Dat was wel heel triest ja.quote:
Vette shit ja. Weet nog dat het schier onmogelijk was om dat verschil in punten nog weg te geven. Kut Koeman.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
06/07 bedoel ik natuurlijk het doelsaldokampioenschap
Met dat dekselse chineesje die de vrije trap versierde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vette shit ja. Weet nog dat het schier onmogelijk was om dat verschil in punten nog weg te geven. Kut Koeman.Gewoon met 1-5 verliezen van Ajax.
In dat jaar heeft PSV ook nog de kwartfinale CL gehaald. Alex in Londen kopbal tegen Arsenal.
Eeuwig zonde ja. 100% zeker dat PSV die finale had gewonnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was wel aardig geweest denk ik.
Ik moet nog vaak terugdenken aan die match in 2005 tegen Milan thuis. Wat waren we er daar kort bij.
Brands heeft geld genoeg zo te horen.quote:De 26-jarige Toivonen heeft er geen geheim van gemaakt dat hij PSV wil verruilen voor een club uit een sterkere competitie en weet dat hij met een transfervrije status meer kans maakt op een mooie overstap. PSV wil dat natuurlijk voorkomen. "Maar het contract openbreken en verlengen is totaal niet aan de orde. Fit worden is nu de prioriteit", zegt PSV's directeur voetbalzaken Marcel Brands in gesprek met Voetbal International.
Wat is hier nou zo geweldig aan? Dit deden we als kind op het voetbalveldje ook.quote:
Wij wel ja, maar Dries had dit voorheen nog nooit gedaan en is er fier op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat is hier nou zo geweldig aan? Dit deden we als kind op het voetbalveldje ook.
Dat siert hem wel ja, Dries wil in de voetsporen van de groten der aarde treden en mag graag spelers als Ronaldo imiteren (ook qua kapsel). Doorgaans erger ik me kapot aan al die hakjes en "leuke" straatvoetbal dingen als het niet functioneel is. Het is gebrek aan respect en denigrerend naar je tegenstander toe. En vaak resulteert het ook alleen maar in balverlies. Toivonen moest ook even leuk doen op de training, resultaat alles afgescheurd en niet meer inzetbaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij wel ja, maar Dries had dit voorheen nog nooit gedaan en is er fier op.
Owja want dat mag hij niet,quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat siert hem wel ja, Dries wil in de voetsporen van de groten der aarde treden en mag graag spelers als Ronaldo imiteren (ook qua kapsel). Doorgaans erger ik me kapot aan al die hakjes en "leuke" straatvoetbal dingen als het niet functioneel is. Het is gebrek aan respect en denigrerend naar je tegenstander toe. En vaak resulteert het ook alleen maar in balverlies. Toivonen moest ook even leuk doen op de training, resultaat alles afgescheurd en niet meer inzetbaar.
Gewoon normaal voetballen.
Heet jij Cristiano?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat is hier nou zo geweldig aan? Dit deden we als kind op het voetbalveldje ook.
kun je nu onmogelijk zeggen wat ze AL die wedstrijden doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel punten kan/zal PSV hier halen denken jullie?
90% van wat Brands zegt kun je 180 graden draaien om de waarheid te krijgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Brands heeft geld genoeg zo te horen.
Ik haat CR7, maar deze van Mertens was nog niet misschien zo mooi als die van die portugese rukker.quote:
Hij is bijna hetzelfde... Hoge bal, op de rug, terug gelegd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik haat CR7, maar deze van Mertens was nog niet misschien zo mooi als die van die portugese rukker.
Kijk nog maar eens terug dan:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is bijna hetzelfde... Hoge bal, op de rug, terug gelegd.
Ah, ik heb een andere van Ronaldo gezienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens terug dan:
Wel effe iets anders dus....
Mertens laat die bal gewoon van zijn rug stuiteren. Niets bijzonders.
Engelaar? Wow ik dacht dat hij al lang weg of tenminste afgeschreven was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:25 schreef tompsv18 het volgende:
Waarschijnlijk geen Van Bommel morgen. Heeft last van de knie en deed vanochtend op de laatste training niet mee. Engelaar gaat hem vervangen.
Lurch strijkt nog netjes zijn 1,8M per jaar op hoor. Doet hij goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Engelaar? Wow ik dacht dat hij al lang weg of tenminste afgeschreven was.
Jullie hebben gewoon jullie eigen neger die voor niemand buigtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lurch strijkt nog netjes zijn 1,8M per jaar op hoor. Doet hij goed.
Van mij hadden Ritzmaier of Van Ooijen wel de kans mogen krijgen tegen Willem II. Daar win je toch wel van.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Engelaar? Wow ik dacht dat hij al lang weg of tenminste afgeschreven was.
Deze wou echter wel graag weg, maar niemand wou hem hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon jullie eigen neger die voor niemand buigt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |