Kijk nog eens naar je posting die ik quote en waar ik op reageerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:11 schreef Tchock het volgende:
Nee, dat maakt helemaal geen reet uit. Het gaat namelijk niet om andere sporten. Wat een rare instelling is het om te zeggen Armstrong lichtte wel de hele wielerwereld op, maar in het Judo kunnen ze er ook wat van hoor!
Ik zeg iets over de wielersport en de staat waar in die verkeert, en jij zegt 'maar er wordt ten minste gecontroleerd'quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar je posting die ik quote en waar ik op reageer
Ik vind namelijk dat het behoorlijk wat uitmaakt in hoeverre er op doping gecontroleerd wordt.
Verbruggen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:13 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, Smeets insinueerde gister bij DWDD dat Armstrong beschermd werd door mensen op presidentieel niveau, hoe denken jullie daar over?
Ah, ok, dus we volgen alleen wielrennen en verder geen enkele andere sport,quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg iets over de wielersport en de staat waar in die verkeert, en jij zegt 'maar er wordt ten minste gecontroleerd'Dat doet er niets toe!
Nee, hij had het over Clinton, Bush junior en senior en Obama.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Verbruggen?
Die zal er wel mee te maken hebben gehad lijkt me.
Rook --> vuur.
Van welk land is Verbruggen president geweest? Wielerland?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Verbruggen?
Die zal er wel mee te maken hebben gehad lijkt me.
Rook --> vuur.
Wat 'we' doen weet ik niet, maar ik heb het in elk geval nergens anders over.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah, ok, dus we volgen alleen wielrennen en verder geen enkele andere sport,
President van de UCIquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Van welk land is Verbruggen president geweest? Wielerland?
Preciesquote:
Ja, oke maar daar doelde Smeets niet op. Die doelde op het feit dat in de VS het onderzoek van de federale recherche naar Armstrong aanvankelijk naar de prullenbak is verwezen. Waarna het USADA het stokje maar overnamquote:
Wat hij zei is dat ditzelfde rapport maanden eerder al klaar was, of in elk geval een gelijkend rapport met dezelfde bewijzen, maar dat dat met een slecht excuus van tafel werd geveegd om de grootste Amerikaanse sportheld van de afgelopen tijd te beschermen. Het is wel bekend dat Obama groot fan is van Armstrong, maar hoe ik hier nou over moet denken...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
Precies
Smeets doet nogal graag interessant met z'n Amerikaanse gezwam, dus zou kunnen dat ie dat bedoelde. Heb het zelf niet gezien, maar Bush, Obama en Co lijkt me stug, wat moeten die met een dopende wielrenner?
Klopt ook wel heh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:21 schreef Leatherface het volgende:
Dat commentaar ook van Mart. 'Hij gaf de Tour nieuw bloed'.![]()
http://nos.nl/video/392222-1999-armstrong-snel-in-metz.html
Dat weet ik, ik leg uit wat Matthijs bedoeldequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja, oke maar daar doelde Smeets niet op. Die doelde op het feit dat in de VS het onderzoek van de federale recherche naar Armstrong aanvankelijk naar de prullenbak is verwezen. Waarna het USADA het stokje maar overnam
Wat te denken van Sarkozy. Ook een Armstrong-adeptquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat hij zei is dat ditzelfde rapport maanden eerder al klaar was, of in elk geval een gelijkend rapport met dezelfde bewijzen, maar dat dat met een slecht excuus van tafel werd geveegd om de grootste Amerikaanse sportheld van de afgelopen tijd te beschermen. Het is wel bekend dat Obama groot fan is van Armstrong, maar hoe ik hier nou over moet denken...
Lance had wel zijn vinger in de pap waar het hem goed uitkwam hoor, en ook in erg invloedrijke kringen maar Mart zijn geblaat over die presidentenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
Precies
Smeets doet nogal graag interessant met z'n Amerikaanse gezwam, dus zou kunnen dat ie dat bedoelde dacht ik. Heb het zelf niet gezien, maar Bush, Obama en Co lijkt me stug, wat moeten die met een dopende wielrenner?
Precies, die heeft ook belang bij het grootste sportevenement in zijn land sinds het EK.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat te denken van Sarkozy. Ook een Armstrong-adept
Sarkozy kreeg bezoek van Bruyneel en Armstrong en kreeg een fiets cadeau. Ook niet helemaal zuiver natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies, die heeft ook belang bij het grootste sportevenement in zijn land sinds het EK.
Maar denk jij dat hij hulp heeft gehad van een president (van welk land dan ook) bij het verbergen van dit onderzoek? Of zelfs bij het gebruiken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Sarkozy kreeg bezoek van Bruyneel en Armstrong en kreeg een fiets cadeau. Ook niet helemaal zuiver natuurlijk.
Frankrijk heeft sowieso in decennia geen president gehad die zo pro-Angelsaksisch was als Sarkozy. Zijn Lance-adoratie is dan een onderdeel daarvan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat te denken van Sarkozy. Ook een Armstrong-adept
Dat durf ik niet te beweren. Maar afgaande op het rapport is het in ieder geval duidelijk dat Armstong erg goed is in mensen naar zijn hand zetten. Hij manipuleert. Het verhaal gaat dat hij bij Sarkozy gepleit heeft voor het ontslag van Bordry. De voorzitter van het Franse anti-dopingagentschap AFLD, Armstrong had er nog al een handje van om het leven van mensen die hem tegenwerkten (o.a. Bordry dus) bijzonder lastig te maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar denk jij dat hij hulp heeft gehad van een president (van welk land dan ook) bij het verbergen van dit onderzoek? Of zelfs bij het gebruiken?
Misschien is de stichting zelf wel sterk genoeg ondanks zijn dopinggebruik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:32 schreef Tchock het volgende:
Het is eigenlijk vooral heel triest voor zijn stichting, die ook onvermijdelijk verdoemd is nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |