Je kunt je favorieten toch wegschrijven naar een *.html die je daarna importeert?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje... als ik herstel doe van mijn laptop met gebruikersgegevens behouden.
Raak ik dan mijn favorieten kwijt
Anders met ik nu al die links naar mijzelf mailen
Je kunt je favorieten ook opslaan. Heb ik ook gedaan en werkte perfect!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Vraagje... als ik herstel doe van mijn laptop met gebruikersgegevens behouden.
Raak ik dan mijn favorieten kwijt
Anders met ik nu al die links naar mijzelf mailen
* Fera knuffelt loefjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
WT jij smeerlap. [ afbeelding ]
[..]
Ik moest niet huilen, maar ik ben wel degelijk geėmotioneerd.
quote:
quote:
Oh negertje tochquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt loefje
Kom hier schat.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kunt je favorieten toch wegschrijven naar een *.html die je daarna importeert?
Ja ik heb dat ook dus een keer gedaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt je favorieten ook opslaan. Heb ik ook gedaan en werkte perfect!
Ben alleen vergeten hoe ik dat ook al weer precies had gedaan
quote:
Kwaliteitsposts maken, dat is toevallig een van mijn specialiteiten he? Ons Miranda zegt altijd zo van: Nou Kaneel, hoe jij kwaliteitsposts maakt, zo maakt niemand ze he?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]![]()
Daarom houden we van je bro, nog vele kwaliteitposts toegewenst.
Your niggah forevahhhhquote:
Owja, en welke browser?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hoe?
[..]
Ja ik heb dat ook dus een keer gedaan
Weet alleen niet meer hoe.
Maar mijn laptop gaat zo traag nu
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen, dit is mijn 20.000ste post op FOK! met deze account!
Aangenomen dat je Internet Explorer gebruikt:quote:
Omg, dat had ik niet eens gezien.quote:
Al mijn posts zijn kwaliteitsposts! Soms blinken ze alleen maar uit in eenvoudquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Kwaliteitsposts maken, dat is toevallig een van mijn specialiteiten he? Ons Miranda zegt altijd zo van: Nou Kaneel, hoe jij kwaliteitsposts maakt, zo maakt niemand ze he?
Nee chromequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aangenomen dat je Internet Explorer gebruikt:
http://windows.microsoft.(...)n-Internet-Explorer#
Wordt je nu al een verkapte brabander?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Kwaliteitsposts maken, dat is toevallig een van mijn specialiteiten he? Ons Miranda zegt altijd zo van: Nou Kaneel, hoe jij kwaliteitsposts maakt, zo maakt niemand ze he?
* knuffeltquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
Wie wil mij een knuffel geven vandaag?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wordt je nu al een verkapte brabander?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moederquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
Oh, daar had ik overheen gelezen. Dus ik moet twi- en Colargol ook meerekenen? Moet ik wel eerst de exacte spelling van mijn beertje-kloon kunnen herinnerenquote:
Had je niet beter kunnen posten: IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
Dan had ik hem geen knuffel gegeven dus nee denk het niet danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Had je niet beter kunnen posten: IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT?
Ben toe aan een knuffel, heb een zware dag gehad. Af en toe een beetje aandacht mag wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Had je niet beter kunnen posten: IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT IK WIL AANDACHT?
Nee man, een Belg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wordt je nu al een verkapte brabander?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef benzin het volgende:
* Fera knuffelt benzinquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben toe aan een knuffel, heb een zware dag gehad. Af en toe een beetje aandacht mag wel.
Je moeder!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben toe aan een knuffel, heb een zware dag gehad. Af en toe een beetje aandacht mag wel.
Ja, dat heb ik ook wel eens, maar hoor je mij zeuren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Even denken hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
Wie wilt er nu even seks met mij hebben?
Mijn knuffel was beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt benzin
En nou klaar.
Geweldig het werktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=96816
Ik moest huilen van het lachen.quote:
Sorry, ik doe niet aan "even" seksquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik kan die mannenliefde niet geven, dat is mijn handicap.quote:
KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
Nah.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
je moederquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
I like itquote:
Thanks, kan het echt even gebruikenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt benzin
En nou klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |