Niet graag genoeg, dan had hij wel genoegen genomen met een lager salarisquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deze wou echter wel graag weg, maar niemand wou hem hebben.
De wedstrijden die ik van hem heb gezien, vond ik hem juist een onzekere en vertragende factor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:27 schreef tompsv18 het volgende:
Maar we gaan Engelaar dit seizoen nog wel nodig hebben. Strootman en Van Bommel zullen nog wel wat wedstrijdjes missen door een schorsing en Toivonen ligt er het hele seizoen uit. Vooral in de belangrijke wedstrijden is Engelaar dan wel handig ipv de jonkies Van Ooijen en Ritzmaier.
Klopt, maar dan doel ik vooral op zijn ervaring en goede passing. Het gaat wel altijd enorm traag bij hem. Daarom is hij ook al een tijdje geen basisspeler meer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De wedstrijden die ik van hem heb gezien, vond ik hem juist een onzekere en vertragende factor.
Dat gaat nog leuk worden dan, PSV heeft aangetoond dat ze enorm kwetsbaar zijn tegen counters. Engelaar lijkt me juist door zijn traagheid en onzekerheid de slechtste keuze die je kan maken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan doel ik vooral op zijn ervaring en goede passing. Het gaat wel altijd enorm traag bij hem. Daarom is hij ook al een tijdje geen basisspeler meer.
Tja, wie anders?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat gaat nog leuk worden dan, PSV heeft aangetoond dat ze enorm kwetsbaar zijn tegen counters. Engelaar lijkt me juist door zijn traagheid en onzekerheid de slechtste keuze die je kan maken.
Van Ooijen en Ritzmaier zijn jullie talenten voor die positie toch? Gewoon 1 van de 2 lekker laten ballen, alsof je thuis van Willem 2 verliest.quote:
Tegen Willem II zou ik dat ook doen ja, dat zei ik net. Maar in de grotere wedstrijden is dat wel een risico.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van Ooijen en Ritzmaier zijn jullie talenten voor die positie toch? Gewoon 1 van de 2 lekker laten ballen, alsof je thuis van Willem 2 verliest.
Soms moet je risico's durven nemen. Als je geen risico's neemt breken ze nooit door natuurlijk. Ook in grote wedstrijden zijn die 2 talenten beter dan Engelaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tegen Willem II zou ik dat ook doen ja, dat zei ik net. Maar in de grotere wedstrijden is dat wel een risico.
ja goede vergelijkingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon jullie eigen neger die voor niemand buigt
Ok. Maar dan nog is het verschil wel dat Ronaldo hem meer afgemeten en gecontroleerd laat vallen terwijl Mertens hem van zijn rug afstoot.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah, ik heb een andere van Ronaldo gezien
Die op jouw filmpje is mooier inderdaad![]()
Verder zijn het kwa karakter niet echt vergelijkbare mensen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deze wou echter wel graag weg, maar niemand wou hem hebben.
Van PSV Netwerkquote:Advocaat past systeem aan: Engelaar verdedigende middenvelder, Wijnaldum en Strootman aanvallender
19 oktober 2012 PSV.nl
Dick Advocaat gaf tijdens zijn persconferentie alvast prijs hoe hij zonder de geblesseerde Ola Toivonen en Mark van Bommel invulling gaat geven aan het middenveld. Georginio Wijnaldum en Orlando Engelaar zijn hun vervangers.
Daarbij gaf hij aan een iets andere tactiek toe te gaan passen nu Toivonen voor lange tijd is weggevallen. "Engelaar gaat met de punt naar achteren spelen, waardoor Strootman een wat meer aanvallende rol krijgt. Wijnaldum is een heel ander type dan Toivonen. Ik denk dat we zonder Ola beter op deze manier kunnen spelen."
Ja en Jan Reker vond alles prima. Wat heeft die kerel onnodig veel geld over de balk gegooid zeg. Maar Brands is ook hard op weg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Van PSV Netwerk
Interessant, Engelaar gaat dus weer spelen. Ben benieuwd hoe zijn vorm is. Jammer dat daar nooit meer uitgekomen is. Zeker gezien de investering die daarin gedaan is. Hoewel het ook voor een deel door Rutten komt.
en punt naar achteren, eens kijken of Engelaar dat aan kan, maar het ziet er goed uit voor PSVquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Van PSV Netwerk
Interessant, Engelaar gaat dus weer spelen. Ben benieuwd hoe zijn vorm is. Jammer dat daar nooit meer uitgekomen is. Zeker gezien de investering die daarin gedaan is. Hoewel het ook voor een deel door Rutten komt.
De aankoop van Engelaar heeft uiteindelijk niet goed uitgepakt. Maar destijds was het geen vreemde aankoop. Was immers international, en op het middenveld hadden we versterking nodig. Dat salaris was toen gewoon marktcomform.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja en Jan Reker vond alles prima. Wat heeft die kerel onnodig veel geld over de balk gegooid zeg. Maar Brands is ook hard op weg.
Inderdaad.quote:Maargoed, tegen Willem II moet je met deze opstelling ook wel aan het doelsaldo kunnen werken. Wel zonde dat je niet een talent speeltijd gunt.
En omdat ik er in ieder geval nog nooit van gehoord had:quote:![]()
'Thaise sponsor en oefenduel voor PSV'
19 oktober 2012
Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV morgenavond een sponsorcontract zal tekenen met het Thaise AIA. Een en ander lijkt samen te gaan met de trip die PSV in januari maakt naar Azië. PSV zal tijdens die trip in ieder geval een vriendschappelijke wedstrijd afwerken tegen SCG Muangthong in Thailand, zo weet het ED te melden.
quote:American International Assurance
Wikipedia
American International Assurance known as AIA is an insurance company based in Hong Kong. It has offices in Asia-Pacific region including Taiwan, China, Australia, New Zealand, Japan, India, Sri Lanka, Malaysia, Macau, South Korea, Thailand, Philippines, Singapore, Brunei and Vietnam. Holdings include Philippine American Life and General Insurance Company and minority stakes in TATA AIA Life Insurance and TATA AIG General Insurance.
It was a member of American International Group (AIG), but separated from the group in 2009 after it was finalized that AIA as well as ALICO (another AIG subsidiary) were placed under the administration of a Special Purpose Vehicle in exchange for the Federal Reserve Bank of New York.
According to the statistics from the Office of the Commissioner of Insurance, AIA being the number 1 of Hong Kong insurance company in terms of the number of policies, its market share in Hong Kong Insurance market (on Non-Linked Individual Business) is 26% and sum assured worth more than 400 billion HKD (i.e. more than $ 50 billion).
Traag wel, maar ik vind het alles behalve een onzekere.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De wedstrijden die ik van hem heb gezien, vond ik hem juist een onzekere en vertragende factor.
Ok, jij hebt hem uiteraard vaker zien spelen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Traag wel, maar ik vind het alles behalve een onzekere.
Had een geweldig EK gespeeld inderdaad. Deed het bij Twente ook wel aardig, in dat opzicht is de aankoop wel te begrijpen maar in het algemeen heeft Jan Reker gewoon een hoop geld over de balk gesmeten. Nijland voor 4 miljoen bijvoorbeeld, had bij Groningen al niet eens een vaste basisplaats. Die 4 miljoen is nu gewoon verdampt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
De aankoop van Engelaar heeft uiteindelijk niet goed uitgepakt. Maar destijds was het geen vreemde aankoop. Was immers international, en op het middenveld hadden we versterking nodig. Dat salaris was toen gewoon marktcomform.
Het is een heel grote gok die er genomen is. Als er op bepaalde spelers geen winst wordt gemaakt (het kapitaal staat nu op het veld) dan zit de club dik in de problemen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef aight1 het volgende:
Brands koopt tenminste alle spelers in een leeftijdscategorie onder de 24 jaar, waardoor de kans véél groter is dat er winst op de aankopen wordt gemaakt.
maar je koopt ze voor veel te veel geld waardoor de kans op winst op het hele pakket weer erg afneemt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef aight1 het volgende:
Brands koopt tenminste alle spelers in een leeftijdscategorie onder de 24 jaar, waardoor de kans véél groter is dat er winst op de aankopen wordt gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |