Doe je niet meer meequote:
ah dacht dat t al begonnen was. maar dan doe.ik graag mee. zit alleen mobiel atm en.kan.die lijst niet aanpassenquote:
hehe. bart, zou jij mss.zo lief willen.zijn mij aan t lijstje toe te voegen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoor dat Bart graag mensen op lijstjes zet.
Toppiejoppiesausquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Sajou het volgende:
Kan ik er nog bij?
Sajou http://forum.fok.nl/user/history/381496 Fotoboek van User
Ik ben niet zo awesome als timmmmmm hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoor dat Bart graag mensen op lijstjes zet.
Ik heb nog niks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
De pm's worden nu verstuurd. Als je over een kwartier of zo nog niets hebt moet je even gillen.
Ik heb iedereen spektaculair geDMt, omdat ik te lui was de spelfout eruit te halen, maar speciaal voor jou deed ik het, lief hequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:26 schreef Isdatzo het volgende:
Ik stel mezelf overigens beschikbaar als BM.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:26 schreef Isdatzo het volgende:
Ik stel mezelf overigens beschikbaar als BM.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Burgemeesterverkiezingen
Isdatzo (0)
liesje (0)
Dat doe je zo:quote:
Zou je dan in het vervolg het lijstje willen overnemen, het stemgetal aanpassen en je naam erachter willen zetten?quote:
jij hebt het toch voor mij gedaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop dat je goed hebt opgelet, want ik doe het slechts 1 keer voor
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou je dan in het vervolg het lijstje willen overnemen, het stemgetal aanpassen en je naam erachter willen zetten?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat doe je zo:
Burgemeesterverkiezingen
Isdatzo (0)
liesje (1) chuck-norris
Laatste lijstje kopieren en je naam toevoegen, en goed tellen.
En volgende keer mag je het zelf doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
jij hebt het toch voor mij gedaan
zal ik doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En volgende keer mag je het zelf doen.
ik zal mijn best doen het niet te vergetenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
ps, graag pm'en naar ons beide zodat we allebei op de hoogte zijn. Vergeet de punt achter mijn naam niet.
/propagandaquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:50 schreef EllaN het volgende:
Ik stem altijd op de verkeerde burgemeester.
Volgens mij deed ik dat mijn eerste rondje en bleek zij maffiaquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
/propaganda
een stem op liesje is een goede stem
/propaganda
quote:
Dat vind ik eigenlijk wel een leuke.quote:
ABO wint sowiesoquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe werkt dat winnen als ABO verspreid is over town, mafia en third?
Als één ABO'er wint, dan winnen ze allemaal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
Zorgen dat er een overblijft en dan het hardste roepen dat ABO gewonnen heeft wat is abo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:04 schreef Bart het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Niet alle rollen doen nu mee, hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:05 schreef lynda het volgende:
Jullie zijn lekker bezig geweest met de rollen zie ik nu in de OP
Ja, de eerste hints zijn kut met zoveel mensenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]wel veul , wordt een hoop pohi lezen
Ma'am Yes Ma'amquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
Nu geen sig, ava, ondertitel, fotoboek en dingen meer veranderen hè
Wat zit je haar leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
je bent al doodquote:
Modkills schrijven nemen we de meeste moeite voor, dan sterf je extra luguberquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
Nu geen sig, ava, ondertitel, fotoboek en dingen meer veranderen hè
Ik weet niet wat dit betekent.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik heb wel medelijden met de Maffia, met CSI Nick
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Rol gekregen
Eeeeen weer een saaie rol![]()
Kutspel
3/4e van deze lichting weet niet wie je bent, no spangquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben persoonlijk bang dat ik in vorige rondes zoveel mensen tegen me in het harnas heb gejaagd dat ik snel word gekilled
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben persoonlijk bang dat ik in vorige rondes zoveel mensen tegen me in het harnas heb gejaagd dat ik snel word gekilled
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik heb wel medelijden met de Maffia, met CSI Nick
Nou, dan zet je jezelf op de lijst.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef Crutch het volgende:
Ik zou zelf een uitstekende BM zijn, just saying.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:41 schreef timmmmm het volgende:
Wel de namen van de gestemden laten staat aub. Het lijstje zoals ik het neergezet heb overnemen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Peter het volgende:
Kan ik al op maffia-burgemeester Tha_erik stemmen?
Ja ik ook!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Isdatzo en Liesje zijn volgens mij standaard BM-kandidaten, dus daar vind ik echt niks verdachts aan eerlijk gezegd.
Alhoewel Liesje mij wel eens keihard heeft bedrogen![]()
I still feel the pain!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |