Huilen dat de ADE net voor de tentamenweek isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:26 schreef Bananenman het volgende:
Ontopic: studeren gaat vrij moeizaam. Helaas moet het wel voornamelijk dit weekend en begin volgende week gebeuren, want dat eind volgende week + volgend weekend ADE is helpt ook niet echt
Overijssel!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik woon nog thuis in Overijssel en ik heb het gevoel alsof ik de beste tijd van mijn leven misloop
Vandaag weer genoten van vertragingen en uitgevallen treinen en NS-bussenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Overijssel!
Maar sowieso is het fijner als je in de stad woont waar je studeert
Overijssel, valt dat nog binnen het Schengen-gebied?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Overijssel!
Maar sowieso is het fijner als je in de stad woont waar je studeert
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Overijssel, valt dat nog binnen het Schengen-gebied?
Echt een ramp inderdaad. Is elk jaar zo, weet nog hoe brak ik vorig jaar zat te studeren. Toen wonderbaarlijk genoeg wel al m'n tentamens gehaald maar helaas wel met wat minder mooie cijfers dan gehoopt. Sta dit jaar weer voor hetzelfde dilemma.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Huilen dat de ADE net voor de tentamenweek is
Ik heb nog geen last gehad, op weg naar het ouderlijke huis om te genieten van de 'herfstvakantie' en lekkere ijskoude grolschjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vandaag weer genoten van vertragingen en uitgevallen treinen en NS-bussen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Overijssel, valt dat nog binnen het Schengen-gebied?
Ik heb de keuze gemaakt om dit jaar niet te gaan. Successierecht en strafproces in 1 week, alle tijd die ik heb kan ik maar beter gebruiken om te studerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Echt een ramp inderdaad. Is elk jaar zo, weet nog hoe brak ik vorig jaar zat te studeren. Toen wonderbaarlijk genoeg wel al m'n tentamens gehaald maar helaas wel met wat minder mooie cijfers dan gehoopt. Sta dit jaar weer voor hetzelfde dilemma.
Als ik m'n gemoedstoestand tijdens het ADE moet repliceren tijdens het tentamen kon het weleens heel gezellig worden in de tentamenzaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:40 schreef Tchock het volgende:
Nouja, ADE-gangers, jullie weten het: als je aangeschoten leert kun je beter ook aangeschoten je tentamen maken.
Vertel, wat is hier de logica achter?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:40 schreef Tchock het volgende:
Nouja, ADE-gangers, jullie weten het: als je aangeschoten leert kun je beter ook aangeschoten je tentamen maken.
Het is wetenschappelijk bewezen dat je het meest herinnert als je tijdens het maken van je toets in dezelfde staat bent als wanneer je de informatie leerde. Dronken leren, brak maken is faal, dronken leren, dronken maken is... Nouja, waarschijnlijk nog steeds faal. Maar statistisch gezien wel minder erge faalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vertel, wat is hier de logica achter?
dus slaperig leren is slaperig toets maken, blij leren is blij toets maken en poepend leren is poepend toets maken? Ik leer namelijk vaak op de wc maar ik zie ze nog geen wc in de tentamenhal neerzetten voor mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat je het meest herinnert als je tijdens het maken van je toets in dezelfde staat bent als wanneer je de informatie leerde. Dronken leren, brak maken is faal, dronken leren, dronken maken is... Nouja, waarschijnlijk nog steeds faal. Maar statistisch gezien wel minder erge faal
Is deze nou onjuist omdat er staat ''omringende'', terwijl er ook naar oud recht uit ons eigen land gekeken wordt?quote:Bij de rechtshistorische interpretatiemethode wordt onderzocht hoe de uit te leggen bepaling in vroegere rechtsstelsels van omringende landen was geregeld
Ik zou zeggen ja want hij sluit je eigen land uit waar het dan juist om gaat, maar ik wacht wel tot iemand die wijs genoeg is hier op antwoord.. ondertussen: 1-0quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Een vraag uit een oefentoets:
[..]
Is deze nou onjuist omdat er staat ''omringende'', terwijl er ook naar oud recht uit ons eigen land gekeken wordt?
Jammer joh, helaasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vandaag een brief van DUO ontvangen dat mijn OV per 1 januari stopt![]()
Het waren mooie tijden
Sowieso klagen of huilen over je studie rechten!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Huilen dat de ADE net voor de tentamenweek is
Als je voor kernfysicus zou leren dan zou je sowieso niet naar het ADE gaan. Vanwege drukte, hard geluid, gezelligheid, veel mensen, vrouwen en prikkels.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Sowieso klagen of huilen over je studie rechten!alsof je leert voor kernfysicus.
Overhaast generaliseren, altijd genieten. Lekker mensen in hokjes duwen.. wellicht had je beter psychologie kunnen kiezen ipv rechten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je voor kernfysicus zou leren dan zou je sowieso niet naar het ADE gaan. Vanwege drukte, hard geluid, gezelligheid, veel mensen, vrouwen en prikkels.
Ik heb een graad behaald binnen de sociologie. Mensen in hokjes stoppen is letterlijk hetgeen waar ik voor ben opgeleid.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Overhaast generaliseren, altijd genieten. Lekker mensen in hokjes duwen.. wellicht had je beter psychologie kunnen kiezen ipv rechten.
Ik raak hem ook kwijt per 1 januari. Ik ga de komende maanden nog eens goed reizen, want straks kan het niet meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vandaag een brief van DUO ontvangen dat mijn OV per 1 januari stopt![]()
Het waren mooie tijden
Scherpquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je voor kernfysicus zou leren dan zou je sowieso niet naar het ADE gaan. Vanwege drukte, hard geluid, gezelligheid, veel mensen, vrouwen en prikkels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |