Haha nee, ik ben volgend jaar pas weer jarig (helaas).quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch niet van jezelf? Zo ja hoe jong ben je dan geworden?
Leuke andermans verjaardag dan. Toch niet die ene van die condooms?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:26 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben volgend jaar pas weer jarig (helaas).
Haha ja ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke andermans verjaardag dan. Toch niet die ene van die condooms?
Dat snap ik 10 jaar worden is ook heel watquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:29 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Haha ja ook
Daarnaast word broerlief morgen 10 jaar en hij vind t rete spannend.
Daar ben ik nog langes niet. 2x is een stuk dichterbij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik 10 jaar worden is ook heel watholy shit ik word bijna 3 keer 10 jaar
Ouder worden is leuk zeker als kind omdat je meer mag. Na een bepaalde leeftijd is ouder worden niet meer leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:34 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Daar ben ik nog langes niet. 2x is een stuk dichterbij.
Het is zo leuk als je het zelf maakt. Is het niet leuk genoeg, dan moet je iets gaan doen dat het wel leuk maakt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
Ouder worden is leuk zeker als kind omdat je meer mag. Na een bepaalde leeftijd is ouder worden niet meer leuk
Godmiljaar!quote:
Ik ga op uwe muil slaan stomme paddestoel.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga op uwe muil slaan stomme paddestoel.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Paddenstoelen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Best lekker inderdaad.quote:
Eev!quote:
Ik heb het voor de verandering eens niet koud. Vandaag gewerkt, en nu weekend! Hoe is het met je?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
heyhey...
Het is koud zeg..
Haha hier nog wat gebeurd?
Hier niet gelukkig. Maar da's goed, wat mij betreft al genoeg gebeurd vandaag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef Evie het volgende:
heyhey...
Het is koud zeg..
Haha hier nog wat gebeurd?
Haha ik had mn raam de hele dag wagenwijd open staan dus ril nu nog harder.. rilde al toen ik met jas binnenkwamquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik heb het voor de verandering eens niet koud. Vandaag gewerkt, en nu weekend! Hoe is het met je?
Mee eensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier niet gelukkig. Maar da's goed, wat mij betreft al genoeg gebeurd vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |