Owja, en welke browser?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hoe?
[..]
Ja ik heb dat ook dus een keer gedaan
Weet alleen niet meer hoe.
Maar mijn laptop gaat zo traag nu
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, dit is mijn 20.000ste post op FOK! met deze account!
Aangenomen dat je Internet Explorer gebruikt:quote:
Omg, dat had ik niet eens gezien.quote:
Al mijn posts zijn kwaliteitsposts! Soms blinken ze alleen maar uit in eenvoudquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Kwaliteitsposts maken, dat is toevallig een van mijn specialiteiten he? Ons Miranda zegt altijd zo van: Nou Kaneel, hoe jij kwaliteitsposts maakt, zo maakt niemand ze he?
Nee chromequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aangenomen dat je Internet Explorer gebruikt:
http://windows.microsoft.(...)n-Internet-Explorer#
Wordt je nu al een verkapte brabander?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Kwaliteitsposts maken, dat is toevallig een van mijn specialiteiten he? Ons Miranda zegt altijd zo van: Nou Kaneel, hoe jij kwaliteitsposts maakt, zo maakt niemand ze he?
* knuffeltquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
Wie wil mij een knuffel geven vandaag?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wordt je nu al een verkapte brabander?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moederquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
Oh, daar had ik overheen gelezen. Dus ik moet twi- en Colargol ook meerekenen? Moet ik wel eerst de exacte spelling van mijn beertje-kloon kunnen herinnerenquote:
Had je niet beter kunnen posten: IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
Dan had ik hem geen knuffel gegeven dus nee denk het niet danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Had je niet beter kunnen posten: IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT?
Ben toe aan een knuffel, heb een zware dag gehad. Af en toe een beetje aandacht mag wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Had je niet beter kunnen posten: IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT?
Nee man, een Belg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wordt je nu al een verkapte brabander?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
* Fera knuffelt benzinquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben toe aan een knuffel, heb een zware dag gehad. Af en toe een beetje aandacht mag wel.
Je moeder!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben toe aan een knuffel, heb een zware dag gehad. Af en toe een beetje aandacht mag wel.
Ja, dat heb ik ook wel eens, maar hoor je mij zeuren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Even denken hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
Wie wilt er nu even seks met mij hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |