Oh, daar had ik overheen gelezen. Dus ik moet twi- en Colargol ook meerekenen? Moet ik wel eerst de exacte spelling van mijn beertje-kloon kunnen herinnerenquote:
Had je niet beter kunnen posten: IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
Wie wil mij een knuffel geven vandaag?
Dan had ik hem geen knuffel gegeven dus nee denk het niet danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Had je niet beter kunnen posten: IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT?
Ben toe aan een knuffel, heb een zware dag gehad. Af en toe een beetje aandacht mag wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Had je niet beter kunnen posten: IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT?
Nee man, een Belg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wordt je nu al een verkapte brabander?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
Wie wil mij een knuffel geven vandaag?
* Fera knuffelt benzinquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben toe aan een knuffel, heb een zware dag gehad. Af en toe een beetje aandacht mag wel.
Je moeder!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben toe aan een knuffel, heb een zware dag gehad. Af en toe een beetje aandacht mag wel.
Ja, dat heb ik ook wel eens, maar hoor je mij zeuren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Even denken hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
Wie wilt er nu even seks met mij hebben?
Mijn knuffel was beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt benzin
En nou klaar.
Geweldig het werktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=96816
Ik moest huilen van het lachen.quote:
Sorry, ik doe niet aan "even" seksquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik kan die mannenliefde niet geven, dat is mijn handicap.quote:
KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
Nah.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
je moederquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
I like itquote:
Thanks, kan het echt even gebruikenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt benzin
En nou klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |