En dan noemen we 'm Sam, naar Samzz.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Wat een schatje... ik zou'em wel willen hebben
Like a bossquote:
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan noemen we 'm Sam, naar Samzz.
Don't mess with mequote:
Jij hebt zijn kop niet van opzij gezien... Hij heeft echt helemaal geen neus, het is nog net geen deuk.quote:
“I'm gonna make him an offer he can't refuse.”quote:
Ik heb een euh... acquired taste...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt zijn kop niet van opzij gezien... Hij heeft echt helemaal geen neus, het is nog net geen deuk.
Jammer, het komt de gezondheid van de kat totaal niet ten goede. Zijn extreem platte neus is ook de reden dat hij helemaal alleen zit in de nachtopvang, veel te gevaarlijk met niesziekte.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een euh... acquired taste...
Die wil ik wel horenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
“I'm gonna make him an offer he can't refuse.”
Dit gaat over behaarde mormels, blijf je bij bovenstaande post?quote:
Dat staat volledig los van het feit dat ik hem mooi vindquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer, het komt de gezondheid van de kat totaal niet ten goede. Zijn extreem platte neus is ook de reden dat hij helemaal alleen zit in de nachtopvang, veel te gevaarlijk met niesziekte.
Die smaak van je houdt dat soort 'schoonheden' wel in stand.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat staat volledig los van het feit dat ik hem mooi vind
You sick fuckquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
He, kak, ik zie net dat ik mijn 200.000ste post heb gemist.
Nou ja, gemist
Ja, deze week is het wel feest qua ziek zijn ja.quote:
Hier ga ik niet eens op reagerenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die smaak van je houdt dat soort 'schoonheden' wel in stand.
Overigens is hij niet adopteerbaar, want hij ligt in de kreukels.
Het fuck-gedeelte zeker wat minder?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, deze week is het wel feest qua ziek zijn ja.
Alles komt goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het fuck-gedeelte zeker wat minder?
Hihi, je zei 'komt'quote:
Verstandig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren
"Alles spuit goed" staat zo stomquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik ga het geslacht van m'n visjes eens bepalen. Toedels.
Versgeslachte visjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik ga het geslacht van m'n visjes eens bepalen. Toedels.
Het behaarde valt meequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit gaat over behaarde mormels, blijf je bij bovenstaande post?
*schrijft op: 'gecultiveerd'quote:
Nu druipt 't meer?quote:
Nee, het looptquote:
Ik denk niet dat je mijn visjes lekker vindt... Behalve als je graag vergiftigd wordt, natuurlijk.quote:
Ik voel me aangesprokenquote:
Fugu is maar matig lekker, het gaat daarbij meer om de 'kick'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mijn visjes lekker vindt... Behalve als je graag vergiftigd wordt, natuurlijk.
Ik heb een mooi aquarium op het oogquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mijn visjes lekker vindt... Behalve als je graag vergiftigd wordt, natuurlijk.
Ik begin de draad kwijt te rakenquote:
Fugu is tegenwoordig niet giftig meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fugu is maar matig lekker, het gaat daarbij meer om de 'kick'
Ik was al wat steekjes kwijt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begin de draad kwijt te raken
Leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een mooi aquarium op het oogStraks eens kijken of ik er ook plek voor heb. Wil er garnaaltjes en guppen of tetra's in denk ik.
Ik haal er wel een fugu-chef bij, zo opgelostquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fugu is tegenwoordig niet giftig meer.
Mijn kogelvis des te meer.
Eentje van 60x30 geloof ik, maar ik denk dat ik hem van Marktplaats haal en mijn oude erop zetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk. Welk aquarium?
Ik heb zelf pareldanio's, misschien is dat ook wat voor jou om te overwegen? Zijn hele mooie visjes en erg levendig en nieuwsgierig.
nee, het ging net als mijn hoofdhaar: je wordt op een dag wakker en het is weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten al niet eens los meer?
Mijn buren hadden van die beestjes die je vingers/nagels manicuren. Lijkt me wel wat voor jouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een mooi aquarium op het oogStraks eens kijken of ik er ook plek voor heb. Wil er garnaaltjes en guppen of tetra's in denk ik.
Wie geeft ons breiles?quote:
Garnaaltjes toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn buren hadden van die beestjes die je vingers/nagels manicuren. Lijkt me wel wat voor jou![]()
Hoe heten ze ook alweer?
Ik denk het nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik haal er wel een fugu-chef bij, zo opgelost
Oh ja, die ken ik wel. Aquaria zijn altijd leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje van 60x30 geloof ik, maar ik denk dat ik hem van Marktplaats haal en mijn oude erop zetJuwelRekord600 heet ie geloof ik.
Ja? Lijkt er wel op iig. Volgens mij rood/wit-gestreept ofzo. Is beetje lang geledenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Garnaaltjes toch?
Lijkt me wel tof.
Ik wil liever niet herinnerd worden aan die dingenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:04 schreef Pheno het volgende:
Waarom zijn edamame zo verslavend? het zijn verdomme net pinda's, eenmaal begonnen blijf je ze doppen
Ik ken alleen visjes die manicuren en pedicuren... Van garnalen nog nooit gehoord?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja? Lijkt er wel op iig. Volgens mij rood/wit-gestreept ofzo. Is beetje lang geleden
Zoeen:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken alleen visjes die manicuren en pedicuren... Van garnalen nog nooit gehoord?
Want?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil liever niet herinnerd worden aan die dingen
Beschamend verhaal dat ik hier niet ga vertellenquote:
Nooit geweten dat die ook nagels manicurenquote:
Ja ik weet het, maar ik mag nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
CL, jij hebt straks echt n awesome balkon voor wat nijntjes![]()
Nou ja, nagels knippen doen ze niet, maar als je velletjes rond je vingers hebt gaan ze die weghalen. Echt heel grappigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die ook nagels manicuren.
Coolquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:06 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil liever niet herinnerd worden aan die dingen
Iets zegt me dat je niet wist dat je ze moest doppen. Ik had nog iemand die me in een restaurant vol ongeloof aankeek toen ik ze uit het jasje haaldequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beschamend verhaal dat ik hier niet ga vertellen
Nou hop, hand in 't bakkie en manicuren maarquote:
Da's een poetsgarnaal, die leven alleen in zout water.quote:
Owh, ik las 'heb'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou hop, hand in 't bakkie en manicuren maar
Kutbeesten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's een poetsgarnaal, die leven alleen in zout water.
Dat is wel coolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, nagels knippen doen ze niet, maar als je velletjes rond je vingers hebt gaan ze die weghalen. Echt heel grappig
Ze waren vast erg blij om je te zienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel cool. Sowieso zijn garnalen toffe beestjes.
Mijn ex had ooit kreeftjes, als je dan met je gezicht voor de bak ging om te kijken kwamen ze met opgeheven schaartjes naar voren huppelen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je niet wist dat je ze moest doppen. Ik had nog iemand die me in een restaurant vol ongeloof aankeek toen ik ze uit het jasje haalde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
van wie mag niet? mooie ren neerzettenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik mag niet
Had ik al lang naar gekeken
Om je te intimideren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel cool. Sowieso zijn garnalen toffe beestjes.
Mijn ex had ooit kreeftjes, als je dan met je gezicht voor de bak ging om te kijken kwamen ze met opgeheven schaartjes naar voren huppelen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef MissMSX het volgende:
We deden er wel lekker lang mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dan heb ik te veel beesten en het is niet praktisch als ik een weekendje wegga, of op vakantie gaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
van wie mag niet? mooie ren neerzettenSef als konijnenexpert voor alle raad en advies
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]The shame will never pass...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Gotta love instinctquote:
dat is wel waar jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik te veel beesten en het is niet praktisch als ik een weekendje wegga, of op vakantie gaDie cavia's gooi je in de kooi en kan ik misschien nog kwijt, met loslopende konijnen erbij wordt het een heel gesleep en te veel werk.
Dat was het jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren vast erg blij om je te zien
[..]je bent niet alleen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Misschien dat m'n vader een ren voor de cavia's maaktquote:
Het was wel heel schattig om te zienquote:
Goed ideequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat m'n vader een ren voor de cavia's maaktEn dat ik bakken met gras kweek waar ze van kunnen eten.
Staat een caviavrouwtje hoger of lager op de sociale ladder dan een kattenvrouwtje?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat m'n vader een ren voor de cavia's maaktEn dat ik bakken met gras kweek waar ze van kunnen eten.
Te veel / te weinig pil?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben trouwens echt zo extreem aan het pmssen, ik word er zelf gek van
Je bevindt je in het twijfelachtige gezelschap van een extreme pms'er!quote:
te weinig medicatie! (lees: snaaivoer)quote:
Net als jijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bevindt je in het twijfelachtige gezelschap van een extreme pms'er!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |