ABO wint sowiesoquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe werkt dat winnen als ABO verspreid is over town, mafia en third?
Als één ABO'er wint, dan winnen ze allemaal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
Zorgen dat er een overblijft en dan het hardste roepen dat ABO gewonnen heeft wat is abo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:04 schreef Bart het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Niet alle rollen doen nu mee, hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:05 schreef lynda het volgende:
Jullie zijn lekker bezig geweest met de rollen zie ik nu in de OP
Ja, de eerste hints zijn kut met zoveel mensenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]wel veul , wordt een hoop pohi lezen
Ma'am Yes Ma'amquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
Nu geen sig, ava, ondertitel, fotoboek en dingen meer veranderen hè
Wat zit je haar leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
je bent al doodquote:
Modkills schrijven nemen we de meeste moeite voor, dan sterf je extra luguberquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef Harajuku. het volgende:
Nu geen sig, ava, ondertitel, fotoboek en dingen meer veranderen hè
Ik weet niet wat dit betekent.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik heb wel medelijden met de Maffia, met CSI Nick
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Rol gekregen
Eeeeen weer een saaie rol![]()
Kutspel
3/4e van deze lichting weet niet wie je bent, no spangquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben persoonlijk bang dat ik in vorige rondes zoveel mensen tegen me in het harnas heb gejaagd dat ik snel word gekilled
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben persoonlijk bang dat ik in vorige rondes zoveel mensen tegen me in het harnas heb gejaagd dat ik snel word gekilled
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik heb wel medelijden met de Maffia, met CSI Nick
Nou, dan zet je jezelf op de lijst.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:31 schreef Crutch het volgende:
Ik zou zelf een uitstekende BM zijn, just saying.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:41 schreef timmmmm het volgende:
Wel de namen van de gestemden laten staat aub. Het lijstje zoals ik het neergezet heb overnemen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:19 schreef Peter het volgende:
Kan ik al op maffia-burgemeester Tha_erik stemmen?
Ja ik ook!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Isdatzo en Liesje zijn volgens mij standaard BM-kandidaten, dus daar vind ik echt niks verdachts aan eerlijk gezegd.
Alhoewel Liesje mij wel eens keihard heeft bedrogen![]()
I still feel the pain!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |