ik weer _O_ _O_
  maandag 15 oktober 2012 @ 15:58:15 #244
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_118001176
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wel als je een eindbaas puur sang als docent hebt _O_ Du perron _O_ nog 2 weken dan mag ik weer _O_ _O_
Docenten die bazen zijn, hoe chill is dat. College wordt in eens leuk en interessant om naar te luisteren, maakt zo'n groot verschil he?!
Ik heb er maar 2 die baas zijn: Schutgens en Ten Bos, eentje die wel ok is; Lam en voor de rest zijn het allemaal broekpoepers ;(
pi_118001608
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef Yreal het volgende:

[..]

Pur :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 16:09:30 #246
165633 eriksd
The grand facade...
pi_118001715
Ik moet nog eens vragen hoe dat nou met civiel effect aan de UvA zit.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_118001737
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:43 schreef Valid het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er best wel universiteiten waar een vak als rechtsmethodologie gedoceerd wordt .
Overigens vind ik de uitdrukking niet wetenschappelijke veredelde beroepsopleiding wel èrg ver gaan. Ok misschien lijkt dat in je eerste jaar zo maar later is dat toch wel anders.
pi_118001772
quote:
10s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:07 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Pur :P
Pure sang man, pure sang.
pi_118001862
edit verkeerde topic arrr.
pi_118001940
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:
edit verkeerde topic arrr.