quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het was nog niet eens een pester als ik het goed begrijp, maar gewoon iemand die een kutopmerking maakte op een facebook.
Ben ik in de war met een ander?quote:
Hij kan best online gepakt worden hoor, dat gebeurt hier ook genoeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:31 schreef Re het volgende:
Het is inderdaad een gotspe dat een internet troll wordt gepakt op zijn trollgedrag...
Nou ja 't is eigenlijk een grapje hè
Geen lieverdje dus.quote:De man heeft in het buitenland waarschijnlijk ook volwassen mannen opgelicht. Zij verrichtten seksuele handelingen voor de webcam in de veronderstelling dat ze contact hadden met een minderjarige jongen.
De 35-jarige heeft de mannen vervolgens geld afgetroggeld door te dreigen de beelden aan de politie te overhandigen.
Op veel scholen worden pesters massaal over het bolletje geaaid.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind zoiets verschrikkelijk. Ik snap niet dat de schoolleiding niet ingegrepen heeft, ik vind ze medeverantwoordelijk voor de dood van dit meisje. In mijn tijd had je dit soort pesterijen niet, ik heb het idee dat door social media pesterijen extremer worden met dit als gevolg. Voor de familie moet het vreselijk zijn.
Dat ze hem maar naar Canada sturen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:33 schreef waht het volgende:
Eens even zien met wat voor tik op de vingers dit untermenschje naar huis wordt gestuurd.
Hier gaat hij gegarandeerd een paar jaar de lik in....quote:Op maandag 21 april 2014 13:19 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dat ze hem maar naar Canada sturen.
In Nederland zal hij er wel weer mee weg komen.
wat een onzin. Toen ik nog op de middelbare school zat gebeurde die shit ook aan de lopende band en toen ging het niet via Social media maar gewoon IRL. Heb daar al meegemaakt dat een jongen tijdens een excursie van het balkon sprong, en een andere jongen van onze klas zichzelf voor een auto heeft gepprobeerd te gooien, een meisje bijna zichzelf van het balkon had gegooid tijdens een andere excursie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Pesten kwam voor social media ook voor dit ben ik met je eens. Maar nu gaat het er veel heftiger en grootschaliger aan toe wanneer foto's/filmpjes e.d. in bezit komen van kwaadwillenden kan dit over de hele wereld versrpeid worden.
Dat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:23 schreef leeell het volgende:
[..]
what doesnt kill you makes you stronger.
en ja de nevenschade kan inderdaad zijn dat je een tijdje met angsten loopt.
hiërarchie is gewoon noodzakelijk, en die rolpatronen worden al vroeg vastgesteld door praktijken als pesten, de leiding nemen, assertief of juist passief.
dat is gewoon een feit.
Klopt, alleen vroegah kon je de pesters nog opwachten achter het fietsenhok met een clubje maten en ze een ongelooflijk pak slaag geven zonder dat iemand zich er ook maar een minuut druk om maakte.quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:53 schreef Drinky het volgende:
Had helemaal NIKS met Social media te maken. Dit is iets van alle tijden en zal niet zo snel verdwijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |