Doe je niet meer meequote:
ah dacht dat t al begonnen was. maar dan doe.ik graag mee. zit alleen mobiel atm en.kan.die lijst niet aanpassenquote:
hehe. bart, zou jij mss.zo lief willen.zijn mij aan t lijstje toe te voegen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoor dat Bart graag mensen op lijstjes zet.
Toppiejoppiesausquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Sajou het volgende:
Kan ik er nog bij?
Sajou http://forum.fok.nl/user/history/381496 Fotoboek van User
Ik ben niet zo awesome als timmmmmm hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoor dat Bart graag mensen op lijstjes zet.
Ik heb nog niks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef Harajuku. het volgende:
De pm's worden nu verstuurd. Als je over een kwartier of zo nog niets hebt moet je even gillen.
Ik heb iedereen spektaculair geDMt, omdat ik te lui was de spelfout eruit te halen, maar speciaal voor jou deed ik het, lief hequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:26 schreef Isdatzo het volgende:
Ik stel mezelf overigens beschikbaar als BM.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:26 schreef Isdatzo het volgende:
Ik stel mezelf overigens beschikbaar als BM.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Harajuku. het volgende:
Burgemeesterverkiezingen
Isdatzo (0)
liesje (0)
Dat doe je zo:quote:
Zou je dan in het vervolg het lijstje willen overnemen, het stemgetal aanpassen en je naam erachter willen zetten?quote:
jij hebt het toch voor mij gedaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop dat je goed hebt opgelet, want ik doe het slechts 1 keer voor
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou je dan in het vervolg het lijstje willen overnemen, het stemgetal aanpassen en je naam erachter willen zetten?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat doe je zo:
Burgemeesterverkiezingen
Isdatzo (0)
liesje (1) chuck-norris
Laatste lijstje kopieren en je naam toevoegen, en goed tellen.
En volgende keer mag je het zelf doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
jij hebt het toch voor mij gedaan
zal ik doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En volgende keer mag je het zelf doen.
ik zal mijn best doen het niet te vergetenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
ps, graag pm'en naar ons beide zodat we allebei op de hoogte zijn. Vergeet de punt achter mijn naam niet.
/propagandaquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:50 schreef EllaN het volgende:
Ik stem altijd op de verkeerde burgemeester.
Volgens mij deed ik dat mijn eerste rondje en bleek zij maffiaquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
/propaganda
een stem op liesje is een goede stem
/propaganda
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |