Heloef ik kies jou!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ KIES MIJ
Tsja, ik kan nu ook een lekkere vent gebruiken. We krijgen niet alles wat we willen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef benzin het volgende:
[..]
I like it
[..]
Thanks, kan het echt even gebruiken
Wat een beledigende aanname!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aangenomen dat je Internet Explorer gebruikt:
http://windows.microsoft.(...)n-Internet-Explorer#
Pokémon.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef ik kies jou!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een beledigende aanname!!
echtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, en als je het bestand importeert, dan doen al je links het inene niet meer
Inderdaad trouwensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een beledigende aanname!!
Ach, zolang we er en masse over kunnen komen klagen op fok! is alles goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja, ik kan nu ook een lekkere vent gebruiken. We krijgen niet alles wat we willen.
Wanneer kan ik langskomen? Twee vliegen in één klapquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja, ik kan nu ook een lekkere vent gebruiken. We krijgen niet alles wat we willen.
Is twi niet in de buurt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Even om te kunnen ontladen danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef benzin het volgende:
[..]
I like it
[..]
Thanks, kan het echt even gebruiken
Inderdaad we hebben het allemaal zwaar, ik kan wel een lekker meisje. Ik had zelfs nog gebeden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het over een LEKKERE vent. Niet zomaar n vent.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Wanneer kan ik langskomen? Twee vliegen in één klap
Hoe duidelijk kan een hint zijn?quote:
Hmmmm okquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan, je weet het nooit helemaal zeker
Hoe weet je nou dat ik dat niet ben?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het over een LEKKERE vent. Niet zomaar n vent.
Zapfdingbats!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete pokémon?
We kunnen ook elkaars probleem oplossen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad we hebben het allemaal zwaar, ik kan wel een lekker meisje. Ik had zelfs nog gebeden.
Kreeg ik ook niet. Klote God.
Ja, is goed!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmm ok
Ik ben eventjes weg, even de herstel doen, en dan hoor je straks of het goed is gekomen
Soberzo Snorlax.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat voel ik aan m'n vruchtwater.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ik dat niet ben?
Zapdos?quote:
Nee. En nu?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Je vruchtwater zit fout, vraag maar aan de meisjes hier die me gezien hebben
Hoe d...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:25 schreef Fera het volgende:
[..]
We kunnen ook elkaars probleem oplossen.
Ow dat weet ik nog. Je zag er toch schattig uit?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Je vruchtwater zit fout, vraag maar aan de meisjes hier die me gezien hebben
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe d...
Wait a second.
[ afbeelding ]
Ik dacht ook al zoiets.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga godverdomme lekker iemand anders aanbieden ofzo.
Maar heloef is een neger met een grote ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow dat weet ik nog. Je zag er toch schattig uit?
Eerste generatie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar mijn liefheid maakt alles goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar heloef is een neger met een grote ...
Heloef wins.
U heeft smaak.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eerste generatie?
Hmm, Charizard of Ninetales of Mew of Arcanine. Denk ik.
Waarom gaat dit opeens over mij?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Heloef wins.
Heloef wint sowieso van Benzin, no contestquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Heloef wins.
Wat ook wel het tegenovergestelde van lekker is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow dat weet ik nog. Je zag er toch schattig uit?
Exact!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat ook wel het tegenovergestelde van lekker is.
Nja, heel eerlijk, Ik vind het interessant om te kijken eigenlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Even om te kunnen ontladen dan
Edit fuck hij doet hem sowieso in zo'n youtubetag
Omdat Fera wel iets aan jou voorstelde, maar benzin afweesquote:
Ik ben ook lief.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar mijn liefheid maakt alles goed
maar niet-schattig is ook niet per definitie "lekker"quote:
Goed dan, wou er zo'n linktag van maken van 'sexy meiden dansen ofzo'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, heel eerlijk, Ik vind het interessant om te kijken eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |