Ben benieuwd of hij nog wat in de winter/zomer gaat uithalen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Begint steeds moeilijker te worden. Vond dat PSV destijds wel een goede zaak deed om hem te halen. Haalde leuke konijnen uit de hoge hoed en verkocht aardig wat bij AZ.
Wat heeft Ajax er nou weer mee te maken. En ik zie je bron waarin hij het zegt graag verschijnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Lukaku is ook niet gek en heeft al gezegd dat hij Ajax een veel mooiere club vindt dan PSV.
En zou hij wel bij PSV tot zijn recht komen?
http://www.google.nl/sear(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax er nou weer mee te maken. En ik zie je bron waarin hij het zegt graag verschijnen.
En waarom zou hij bij PSV niet tot zijn recht komen?
Kan het me niet voorstellen. Of hij moet Engelaar en Manolev weten te verkopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij nog wat in de winter/zomer gaat uithalen.
Hoop ik stiekem ook bij Ajax te zienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Of hij moet Engelaar en Manolev weten te verkopen.
Ik hoop stiekem al twee seizoenen op Djuricic. Machtig mooie speler vind ik dat.
Ik zie daar nergens staan dat hij Ajax een veel mooiere club vindt dan PSV.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
En dat laatste was gelul van me.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie daar nergens staan dat hij Ajax een veel mooiere club vindt dan PSV.
Ik zie liever Djuricic dan Maher.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoop ik stiekem ook bij Ajax te zienGeen Maher, dan Djuricic of andersom
Maar ik ben bang dat AZ & Heerenveen weer achterlijk hoge prijzen gaan vragen dat die weer onhaalbaar zijn voor Ajax.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie liever Djuricic dan Maher.
Tyton ook 3e keuze aangezien ze Gomes ook terug wilde halen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Brands heeft vorig seizoen geprobeerd Courtois en Lukaku proberen te halen. Dat betekend dat Tyton 2e en Matavz zelfs 3e keuze was. Goed om te roepen op een forumavond voor supporters.
Als ik alles had moeten geloven hadden Nedved, Robinho en Tevez in Eindje gevoetbald. Allemaal gelul van de pers en zaakwaarnemers over het algemeen. Al was Nedved echt bijna van PSV geweest, maar kwam daar op het laatste moment Lazio tussen.quote:
Gomes mocht toch transfervrij weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tyton ook 3e keuze aangezien ze Gomes ook terug wilde halen.
Messi had serieus ook bijna een seizoentje in Eindhoven gespeeld hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik alles had moeten geloven hadden Nedved, Robinho en Tevez in Eindje gevoetbald. Allemaal gelul van de pers en zaakwaarnemers over het algemeen. Al was Nedved echt bijna van PSV geweest, maar kwam daar op het laatste moment Lazio tussen.
Ook zo een Hagi. Jaloers op Chivu omdat die ooit bij Ajax had gevoetbald. Een jaar daarvoor was hij op de Herdgang om aan te geven dat hij daar graag een keer had gevoetbald met namen als Romario, Ronaldo en Van Nistelrooij. Niets zo hypocriet als de voetbalwereld.
Voor Brands gelukkig niet. Die gooit er als vriendendienst nog een extra miljoen tegen aan. Gewoon omdat het kan. Gemeente betaald toch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat AZ & Heerenveen weer achterlijk hoge prijzen gaan vragen dat die weer onhaalbaar zijn voor Ajax.
Klopt ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tyton ook 3e keuze aangezien ze Gomes ook terug wilde halen.
Moest volgens Brands 9M opbrengen. Totaal ongeloofwaardig die man.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gomes mocht toch transfervrij weg.
Huh? Ik las juist dat hij gratis wegmocht. Zal wel naar de Fabeltjeskrant hebben gekekenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moest volgens Brands 9M opbrengen. Totaal ongeloofwaardig die man.
Dat verhaal ken ik niet. Hoe kom je aan die info?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Messi had serieus ook bijna een seizoentje in Eindhoven gespeeld hoor
twitter:PSV twitterde op woensdag 17-10-2012 om 21:22:23Vraag: waarom is Gomes niet teruggehaald? #psvforum reageer retweet
twitter:PSV twitterde op woensdag 17-10-2012 om 21:23:09Antwoord: we hebben er serieus naar gekeken en hij had wel interesse, maar salariseis en vraagprijs (9 miljoen) waren onhaalbaar. #psvforum reageer retweet
Dat las ik ooit ergens, dat het in principe rond was. Omdat er problemen waren dat hij niet mocht spelen op de en of andere manier in Spanje wegens vergunningen. Maar op het laatste moment kreeg hij nog die papieren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik niet. Hoe kom je aan die info?
Dat was wel aardig geweest denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dateert dus uit 2005.
En ik moet automatisch terugdenken aan het grootste trauma wat ik bewust heb meegemaakt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was wel aardig geweest denk ik.
Ik moet nog vaak terugdenken aan die match tegen Milan thuis. Wat waren we er daar kort bij.
Kopenhagen ja?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik moet automatisch terugdenken aan het grootste trauma wat ik bewust heb meegemaakt.
De CL van vorig seizoen en 06/07.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |