Dit keer niet neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
die emo.gif was geen indicatie voor mijn non-serieusheid?
je spoelt je daarna toch afquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef dawg het volgende:
[..]
liggen weken in je eigen vuil. nee dank je.
Hell fucking yeahquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
haha fuck me. doe niet zo serieus allemaal, het is vrijdag note bene!
Is het hier dan ooit serieus?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:40 schreef dawg het volgende:
haha fuck me. doe niet zo serieus allemaal, het is vrijdag note bene!
Serieus?quote:
Oeh dat is minder.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed hoor, net een midweek op veldwerk geweest
Maar wel een blaasontsteking opgelopen
Ik ook, tot dinsdagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oeh dat is minder.![]()
Met mij gaat het ook goed. Zo lekker weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, tot dinsdag
Een plaatje voor dit topic ter ere van het weekend.Plaatje kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even boodschappen halen![]()
[..]
Ik ook, tot dinsdag
Een plaatje voor dit topic ter ere van het weekend.Je weekend faalt nu al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik ook, tot dinsdag
Een plaatje voor dit topic ter ere van het weekend.Ik helaas niet, maandag weer werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:42 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om even te douchen, hopen dat de spierpijn minder word
Prettig vakantiequote:
Verjaardagen vieren, de kroeg in duiken en héél misschien de Efteling een bezoek brengen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Prettig vakantiega je nog iets leuks doen?
Toch niet van jezelf? Zo ja hoe jong ben je dan geworden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Verjaardagen vieren, de kroeg in duiken en héél misschien de Efteling een bezoek brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |