En dan noemen we 'm Sam, naar Samzz.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Wat een schatje... ik zou'em wel willen hebben
Like a bossquote:
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan noemen we 'm Sam, naar Samzz.
Don't mess with mequote:
Jij hebt zijn kop niet van opzij gezien... Hij heeft echt helemaal geen neus, het is nog net geen deuk.quote:
“I'm gonna make him an offer he can't refuse.”quote:
Ik heb een euh... acquired taste...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt zijn kop niet van opzij gezien... Hij heeft echt helemaal geen neus, het is nog net geen deuk.
Jammer, het komt de gezondheid van de kat totaal niet ten goede. Zijn extreem platte neus is ook de reden dat hij helemaal alleen zit in de nachtopvang, veel te gevaarlijk met niesziekte.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een euh... acquired taste...
Die wil ik wel horenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
“I'm gonna make him an offer he can't refuse.”
Dit gaat over behaarde mormels, blijf je bij bovenstaande post?quote:
Dat staat volledig los van het feit dat ik hem mooi vindquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer, het komt de gezondheid van de kat totaal niet ten goede. Zijn extreem platte neus is ook de reden dat hij helemaal alleen zit in de nachtopvang, veel te gevaarlijk met niesziekte.
Die smaak van je houdt dat soort 'schoonheden' wel in stand.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat staat volledig los van het feit dat ik hem mooi vind
You sick fuckquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
He, kak, ik zie net dat ik mijn 200.000ste post heb gemist.
Nou ja, gemist
Ja, deze week is het wel feest qua ziek zijn ja.quote:
Hier ga ik niet eens op reagerenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die smaak van je houdt dat soort 'schoonheden' wel in stand.
Overigens is hij niet adopteerbaar, want hij ligt in de kreukels.
Het fuck-gedeelte zeker wat minder?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, deze week is het wel feest qua ziek zijn ja.
Alles komt goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het fuck-gedeelte zeker wat minder?
Hihi, je zei 'komt'quote:
Verstandig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren
"Alles spuit goed" staat zo stomquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik ga het geslacht van m'n visjes eens bepalen. Toedels.
Versgeslachte visjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik ga het geslacht van m'n visjes eens bepalen. Toedels.
Het behaarde valt meequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit gaat over behaarde mormels, blijf je bij bovenstaande post?
*schrijft op: 'gecultiveerd'quote:
Nu druipt 't meer?quote:
Nee, het looptquote:
Ik denk niet dat je mijn visjes lekker vindt... Behalve als je graag vergiftigd wordt, natuurlijk.quote:
Ik voel me aangesprokenquote:
Fugu is maar matig lekker, het gaat daarbij meer om de 'kick'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mijn visjes lekker vindt... Behalve als je graag vergiftigd wordt, natuurlijk.
Ik heb een mooi aquarium op het oogquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mijn visjes lekker vindt... Behalve als je graag vergiftigd wordt, natuurlijk.
Ik begin de draad kwijt te rakenquote:
Fugu is tegenwoordig niet giftig meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fugu is maar matig lekker, het gaat daarbij meer om de 'kick'
Ik was al wat steekjes kwijt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begin de draad kwijt te raken
Leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een mooi aquarium op het oogStraks eens kijken of ik er ook plek voor heb. Wil er garnaaltjes en guppen of tetra's in denk ik.
Ik haal er wel een fugu-chef bij, zo opgelostquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fugu is tegenwoordig niet giftig meer.
Mijn kogelvis des te meer.
Eentje van 60x30 geloof ik, maar ik denk dat ik hem van Marktplaats haal en mijn oude erop zetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk. Welk aquarium?
Ik heb zelf pareldanio's, misschien is dat ook wat voor jou om te overwegen? Zijn hele mooie visjes en erg levendig en nieuwsgierig.
nee, het ging net als mijn hoofdhaar: je wordt op een dag wakker en het is weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten al niet eens los meer?
Mijn buren hadden van die beestjes die je vingers/nagels manicuren. Lijkt me wel wat voor jouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een mooi aquarium op het oogStraks eens kijken of ik er ook plek voor heb. Wil er garnaaltjes en guppen of tetra's in denk ik.
Wie geeft ons breiles?quote:
Garnaaltjes toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn buren hadden van die beestjes die je vingers/nagels manicuren. Lijkt me wel wat voor jou![]()
Hoe heten ze ook alweer?
Ik denk het nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik haal er wel een fugu-chef bij, zo opgelost
Oh ja, die ken ik wel. Aquaria zijn altijd leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje van 60x30 geloof ik, maar ik denk dat ik hem van Marktplaats haal en mijn oude erop zetJuwelRekord600 heet ie geloof ik.
Ja? Lijkt er wel op iig. Volgens mij rood/wit-gestreept ofzo. Is beetje lang geledenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Garnaaltjes toch?
Lijkt me wel tof.
Ik wil liever niet herinnerd worden aan die dingenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef Pheno het volgende:
Waarom zijn edamame zo verslavend? het zijn verdomme net pinda's, eenmaal begonnen blijf je ze doppen
Ik ken alleen visjes die manicuren en pedicuren... Van garnalen nog nooit gehoord?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja? Lijkt er wel op iig. Volgens mij rood/wit-gestreept ofzo. Is beetje lang geleden
Zoeen:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken alleen visjes die manicuren en pedicuren... Van garnalen nog nooit gehoord?
Want?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil liever niet herinnerd worden aan die dingen
Beschamend verhaal dat ik hier niet ga vertellenquote:
Nooit geweten dat die ook nagels manicurenquote:
Ja ik weet het, maar ik mag nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
CL, jij hebt straks echt n awesome balkon voor wat nijntjes![]()
Nou ja, nagels knippen doen ze niet, maar als je velletjes rond je vingers hebt gaan ze die weghalen. Echt heel grappigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die ook nagels manicuren.
Coolquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:06 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil liever niet herinnerd worden aan die dingen
Iets zegt me dat je niet wist dat je ze moest doppen. Ik had nog iemand die me in een restaurant vol ongeloof aankeek toen ik ze uit het jasje haaldequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beschamend verhaal dat ik hier niet ga vertellen
Nou hop, hand in 't bakkie en manicuren maarquote:
Da's een poetsgarnaal, die leven alleen in zout water.quote:
Owh, ik las 'heb'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou hop, hand in 't bakkie en manicuren maar
Kutbeesten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's een poetsgarnaal, die leven alleen in zout water.
Dat is wel coolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, nagels knippen doen ze niet, maar als je velletjes rond je vingers hebt gaan ze die weghalen. Echt heel grappig
Ze waren vast erg blij om je te zienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel cool. Sowieso zijn garnalen toffe beestjes.
Mijn ex had ooit kreeftjes, als je dan met je gezicht voor de bak ging om te kijken kwamen ze met opgeheven schaartjes naar voren huppelen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je niet wist dat je ze moest doppen. Ik had nog iemand die me in een restaurant vol ongeloof aankeek toen ik ze uit het jasje haalde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
van wie mag niet? mooie ren neerzettenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik mag niet
Had ik al lang naar gekeken
Om je te intimideren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel cool. Sowieso zijn garnalen toffe beestjes.
Mijn ex had ooit kreeftjes, als je dan met je gezicht voor de bak ging om te kijken kwamen ze met opgeheven schaartjes naar voren huppelen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef MissMSX het volgende:
We deden er wel lekker lang mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dan heb ik te veel beesten en het is niet praktisch als ik een weekendje wegga, of op vakantie gaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
van wie mag niet? mooie ren neerzettenSef als konijnenexpert voor alle raad en advies
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]The shame will never pass...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Gotta love instinctquote:
dat is wel waar jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik te veel beesten en het is niet praktisch als ik een weekendje wegga, of op vakantie gaDie cavia's gooi je in de kooi en kan ik misschien nog kwijt, met loslopende konijnen erbij wordt het een heel gesleep en te veel werk.
Dat was het jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren vast erg blij om je te zien
[..]je bent niet alleen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Misschien dat m'n vader een ren voor de cavia's maaktquote:
Het was wel heel schattig om te zienquote:
Goed ideequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat m'n vader een ren voor de cavia's maaktEn dat ik bakken met gras kweek waar ze van kunnen eten.
Staat een caviavrouwtje hoger of lager op de sociale ladder dan een kattenvrouwtje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat m'n vader een ren voor de cavia's maaktEn dat ik bakken met gras kweek waar ze van kunnen eten.
Te veel / te weinig pil?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben trouwens echt zo extreem aan het pmssen, ik word er zelf gek van
Je bevindt je in het twijfelachtige gezelschap van een extreme pms'er!quote:
te weinig medicatie! (lees: snaaivoer)quote:
Net als jijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bevindt je in het twijfelachtige gezelschap van een extreme pms'er!
Nee, ik bevind mij in het gezelschap van een lekkere blondine met goeie tieten.quote:
Jij hebt Scarlett Johansson op je schoot zittenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik bevind mij in het gezelschap van een lekkere blondine met goeie tieten.
Jij en je tieten zijn ook altijd welkom hier op schoot hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt Scarlett Johansson op je schoot zitten!? *Rent naar de trein.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
Owja en ik heb ook gewone stress dat helpt natuurlijk ook niet
Nah, ik ben besmettelijk vandaag, lijkt me niet wijs.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij en je tieten zijn ook altijd welkom hier op schoot hoor.
Ik heb ze in ieder geval niet in m'n bedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat een caviavrouwtje hoger of lager op de sociale ladder dan een kattenvrouwtje?
Ik ben gewoon thuis hoor?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent is het morgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
Nah, ik ben besmettelijk vandaag, lijkt me niet wijs.
quote:
Ah, het is duidelij weer tijd voor mijn jaarlijkse check-up bij de opticienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF kijken of 'ie aanstaat...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gewoon thuis hoor?
Of staat m'n webcam weer stiekem aan?
*vinger uit neus haalt*
oh daar ben ik altijd zo bang voor he!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben gewoon thuis hoor?
Of staat m'n webcam weer stiekem aan?
*vinger uit neus haalt*
Qquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef MissMSX het volgende:
Ah, het is duidelij weer tijd voor mijn jaarlijkse check-up bij de opticien
Jij maakt dat in me losquote:
Die andere Q., van de opticien.quote:
Zo traag is die trein nu ook weer nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent is het morgen.
Zit ie me voor te liegenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, het is duidelij weer tijd voor mijn jaarlijkse check-up bij de opticien
Owh die. Nee, ik heb liever meneer Le Gayquote:
Dan nog, in krap twee uurtjes van Enschede naar Den Haag...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
Zo traag is die trein nu ook weer niet.
Bedoel je de echte Q. of de bloemenman?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Owh die. Nee, ik heb liever meneer Le Gay
As always...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo traag is die trein nu ook weer niet.
[..]
Zit ie me voor te liegen?
Mja, als voor jou de dag om 24:00 uur voorbij is, dan red ik dat niet neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan nog, in krap twee uurtjes van Enschede naar Den Haag...
Uiteraardquote:
Blemenman?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoel je de echte Q. of de bloemenman?
Overwinning!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:39 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, ik ben toch een half uurtje eerder
Ik niet, want vanochtend begon ie niet met Gers Pardoel.quote:
Rotterdammer of negerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet, want vanochtend begon ie niet met Gers Pardoel.
Ik heb m'n handen op je hips en ik staar naar je tits.
Donder toch op, nepneger
Ik heb sinds kort zo'n appje dat me wat relaxter wakker dient te maken.. Merk er nog weinig van..quote:
Sleepcycle?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort zo'n appje dat me wat relaxter wakker dient te maken.. Merk er nog weinig van..
Jaquote:
Ik beweeg veel in bed dus dat ding denkt dat ik elke dag slecht slaap dus dat hoeft nergens op te slaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja
Die houdt ook bij hoe 'goed' je slaapt, boh, sommige dagen waren zo slecht
Ik heb veel heftige nachtmerries he, dus ms zijn die vele 'wakkere' momenten 's nachts wel daarvan..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik beweeg veel in bed dus dat ding denkt dat ik elke dag slecht slaap dus dat hoeft nergens op te slaan
Ik ben helemaal niet wakker en hij geeft wel wakker aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb veel heftige nachtmerries he, dus ms zijn die vele 'wakkere' momenten 's nachts wel daarvan..
Ja bij mij klopt het vaak denk ik best wel. Oh well, mijn congres is achter de rug, dus hopelijk wat minder stress = minder ellende 's nachtsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet wakker en hij geeft wel wakker aan.
Hij meet de heftigheid van bewegingen om te bepalen of je wakker bent.
Werkt dus niet voor iedereen even goed.
Kan me voorstellen dat je beweegt met nachtmerries maar niet wakker bent. Alsnog een kut nacht maar toch...
Ik heb aardig wat meer slaap nodig in de herfst en winter maar ik verdom het om eerder te gaan slapen.quote:
Zo vlak na sesamstraat is ook wel laat maar veel eerder kan je ook weer nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat meer slaap nodig in de herfst en winter maar ik verdom het om eerder te gaan slapen.Moet ik dus in de weekenden compenseren.
True that.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rotterdammer of neger
Ik zie het verschil niet. Als 99% om je heen ook een neger is snap ik dat je gaat denken dat je een neger bent
Ik moet toch weten of Pienjo nu eindelijk een keer in elkaar geslagen wordt door Meneer Aart.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo vlak na sesamstraat is ook wel laat maar veel eerder kan je ook weer niet
Nu wij welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:17 schreef missbehavin het volgende:
Alleen op kantoor zitten is toch wel lekker hoor, radio kan wat harder, niemand die raar opkijkt als ik meezing
I only wanna be with youuuuuuu
Ja maar jullie horen me nietquote:
Zet het geluid dan uitquote:
Ok ok, niet dat topje hoger doen dan he?quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, niet dat topje hoger doen dan he?.
Ik zie hoe koud het isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]Man, enig idee hoe koud het is. Dikke gebreide coltrui-weer, dat is het!
Oh, NU gaat ze de ideale vrouw uithangen hoorquote:
Heeft ze ook nog iets gekookt dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, NU gaat ze de ideale vrouw uithangen hoor.
Ik zou niet durven!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, NU gaat ze de ideale vrouw uithangen hoor.
Neuh, het is dezelfde herhaling van zetten sinds 1999quote:
Dat heb je al verteldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:22 schreef Ripley het volgende:
Ik was in Parijs en Cannes voor mijn werk afgelopen week en had eindelijk een dagje vrij tussendoor. Dus toen ben ik naar Musee d'orsay geweest en wat is dat een prachtig museum zeg!
Verder wel jammer dat zigeuners me drie keer hebben geprobeerd te rollen.
Tsk, hoe weet je dat het zigueners waren, stigmatiseringquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:22 schreef Ripley het volgende:
Ik was in Parijs en Cannes voor mijn werk afgelopen week en had eindelijk een dagje vrij tussendoor. Dus toen ben ik naar Musee d'orsay geweest en wat is dat een prachtig museum zeg!
Omdat ze met een tamboerijn en een geit liepen, duh!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, hoe weet je dat het zigueners waren, stigmatisering.
Beter dan het poepmuseum in Zeeland?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:22 schreef Ripley het volgende:
Lekker zo'n dagje vrij er tussendoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:22 schreef Ripley het volgende:
Oh. Dan heb ik daarna wel vast een maat kleiner.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:46 schreef Ang3l het volgende:
Nee dan krijg je een gangreenteen en moet ie er af
Mijn tenen zitten er ook nog aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Oj, het is vast niet goed als je tenen 3 dagen nadat je 11 uur straight op hakken hebt gelopen, nog steeds tintelen en lichtelijk verdoofd aanvoelen.
Op facebook, maar ik heb de meeste mensen hier niet op facebookquote:
Ach ja, ze zijn niet blauw ofzo, het is alleen een beetje irritant.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn tenen zitten er ook nog aan
Ik wilde gewoon even patsen dat ik het al wistquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op facebook, maar ik heb de meeste mensen hier niet op facebook
Nijntjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik mag niet
Had ik al lang naar gekeken
*M&M's op boodschappenlijst zetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
te weinig medicatie! (lees: snaaivoer)
maar ik gok dat het wel met de pil te maken heeft ja... maar normaal ben ik met een zak M&M's heel dragelijk maar nu dus niet
Ik zou er bijna een account voor aanmakenquote:
ik heb net 1 reep bonbonbloc gekochtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nijntjes.
[..]
*M&M's op boodschappenlijst zet [ afbeelding ]*
Was ie niet gewoon naar de Jordaan?quote:
Heerlijk! Was erg tof. Het was uitgestorven overal vanwege het gerommel in de buurlanden.quote:
Ik heb net boodschappen gedaan, wel gedacht aan chocolade, maar toen hele andere dingen dan M&M's gekochtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb net 1 reep bonbonbloc gekocht(niet zo'n hele blok)
ik heb denk ik wel 10 minuten in het chocolade pad gestaan om iets uit te zoeken ;')
Ziet er goed uit ja! zonder worst dan maar dat is simpel genoeg te fixenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:57 schreef Tegan het volgende:
Ik kwam laatst per ongeluk dit tegen. Denk dat ik dit ga maken.
http://www.ah.nl/allerhan(...)tjes?returnId=853208
Alleen dan zonder sperziebonen, met alleen gele paprika en met verse worst.
Wat een vies stuk vreten! Dumpen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb net boodschappen gedaan, wel gedacht aan chocolade, maar toen hele andere dingen dan M&M's gekocht. Pure chocolade voor date (
), en melk met hazelnoten voor mij
.
Hij wordt doodziek van melkproducten. Dus vooruit, hij mag best pure chocolade etenquote:
Tof! Geef hem wat melk en kijk naar de reactie!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij wordt doodziek van melkproducten. Dus vooruit, hij mag best pure chocolade eten.
Hij vertelde dat hij een keer was flauw gevallen van creme brulee, en dat hij zich niet meer herinnert wat er is gebeurd totdat hij in het ziekenhuis was ofzo.
quote:
vanavondquote:
Hij mag alleen geen melk van koeien. Maar de rest is gewoon ook niet lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
eet je ook geen geitenkaas of roomkaas?
Ik ga morgen bij Koningshoeven kaas proeven. Nou ja, voornamelijk bier, maar dan wel met een kaasplankje erbijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vanavond
wraps met een geitenkaas/roomkaas mengsel (met kruiden en knoflook) en groenten
ooh daar is het kei leuk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga morgen bij Koningshoeven kaas proeven. Nou ja, voornamelijk bier, maar dan wel met een kaasplankje erbij
Jeetje ben je ook een beetje aan het pmssen of zo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:34 schreef Tegan het volgende:
Ja of je geeft gewoon antwoord op de vraag.
ik had het moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen over of jij niet date bent.
Het blijft smerig.quote:
Mensenkaasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij mag alleen geen melk van koeien. Maar de rest is gewoon ook niet lekker(vind hij ook) . Hij eet weleens pizza met mozarella. Want dat is van buffel ofzo?
Maar slagroom enzo, dat is echt geen optie. Niet eens een hapje ofzo.
Edit: Oh, de vraag was of ik dat at. Ik eet helemaal geen kaas gewoon zo. Ik eet weleens pizza met kaas, of kaaschips (wat compleet niet naar kaas smaakt vind ik), en roomkaas enzo, kan ik wel eten, maar alleen als het een heel dun laagje is ofzo, geen fan ben ik. Feta enzo
. Maar meestal maak ik gewoon pizza/lasagna zelf zonder kaas
.
je bent niet bekend met het concept SC?quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:14 schreef rhubarbje het volgende:
kan iemand mij motiveren om mijn essay te gaan schrijven ipv rond te hangen op fok?
Ga er maar vanuit dat de mozzarella op pizza's niet van buffelmelk gemaakt is... En dan bedoel ik diepvriespizza's, bij de Italiaan weet ik het niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij mag alleen geen melk van koeien. Maar de rest is gewoon ook niet lekker(vind hij ook) . Hij eet weleens pizza met mozarella. Want dat is van buffel ofzo?
Maar slagroom enzo, dat is echt geen optie. Niet eens een hapje ofzo.
Edit: Oh, de vraag was of ik dat at. Ik eet helemaal geen kaas gewoon zo. Ik eet weleens pizza met kaas, of kaaschips (wat compleet niet naar kaas smaakt vind ik), en roomkaas enzo, kan ik wel eten, maar alleen als het een heel dun laagje is ofzo, geen fan ben ik. Feta enzo
. Maar meestal maak ik gewoon pizza/lasagna zelf zonder kaas
.
It workedquote:
hey doei!quote:
En nu doorgaan dan!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
It worked
ik ben echt super stom maar als iemand dat zegt werkt het altijd
Holleeder heeft voor minder mensen koud gemaakt.quote:
Hij kijkt bij de sporadische goede vragen wel ergquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Holleeder heeft voor minder mensen koud gemaakt.
Ik hoorde iets over 1 goede vraagsteller, dus dat wilde ik wel even zien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb expres niet gekeken
ik vind dat hij wel erg veel aandacht krijgt nu en het een beetje dicht bij verheerlijking komt
heb je de goeie vraag we mee gekregen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over 1 goede vraagsteller, dus dat wilde ik wel even zien.
Maar ik heb de boel al uitgezet. Wat een non-tv
Ja, maar het viel best tegen. Ik durf de rest echt niet te zien. Neerlands hoop die studenten...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je de goeie vraag we mee gekregen?
Gelukkig hebben we rhu nog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar het viel best tegen. Ik durf de rest echt niet te zien. Neerlands hoop die studenten...
wat was de goeie vraag?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar het viel best tegen. Ik durf de rest echt niet te zien. Neerlands hoop die studenten...
Nou ik voel me extreem dom hoorquote:
die vraag heb ik niet gehoord. zou een student rechten zijn geweest die de holleeder-zaak nauw bestudeerd heeft, en hem bijna klem zette met zijn vragen over de liquidatie van mierenmet in thailand.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat was de goeie vraag?
ik heb have I got news for you opstaan op de achtergrond
alleen nu wil ik vaak dingen in het engels typenstom brein
Niet eens zozeer een goede vraag, maar hij vroeg wel lekker doorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat was de goeie vraag?
ik heb have I got news for you opstaan op de achtergrond
alleen nu wil ik vaak dingen in het engels typenstom brein
Ik had er nog noit van gehoordquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
Nah ik moet eerlijk zeggen dat ik dat college tour de laatste tijd sowieso nogal afgezakt vind vooral qua gasten
Heel onnatuurlijk ja dat wij kalverenvoeding verdragen. Maar de babies die dat vroeger niet deden gingen dood als hun moeder bij de geboorte het niet overleefde. We fucked with evolution.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:43 schreef MissMSX het volgende:
Sowieso is zuivel een vreemde aangelegenheid.
Maar roomboter...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
nou oke dan: ergens buiten tilburg in een bos
erg helpful
Miepen over de tegennatuurlijkheid zuivel terwijl we in onze gestookte huisjes achter een pc zitten met synthetische kleding en leren schoenen en noem maar opquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heel onnatuurlijk ja dat wij kalverenvoeding verdragen. Maar de babies die dat vroeger niet deden gingen dood als hun moeder bij de geboorte het niet overleefde. We fucked with evolution.
Ik heb niet eens TVquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:28 schreef Tegan het volgende:
Oh ik had Holleeder wel willen zien maar was niet thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Wij zijn niet lactosetolerant omdat baby's vroeger koeienmelk kregen. Op pure koeienmelk overleven de meeste baby's niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heel onnatuurlijk ja dat wij kalverenvoeding verdragen. Maar de babies die dat vroeger niet deden gingen dood als hun moeder bij de geboorte het niet overleefde. We fucked with evolution.
Volgens mij is dat het punt niet. Één punt nóemen wil niet zeggen dat je de rest niet onderkendquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Miepen over de tegennatuurlijkheid zuivel terwijl we in onze gestookte huisjes achter een pc zitten met synthetische kleding en leren schoenen en noem maar op
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb niet eens TVIk heb ook geen tvabo maar de publieke omroepen zijn vrij te ontvangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby's zijn altijd lactose tolerant. alleen wij blijven het omdat we stug melk blijven drinken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij zijn niet lactosetolerant omdat baby's vroeger koeienmelk kregen. Op pure koeienmelk overleven de meeste baby's niet.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb niet eens TVWaar speelt Airwin dan zijn games mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
En achteraf dus terug te zien, dus als je echt graag wilt...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tvabo maar de publieke omroepen zijn vrij te ontvangen.
Het is genetisch bepaald. Genoeg baby's die niet tegen koemelk kunnen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
baby's zijn altijd lactose tolerant. alleen wij blijven het omdat we stug melk blijven drinken.
Niet, want de PS3 is kapotquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar speelt Airwin dan zijn games mee?
Ja ja, ik bedoelde dat je ook live kan kijken zonder tvaboquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En achteraf dus terug te zien, dus als je echt graag wilt...
Jaja, maar dat was jouw probleem nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ja, ik bedoelde dat je ook live kan kijken zonder tvabo.
En dat terwijl je eruit vliegt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:08 schreef JoeBravo het volgende:
werken op zaterdag.![]()
motivatie is nu al weg
cru hè? net zoals het cru is dat mijn positie afhangt van het wel of niet krijgen van een mega-opdracht bij een andere afdeling. gaat die door (<25% in de huidige markt) is de kans opeens wel weer heel groot dat ik kan blijven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat terwijl je eruit vliegt?
Ben je al hard op zoek naar iets nieuws?
Lijkt wel een mini nijlpaard zoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
CL zulle we jou cavia's eens scheren?
so cute!
[ afbeelding ]
Die kan zo in de pan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
so cute!
[ afbeelding ]
Geen kale bever?quote:
Die heb ik net nog gezienquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
so cute!
[ afbeelding ]
Lijkt net een mini nijlpaardje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:35 schreef rhubarbje het volgende:
so cute!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |