abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117887862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:11 schreef Oksel het volgende:
Hier, voor de ramptoeristen.

[ afbeelding ]
Haha niet zo mooi
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_117887896
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 10:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor iedereen die die gore zak van een Armstrong nog een hand boven het hoofd wil houden:

[..]
Cyclevaughters: funniest thing i ever heard - Johan and Lance dumped Floyd's rest day blood refill down the toilet in front of him in last yrs tour to make him ride bad

:r :r :r :r :r

Gadverdamme wat een misselijke vent is het. Hoop dat hij ook nog de bak in draait.
Was dat in die tour dan Landis 1 dag gigantisch hard reed en de dag erna door het ijs viel?
pi_117887965
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:27 schreef Patroon het volgende:

[..]

Was dat in die tour dan Landis 1 dag gigantisch hard reed en de dag erna door het ijs viel?
Jij bedoeld denk ik de tour dat hij de ene dag gigantisch door het ijs ging en de volgende dag enorm hard reed. Paar biertjes doen wonderen _O_

Maar dat was hem niet want toen reed Landys al voor Phonak.
pi_117887993
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Jij bedoeld denk ik de tour dat hij de ene dag gigantisch door het ijs ging en de volgende dag enorm hard reed. Paar biertjes doen wonderen _O_

Maar dat was hem niet want toen reed Landys al voor Phonak.
Oke. Niet te geloven die verhalen. Ziek
pi_117888013
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:29 schreef Patroon het volgende:

[..]

Oke. Niet te geloven die verhalen. Ziek
Die etappe die Weening heeft gewonnen is ook alleen omdat ze de volgende dag pas konden "refuelen" :')
pi_117888072
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:26 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Jeez, moet ik het nu echt uitspellen? Hincapie en companen hebben bekend en LA ontkent nog steeds, alleen vandaag niet zo heel heftig meer. daarnaast was LA natuurlijk de regisseur van het collectieve gebruik binnen de ploeg en wilde je niet mee doen dan lag je er dus uit. Lees het rapport dan!

En officieel is dat er middels een rapport van de USADA nu een officiele beschuldiging met getuigen verklaringen is. Volgens mij voldoende om tot een fikse veroordeling te komen, al was het maar wegens wereldwijd bedrog. Er zijn er voor minder veroordeeld......
Nou ik vind het rapport nog niet geloofwaardig, in de zin van dat Armstrong de leider was. Hij heeft ook nog steeds geen positieve plas ingeleverd. Dus eerst het ene en dan het andere.
Haters gonna hate.
pi_117888089
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:31 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Nou ik vind het rapport nog niet geloofwaardig, in de zin van dat Armstrong de leider was. Hij heeft ook nog steeds geen positieve plas ingeleverd. Dus eerst het ene en dan het andere.
Whut :')
pi_117888226
Ja begrijp het niet verkeerd maar Armstrong wordt neergezet alsof hij die doping zelf gemaakt heeft. Hij is naar Ferarri gegaan die mag ook gestraft worden. Netzoals de ploegleiding die het ook wist. Ik vraag mij ook ten zeerste af of het allemaal wel het idee van Armstrong was. Dat valt niet te bewijzen. Het kan ook Bruyneel geweest zijn.
Die gast was net hersteld van kanker dan ga je toch niet zomaar doping in je lichaam gooien, dat begrijp ik gewoon niet en daarom denk ik dat er meer aan de hand is wat in dat rapport staat.

Buiten het feit om dat zijn plasjes nog steeds niet positief bevonden zijn en dit een aanname van de waarheid is. En ik vind nog steeds dat die zogenaamde "vrienden" van hem ook dezelfde levenslange schorsing mogen krijgen.
Haters gonna hate.
pi_117888290
En natuurlijk heeft ie gedoped maar ja wie niet he in het peloton. Zeker in de 90s. Dus dan moet iedereen maar geschorst worden en moet Merckx ook met terugwerkende kracht zijn medailles inleveren.
Haters gonna hate.
pi_117888356
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:35 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja begrijp het niet verkeerd maar Armstrong wordt neergezet alsof hij die doping zelf gemaakt heeft. Hij is naar Ferarri gegaan die mag ook gestraft worden. Netzoals de ploegleiding die het ook wist. Ik vraag mij ook ten zeerste af of het allemaal wel het idee van Armstrong was. Dat valt niet te bewijzen. Het kan ook Bruyneel geweest zijn.
Die gast was net hersteld van kanker dan ga je toch niet zomaar doping in je lichaam gooien, dat begrijp ik gewoon niet en daarom denk ik dat er meer aan de hand is wat in dat rapport staat.

Buiten het feit om dat zijn plasjes nog steeds niet positief bevonden zijn en dit een aanname van de waarheid is. En ik vind nog steeds dat die zogenaamde "vrienden" van hem ook dezelfde levenslange schorsing mogen krijgen.
Er wordt letterlijk verteld waarom hij nooit positief heeft getest in het rapport. Bovendien heeft hij zeer waarschijnlijk wel positief geplast maar toen is er ineens een grote som geld van Lance naar de UCI gegaan O-)

Heb je het rapport gelezen? Zou dat maar eens doen en dan nog eens terugkomen op de rol van Lance in dat alles.
pi_117888392
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:36 schreef CyclingGirl het volgende:
En natuurlijk heeft ie gedoped maar ja wie niet he in het peloton. Zeker in de 90s. Dus dan moet iedereen maar geschorst worden en moet Merckx ook met terugwerkende kracht zijn medailles inleveren.
En de 90s? Lance heeft nog een tour in 2010 gereden hoor.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:40:59 #62
62913 Blik
The one and Only!
pi_117888431
Volgens mij is hier iemand zelf actief in het wielrenwereldje... Of leef je nog een beetje in de "Armstrong is teruggekomen van kanker en is een atleet van megalomane proporties"-waan...?

Hoe kun je met droge ogen beweren dat het rapport niet geloofwaardig is :')
pi_117888483
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Er wordt letterlijk verteld waarom hij nooit positief heeft getest in het rapport. Bovendien heeft hij zeer waarschijnlijk wel positief geplast maar toen is er ineens een grote som geld van Lance naar de UCI gegaan O-)

Heb je het rapport gelezen? Zou dat maar eens doen en dan nog eens terugkomen op de rol van Lance in dat alles.
Ik heb het gelezen maar ik blijf bij mijn mening dat het van beide partijen een hoop modder is.
Haters gonna hate.
pi_117888511
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

En de 90s? Lance heeft nog een tour in 2010 gereden hoor.
Ja en wie waren er positief in 2010? Net zoals die enge Virenque. Hoevaak is die gast niet gepakt maar fietste daarna nog vrolijk rond.
Haters gonna hate.
pi_117888541
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:42 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen maar ik blijf bij mijn mening dat het van beide partijen een hoop modder is.
Dus je hebt gelezen dat Lance 1 miljoen dollar overmaakt naar Ferrari en je blijft dan komen met het "hij heeft nog nooit positief geplast" argument?!
pi_117888570
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:43 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ja en wie waren er positief in 2010? Net zoals die enge Virenque. Hoevaak is die gast niet gepakt maar fietste daarna nog vrolijk rond.
Wat heeft dat met Armstrong te maken? Virenque is gepakt en Lance nu ook *O*
pi_117888594
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:40 schreef Blik het volgende:
Volgens mij is hier iemand zelf actief in het wielrenwereldje... Of leef je nog een beetje in de "Armstrong is teruggekomen van kanker en is een atleet van megalomane proporties"-waan...?

Hoe kun je met droge ogen beweren dat het rapport niet geloofwaardig is :')
Beschuldig mij niet van dopinggebruik als je daar op doelt. Ik ben van het principe van een ezel maak je nog geen renpaard.
Het is een feit dat Armstrong kanker overwonnen heeft en een mooie stichtiging heeft die ook daadwerkelijk mensen helpt. Heb dit van dichtbij meegemaakt. Dit zie ik los van het feit dat hij vals gespeeld heeft.
Dat nu mensen ineens gaan getuigen terwijl ze zelf in de pot gezeten hebben en ineens na 2006 clean zouden rijden is net zo ongeloofwaardig. En ik ben van alle feiten. Laat eerst maar eens een positieve plas zien. Dan is het rapport compleet nu vind ik het een samenhangsel van meningen, getuigenissen en wat bankafschriften.

Herinner je nog die Vino die een som geld had over gemaakt naar een ander Astana lid?
Haters gonna hate.
pi_117888627
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:45 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Beschuldig mij niet van dopinggebruik als je daar op doelt. Ik ben van het principe van een ezel maak je nog geen renpaard.
Het is een feit dat Armstrong kanker overwonnen heeft en een mooie stichtiging heeft die ook daadwerkelijk mensen helpt. Heb dit van dichtbij meegemaakt. Dit zie ik los van het feit dat hij vals gespeeld heeft.
Dat nu mensen ineens gaan getuigen terwijl ze zelf in de pot gezeten hebben en ineens na 2006 clean zouden rijden is net zo ongeloofwaardig. En ik ben van alle feiten. Laat eerst maar eens een positieve plas zien. Dan is het rapport compleet nu vind ik het een samenhangsel van meningen, getuigenissen en wat bankafschriften.

Herinner je nog die Vino die een som geld had over gemaakt naar een ander Astana lid?
Mijn god :')

Ik denk dat je zelf ook mee kan doen aan de paralympische spelen voor mensen met slecht zicht vanwege de enorme plaat voor je kop.
pi_117888665
Nou nou Virenque werd pas bij het 2e vergrijp geschorst. Om nog verder terug te gaan in het verleden. Eddy Merckx is 2x met EPO betrapt geweest maar mocht gewoon doorfietsen. Dan moeten ze die ook met terug werkende kracht schorsen.

Of Gert jacobs is ook een voorbeeld, die riep tijdens de Tour elke dag dat hij het gedaan had, geen haan die erom kraaide. Maar omdat het Armstrong is wordt er een soort razzia van gehouden.
Haters gonna hate.
pi_117888690
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelf ook mee kan doen aan de paralympische spelen voor mensen met slecht zicht vanwege de enorme plaat voor je kop.
bedankt voor die opmerking. Slaat ook nergens op. Ik mag een mening hebben daarvoor hoef ik niet naar de paralympics. En buiten dat vind ik het niet sjeik van je dat daar de paralympics voor bij moet halen.
Haters gonna hate.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:49:19 #71
62913 Blik
The one and Only!
pi_117888693
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:45 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik heb het niet over doinggebruik. Maar je hebt gewoon een enorm bord voor je kop als je het nu nog steeds niet gelooft. Dat komt ofwel omdat je zelf in de wielrennerij zit en dus niet objectief kan zijn, ofwel dat je Lance een soort van verafgood vanwege zijn sportieve prestaties en zijn stichting.

Let wel, die stichting is alleen maar groot geworden door zijn overwinningen in de de Tour de France en zijn leugens en bedrog. Hij heeft misbruik gemaakt van een heleboel mensen om die stichting op die manier zo op te zetten. Ik heb daar echt geen greintje respect voor
pi_117888699
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou nou Virenque werd pas bij het 2e vergrijp geschorst. Om nog verder terug te gaan in het verleden. Eddy Merckx is 2x met EPO betrapt geweest maar mocht gewoon doorfietsen. Dan moeten ze die ook met terug werkende kracht schorsen.

Of Gert jacobs is ook een voorbeeld, die riep tijdens de Tour elke dag dat hij het gedaan had, geen haan die erom kraaide. Maar omdat het Armstrong is wordt er een soort razzia van gehouden.
Waarom ga je nou weer renners van 30 of 40 jaar terug vergelijken met Armstrong, die 2 jaar geleden nog gewoon in het profpeleton reed :?
pi_117888713
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Misschien is er ook een categorie voor mensen die andere mensen geen mening laten hebben, daar kun jij dan zonder doping aan mee doen. Chapeau.
Haters gonna hate.
pi_117888727
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:11 schreef Oksel het volgende:
Hier, voor de ramptoeristen.

[ afbeelding ]
Wat doe jij toch met al die fietsen Oksel, doe je ook trial stunts en backflips zoals die brit op die Pinarello? Of dacht je dat je met een crosser ineens wel dikke takken kan proberen te breken? ;)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_117888770
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 11:49 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

bedankt voor die opmerking. Slaat ook nergens op. Ik mag een mening hebben daarvoor hoef ik niet naar de paralympics. En buiten dat vind ik het niet sjeik van je dat daar de paralympics voor bij moet halen.
Ik vind het niet sjeik om kinderen met kanker voor te liegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')