En dan noemen we 'm Sam, naar Samzz.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:37 schreef MissMSX het volgende:
Wat een schatje... ik zou'em wel willen hebben
Like a bossquote:
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan noemen we 'm Sam, naar Samzz.
Don't mess with mequote:
Jij hebt zijn kop niet van opzij gezien... Hij heeft echt helemaal geen neus, het is nog net geen deuk.quote:
“I'm gonna make him an offer he can't refuse.”quote:
Ik heb een euh... acquired taste...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt zijn kop niet van opzij gezien... Hij heeft echt helemaal geen neus, het is nog net geen deuk.
Jammer, het komt de gezondheid van de kat totaal niet ten goede. Zijn extreem platte neus is ook de reden dat hij helemaal alleen zit in de nachtopvang, veel te gevaarlijk met niesziekte.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een euh... acquired taste...
Die wil ik wel horenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
“I'm gonna make him an offer he can't refuse.”
Dit gaat over behaarde mormels, blijf je bij bovenstaande post?quote:
Dat staat volledig los van het feit dat ik hem mooi vindquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer, het komt de gezondheid van de kat totaal niet ten goede. Zijn extreem platte neus is ook de reden dat hij helemaal alleen zit in de nachtopvang, veel te gevaarlijk met niesziekte.
Die smaak van je houdt dat soort 'schoonheden' wel in stand.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat staat volledig los van het feit dat ik hem mooi vind
You sick fuckquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
He, kak, ik zie net dat ik mijn 200.000ste post heb gemist.
Nou ja, gemist
Ja, deze week is het wel feest qua ziek zijn ja.quote:
Hier ga ik niet eens op reagerenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die smaak van je houdt dat soort 'schoonheden' wel in stand.
Overigens is hij niet adopteerbaar, want hij ligt in de kreukels.
Het fuck-gedeelte zeker wat minder?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, deze week is het wel feest qua ziek zijn ja.
Alles komt goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het fuck-gedeelte zeker wat minder?
Hihi, je zei 'komt'quote:
Verstandig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op reageren
"Alles spuit goed" staat zo stomquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik ga het geslacht van m'n visjes eens bepalen. Toedels.
Versgeslachte visjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstandig.
Ik ga het geslacht van m'n visjes eens bepalen. Toedels.
Het behaarde valt meequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit gaat over behaarde mormels, blijf je bij bovenstaande post?
*schrijft op: 'gecultiveerd'quote:
Nu druipt 't meer?quote:
Nee, het looptquote:
Ik denk niet dat je mijn visjes lekker vindt... Behalve als je graag vergiftigd wordt, natuurlijk.quote:
Ik voel me aangesprokenquote:
Fugu is maar matig lekker, het gaat daarbij meer om de 'kick'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mijn visjes lekker vindt... Behalve als je graag vergiftigd wordt, natuurlijk.
Ik heb een mooi aquarium op het oogquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mijn visjes lekker vindt... Behalve als je graag vergiftigd wordt, natuurlijk.
Ik begin de draad kwijt te rakenquote:
Fugu is tegenwoordig niet giftig meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fugu is maar matig lekker, het gaat daarbij meer om de 'kick'
Ik was al wat steekjes kwijt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begin de draad kwijt te raken
Leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een mooi aquarium op het oogStraks eens kijken of ik er ook plek voor heb. Wil er garnaaltjes en guppen of tetra's in denk ik.
Ik haal er wel een fugu-chef bij, zo opgelostquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fugu is tegenwoordig niet giftig meer.
Mijn kogelvis des te meer.
Eentje van 60x30 geloof ik, maar ik denk dat ik hem van Marktplaats haal en mijn oude erop zetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk. Welk aquarium?
Ik heb zelf pareldanio's, misschien is dat ook wat voor jou om te overwegen? Zijn hele mooie visjes en erg levendig en nieuwsgierig.
nee, het ging net als mijn hoofdhaar: je wordt op een dag wakker en het is weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zitten al niet eens los meer?
Mijn buren hadden van die beestjes die je vingers/nagels manicuren. Lijkt me wel wat voor jouquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een mooi aquarium op het oogStraks eens kijken of ik er ook plek voor heb. Wil er garnaaltjes en guppen of tetra's in denk ik.
Wie geeft ons breiles?quote:
Garnaaltjes toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn buren hadden van die beestjes die je vingers/nagels manicuren. Lijkt me wel wat voor jou![]()
Hoe heten ze ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |