PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Hoeveel k?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vanavond, TP is leeg aan het lopen
Kopen met een trade account of iemand hier op jouw console lief aankijken als ie niet is verkocht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:38 schreef Johnbon het volgende:
Maar nog maals...Kutzooi me If bony ...Kaartjes gekocht en naar CM gemaakt in 5221 per ongeluk voor 14.500 coins op de trade pile gezet. Dombo ben ik soms. Niets aan te doen meer he?
Is ze zwanger ofzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:38 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het FUT 13 topic!
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Spelers opzoeken en teams maken: http://www.futhead.com www.futwiz.com
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Leren fifa spelen Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/po(...)yylzqgfn1gflug1ykgve
150BIN methode:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemand hoort langs jouw verdedigers te kunnen komenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef byah het volgende:
en ja ik ben gewoon fucking slecht
[ afbeelding ]
Kutteamquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou genoeg pace in de verdediging moeten hebben om tegen paceteams te kunnen spelen. Dus dan zal het inderdaad er aan kunnen liggen dat je gewoon af en toe iemand tegenkomt die beter is dan jij. Dat gaat nog vaker gebeuren deze editie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is eerder een CM dan Bony.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:37 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ja, altidore al in de spits. Zo heel extreem is dit ook weer niet hoor. Volgens mij had Stijnda vorig jaar Team of the year van Persie op cm.
Waarom post je dit?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:41 schreef ertdop het volgende:
Deze zou ik posten:
Eredivisie:
[ afbeelding ]
jupiler league:
[ afbeelding ]
100k nu, denk dat als het leeg is 110k is oidquote:
Heb je die teams zelf gemaakt ofzo?quote:
Wat lul je nou? Pepe heeft normale workratesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:41 schreef vandermar het volgende:
Ze staan ook allemaal voorin die verdedigers
Bony was al CA dus vandaar dat ik hem koos. Scheelde weer een kaartje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is eerder een CM dan Bony.
Nee downloaden, en dan in de bundesliga doen en de bundesliga in de eredivisie. En de jupiler in de 2de divisiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je die teams zelf gemaakt ofzo?
Ik ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:44 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik verlies echt veel met FUT online
de rest niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Pepe heeft normale workrates
ST naar CA is 300 coins ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:44 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Bony was al CA dus vandaar dat ik hem koos. Scheelde weer een kaartje.
Als ik met Real speel tijdens H2H staan Ramos, Pepe en Callejon (quote:
Ik wacht even totdat ik Agbonlahor kan betalen en dan neem ik mijn wraak.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de webapp leuker dan de game zelf
30k toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wacht even totdat ik Agbonlahor kan betalen en dan neem ik mijn wraak.
Vormquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Tyton houdt echt bijna niks en die van twente is niet veel beter![]()
Mijn verdediging is Nederlands dus misschien maar steek kopen
Speel maar tegen mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Tyton houdt echt bijna niks en die van twente is niet veel beter![]()
Mijn verdediging is Nederlands dus misschien maar steek kopen
Je kan dus niet degraderen uit de eredivisie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:45 schreef ertdop het volgende:
[..]
Nee downloaden, en dan in de bundesliga doen en de bundesliga in de eredivisie. En de jupiler in de 2de divisie
tuurlijk wel, zie je toch net aan die afbeeldingen. Tenzij jij bedoelt zonder die downloadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je kan dus niet degraderen uit de eredivisie.
Een slechte speler met chemistry is zonder ook nogsteeds slechtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:53 schreef Tito_Makani het volgende:
Zit er aan te denken om Huntelaar in de spits te zetten maar die heeft dan geen chemistry met Mertens, maakt dat wat uit als je voor de rest gewoon 100 chem hebt?
Moest tegen bijna exact dit team maar dan met IF Pepe, Modric en Jordi Alba. Gewonnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:40 schreef byah het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan toch goed koppen? Ik gooi altijd ballen voor met mertens en narsinghquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een slechte speler met chemistry is zonder ook nogsteeds slecht
Het is glom, niet glimde. En dit is een kutkoop helaas. Iemand heeft er een attribute kaartje overheen gegooid die maar 1 wedstrijd werktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:54 schreef Pep_Vanille het volgende:
Heey jongens, vraagje!
Ik heb een Braziliaans team en ik wilde net kijken hoe duur Lucas Moura is aangezien die kerel geniaal is, nu kwam ik heel veel Jadsons tegen toen ik zocht die een stuk matiger is. Alleen glimde er eentje, en die had ontzettend goede stats. Die heb ik nu maar snel gekocht, maar ik ben niet zo ervaren met FUT. Is dit nou een koopje of hoe zit het precies? En hoe zit het met glimmende en normale versies?
Heb 1.9k betaald.
Zijn stats zijn:
Jadson
Pace: 89
Shooting: 85
Passing: 89
Dribbling: 90
Defending: 55
Heading: 66
Bij voorbaat dank!
Die is 2 tonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:54 schreef Pep_Vanille het volgende:
Heey jongens, vraagje!
Ik heb een Braziliaans team en ik wilde net kijken hoe duur Lucas Moura is aangezien die kerel geniaal is, nu kwam ik heel veel Jadsons tegen toen ik zocht die een stuk matiger is. Alleen glimde er eentje, en die had ontzettend goede stats. Die heb ik nu maar snel gekocht, maar ik ben niet zo ervaren met FUT. Is dit nou een koopje of hoe zit het precies? En hoe zit het met glimmende en normale versies?
Heb 1.9k betaald.
Zijn stats zijn:
Jadson
Pace: 89
Shooting: 85
Passing: 89
Dribbling: 90
Defending: 55
Heading: 66
Bij voorbaat dank!
Neuh, discard waardequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:53 schreef Tito_Makani het volgende:
Zit er aan te denken om Huntelaar in de spits te zetten maar die heeft dan geen chemistry met Mertens, maakt dat wat uit als je voor de rest gewoon 100 chem hebt?
Oh dom ja. Ah oké, dat is jammer. Ben ik in ieder geval maar voor 2k het schip in gegaan. Thanks!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is glom, niet glimde. En dit is een kutkoop helaas. Iemand heeft er een attribute kaartje overheen gegooid die maar 1 wedstrijd werkt
niemand gaat al die teams downloaden en leagues verplaatsen, dus nee je kan niet degraderen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:53 schreef ertdop het volgende:
[..]
tuurlijk wel, zie je toch net aan die afbeeldingen. Tenzij jij bedoelt zonder die download
Ik wel, en als je ziet hoevaak hij gedownload is ben ik niet de enigstequote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niemand gaat al die teams downloaden en leagues verplaatsen, dus nee je kan niet degraderen.
Ja, als beginner maak je altijd wel wat foutjes, komt wel goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:57 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Oh dom ja. Ah oké, dat is jammer. Ben ik in ieder geval maar voor 2k het schip in gegaan. Thanks!
Ik heb Dede en Santana altijd achterin hoor met h2hquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:52 schreef Confetti het volgende:
H2H![]()
Custom work-rates, custom formaties, custom alles en nog wat.
Geen Dede, Felipe Santana of ander snel tuig.
Ik hoop dat jullie ook het licht gaan zien binnenkort.
Steefie hequote:
Walker zeker?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:59 schreef Pep_Vanille het volgende:
Wel raar dat ik ook een RB met die glim had gekocht met ook heel hoge pace e.d. en die heeft dezelfde stats al meerdere wedstrijden.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:58 schreef DutchSL het volgende:
One down, eleven to go
[ afbeelding ]
Jaquote:
pack opening al gedaan?quote:
Neequote:
Die laatste vraag ben ik het eigenlijk wel mee eens. De meest succesvolle methodes hoeven niet gedeeld te worden met iedereen die eventjes aan komt waaien. hoe meer mensen het doen, des te minder succesvoller deze methode wordt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:02 schreef zerokil het volgende:
Kwam gister een ''skiller'' tegen..
Man wat was hij goed, ook in verdedigen..
Nu weet ik niet of Santana en Naldo OP zijn in deze editie..
Trouwens waarom de 150bin methode in de op?
Hmm, even xsplit enzo installeren, kan over een half uur in principequote:
Thanks, die krengen zijn wel duur, ga nog maar een paar offline toernooitjes spelen.quote:
Enigequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:07 schreef knux het volgende:
Net 650k aan packs geopend
Gerrard, Valencia, Pato enigste kaartjes waard te verkopen.
Sommige mensen zijn zo dom hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:07 schreef Tim86 het volgende:
lol, meer mensen net op de Mertens markt? Iemand had er 20x IF Mertens op gezet, startprijs 150c en liepen allemaal bijna dezelfde tijd af![]()
Alles ging voor 9 tot 14k uiteindelijk op 2 na ofzo die erboven zaten.
Afsteken en naar Belgie.quote:
Nee, belgie moet aan nederland. Dan krijgen wij een dream-team!!quote:
Ach, ik heb er weer 8 goedkope Driesjes bijquote:
Kan er ook niks aan doen dat ik hier op de wereld ben gezet en helaas onbedoeld delen van dat tyfusaccent en dialect heb opgepiktquote:
Niks tegen ons Branbant he.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:11 schreef knux het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat ik hier op de wereld ben gezet en helaas onbedoeld delen van dat tyfusaccent en dialect heb opgepikt
Het is gewoon enigequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:11 schreef knux het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen dat ik hier op de wereld ben gezet en helaas onbedoeld delen van dat tyfusaccent en dialect heb opgepikt
Dan moet de efteling wat aan die hekken doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:13 schreef knux het volgende:
[..]
Zulke figuren lopen hier dus los rond.
Denk niet dat die paar noobies uit dit topic een impact zullen hebben op de markt waar miljoenen mensen spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die laatste vraag ben ik het eigenlijk wel mee eens. De meest succesvolle methodes hoeven niet gedeeld te worden met iedereen die eventjes aan komt waaien. hoe meer mensen het doen, des te minder succesvoller deze methode wordt.
Misschien handig als we hem allemaal kopen en zorgen dat KSI een BEASTTTT filmpje over hem maakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:13 schreef Reemi het volgende:
Ik dacht Emenike is (zeker nu KSI hem hypet) zeker 10k waard. Da's een meevaller, 2800 coins.
Livestreamenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vanavond ook maar even 100k aan packs openen... ik doe er toch niets nuttigs mee aangezien gold teams geen ruk aan zijn om mee te spelen.
Gold is juist leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vanavond ook maar even 100k aan packs openen... ik doe er toch niets nuttigs mee aangezien gold teams geen ruk aan zijn om mee te spelen.
Nee niks bijzondersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je had geopend en daarna verkocht. Toen ging je weer openen, heb je toen nog iets gekregen?
Ik heb 12 Mertensjes voor maximaal 15k (dan wel 433 of 4321) k gekocht en er is net eentje in een kut formatie voor 25k gegaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, ik heb er weer 8 goedkope Driesjes bij
Wel irritant bidden zeg, vooral door die 5sec timer..20 bidding wars tegelijk werkt niet zo soepel
Nahh, ik puush m'n packs wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
LivestreamenXsplit downloaden en het is zo gebeurt
You smart boy.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb 12 Mertensjes voor maximaal 15k (dan wel 433 of 4321) k gekocht en er is net eentje in een kut formatie voor 25k gegaan.
120k winst coming in
Bij mij gaat het ook niet super, in Divisie 4, alle wedstrijden gewonnen 6 in totaal achterelkaar.quote:
Stuk minderquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:20 schreef vandermar het volgende:
Wildschut in de basis bij Jong Oranje
Hij is beter dan Narsingh en Robben heeft een blessure.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Stuk minderdan Schaken in de basis bij het echte Oranje.
Schaken beter dan Narsinghquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is beter dan Narsingh en Robben heeft een blessure.
Ik hoop dat hij aansluit binnenkort bij het eerste want Verhoekquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mattie was basis Boetius![]()
Jij bent toch ook echt niet serieus te nemen als het over Feyenoord of (ex)spelers van Feyenoord gaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is beter dan Narsingh en Robben heeft een blessure.
Hoi, je kent me waarschijnlijk alquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:23 schreef ThatDutch het volgende:
Vanaf nu zal ook ik rondhangen op deze FUT topics
Normale Bony is al ziek, ik kan die IF nog niet kopen, maar als ik kan ga ik het zeker doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:24 schreef ThatDutch het volgende:
Zojuist IF Bony gekocht voor mijn nieuwste hybrid, iemand al eerder met hem gespeeld?
Countergevoeligquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Af:
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik geen bakken met toetsen morgen waardoor ik nu mooi kan spelen
Hij is niet zo duur hoor! Slechts 13k in 4231!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:24 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Normale Bony is al ziek, ik kan die IF nog niet kopen, maar kan ga ik zeker doen.
Speel 4-4-2 en ik moet 'm dan van CF nog naar ST maken. Ongeveer 24k op dit moment.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:25 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Hij is niet zo duur hoor! Slechts 13k in 4231!
In een eredivsie squad?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Speel 4-4-2 en ik moet 'm dan van CF nog naar ST maken. Ongeveer 24k op dit moment.
Zegt hij die de club supportert die elke wedstrijd het veld met hun pen0r loopt aan te duwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:25 schreef ertdop het volgende:
KNVB presenteert plan homo-acceptatie
[ afbeelding ]
In een raar hybride team, zal wel even een plaatje posten zo.quote:
Opkopen en discarden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:27 schreef TheFastOne het volgende:
Agbon-Koné
Bent
N'Zogbia-Anita-Cameron-Lennon
Djourou-Wynne-Figueroa
Deze mensen mogen sterven.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Okay! Mijn bony zit ook in een hybridje nu...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:27 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
In een raar hybride team, zal wel even een plaatje posten zo.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:30 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Okay! Mijn bony zit ook in een hybridje nu...
[ afbeelding ]
Moet er nog mee spelen
Hahhaahahahhaahahahaha........clasie aanvoerder maken????? Of Immers???quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
En die zaadbek is aanvoerder van oranjeals er iets nog hilarischer is dan Schaken in de basis dan is het Strootman aanvoerder
Hoeveel van Groningen vertegenwoordigen teams van Nederland?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:33 schreef ertdop het volgende:
[..]
Hahhaahahahhaahahahaha........clasie aanvoerder maken????? Of Immers???
Het gaat over Feyenoord en meneer is weer op zijn pik getrapdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoeveel van Groningen vertegenwoordigen teams van Nederland?
Schaken > Narsingh, deal with it.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het gaat over Feyenoord en meneer is weer op zijn pik getrapd![]()
Daar gaat het niet om, iedereen heeft altijd commentaar op oranje. Wat maakt het uit dat strootman aanvoeder is?? of dat schaken speelt? iedereen zijn kans toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoeveel van Groningen vertegenwoordigen teams van Nederland?
in your dreamsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schaken > Narsingh, deal with it.
puush of streamquote:
En hoeveel staan er in de basis?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:35 schreef ertdop het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, iedereen heeft altijd commentaar op oranje. Wat maakt het uit dat strootman aanvoeder is?? of dat schaken speelt? iedereen zijn kans toch?
En groningen is hofleverancier van jong-oranje
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 01:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Snel van onderwerp veranderen, wat een zwaktebod. Je lijkt Jolanda Sap wel. Het wordt tijd dat je gaat uitloggen en een nachtje gaat slapen voordat je nog meer troep uitkraamt.
Daar begon het mee toch?quote:
quote:
Schaken is RWquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:37 schreef MartijnTor het volgende:
Narsingh = RW
Schaken = LW
en jij weet van gaal heeft profielschetsen die hij overneemt van ut database
Jij wordt ook met de week erger he.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou ik las laatst een oud topic terug van vorig jaar . Geloof me toen was het erger.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jij wordt ook met de week erger he.
Speciaal voor jou.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:38 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jij wordt ook met de week erger he.
Je Feyenoordbril is te grootquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Manolev > Verhoek.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
Narsingh > Verhoek
Ohja de p zit niet in het kofschip.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het gaat over Feyenoord en meneer is weer op zijn pik getrapd![]()
Bouma > Verhoekquote:
Als wisselspeler ja.quote:
Was toch wel duidelijk dat dit een troll was?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ohja de p zit niet in het kofschip.
Dat wordt wat met die samenvatting
even volgenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://nl.twitch.tv/geeftjeenergie
Leren voor nederlandsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:42 schreef Baje het volgende:
[..]
even volgen
alles beter dan leren voor nederlands
Nee? Of gaat het hier over nationaliteit ofzo?quote:
Cabaye LCM, rest ligue 1quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:41 schreef TJV het volgende:
Hey dames stop eens met vdm aandacht geven en vertel mij eens hoe je dit in zou vullen.![]()
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee? Of gaat het hier over nationaliteit ofzo?
Het gaat om een vak, niet om een afkomst ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands
Op Wikipedia staat het met hoofdletters, dus is het zo.
Niet nodig, ik spreek Fries.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als jij dat vroeger nou gedaan zou hebben...
Het gaat om de taal Nederlands, die Wikipedia link gaat ook over de taal Nederlands.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gaat om een vak, niet om een afkomst ofzo.
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Schrijf je dat toevallig ook af en toe? Want soms vraag ik me echt af wat er nou staat
Dat is ik spreek Nederlands.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het gaat om de taal Nederlands, die Wikipedia link gaat ook over de taal Nederlands.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is ik spreek Nederlands.
Niet ik moet iets leren voor het vak nederlands
Jonge, ik troll tog. Net als over Schaken en Narsingh maar iemand moest weer happen en dan kan ik het niet latenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Dan nog is het met hoofdletter. Het is ook altijd Frans,Duits en Engels. Net zoals het Germaans is om de subgroep van de Indo-Europese talen gaat.
Maar is het koeterwaals of Koeterwaals?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Dan nog is het met hoofdletter. Het is ook altijd Frans,Duits en Engels. Net zoals het Germaans is om de subgroep van de Indo-Europese talen gaat.
Walenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:49 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Maar is het koeterwaals of Koeterwaals?
Zie OPquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:52 schreef stoereboii het volgende:
Wie is trouwens LinqNL oid? Of zit die hier zelfs niet op het forum?
Kreeg daar random een vriendschapsverzoek van en vroeg of ik wou clubben
quote:
van persie ipv huntelaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:55 schreef Tito_Makani het volgende:
Huntelaar is best een heerlijke spits in FUT. In de 16 schiet hij alles er in.
Iemand nog tips voor mijn elftal?
Momenteel:
Afellay - Huntelaar - Narsingh
John - Van der Vaart - Wijnaldum
Van Aanholt - Heitinga - Douglas - Van der Wiel
Stekenlenburg
Sneijder is trouwens best goedkoop vergeleken vorige jaren, zou hij in mijn team passen?
John op 7 chemistry? Dan kan Sneijder daar op 9 chemistry ook prima spelen lijkt mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:55 schreef Tito_Makani het volgende:
Huntelaar is best een heerlijke spits in FUT. In de 16 schiet hij alles er in.
Iemand nog tips voor mijn elftal?
Momenteel:
Afellay - Huntelaar - Narsingh
John - Van der Vaart - Wijnaldum
Van Aanholt - Heitinga - Douglas - Van der Wiel
Stekenlenburg
Sneijder is trouwens best goedkoop vergeleken vorige jaren, zou hij in mijn team passen?
Nu en Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Krijgen we weer een stream van je ? en wanneer is die stream van GJE ?
http://nl.twitch.tv/geeftjeenergiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
en wanneer is die stream van GJE ?
John heeft wel 90 pace dus zat eerder te denken om Wijnaldum eruit te halen. Maakt de individuele chem wat uit als je al op de 100 zit?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
John op 7 chemistry? Dan kan Sneijder daar op 9 chemistry ook prima spelen lijkt mij.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb 150k aan packs uitgegeven, resultaat:
Niets.............
Ik wil wel, heb geen fut team op het momentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:59 schreef ThatDutch het volgende:
Iemand die op PSN die tegen mij wilt spelen?
Helemaal geen? Jammer man!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:00 schreef Covati het volgende:
[..]
Ik wil wel, heb geen fut team op het moment
Heitinga voor Vlaar want Vlaar is echt zo traagquote:
Offgamers tochquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:01 schreef BDIL het volgende:
Wie had die ene site waar MSP goedkoop was ?Je kon ook met IDeal betalen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bitches, homo's, zuig 'm.
*mocro accent
Mij nadoen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bitches, homo's, zuig 'm.
*mocro accent
Lens is bijna net zo snel en heeft een geweldig schot.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:01 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heitinga voor Vlaar want Vlaar is echt zo traag
En Narsingh is beter dan Lens in FUT, hij komt overal langs met zijn pace
Lens > Narsinghquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:01 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heitinga voor Vlaar want Vlaar is echt zo traag
En Narsingh is beter dan Lens in FUT, hij komt overal langs met zijn pace
6 pace kan toch het verschil maken over je langs de verdediging komtquote:
Maarja, jij kijkt alleen naar pacequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
6 pace kan toch het verschil maken over je langs de verdediging komt
Narsingh heeft ook een betere voorzet
Ja ik ga zo beginnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:03 schreef Maver24 het volgende:
BDIL , is je stream nog steeds die van bbbcrew ?
Staat ie er al een uur op?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:06 schreef Covati het volgende:
Lindgrenn heb je me nu genaaid met die benzia, niemand koopt -_-
Alsof er iets belangrijker is dan pace in FUTquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maarja, jij kijkt alleen naar pace
Heb toch wat geld gehad van declaratie bij zorgverzekeraar, niet op gerekendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:07 schreef Rijst het volgende:
BDIL nee ga je nu packs kopen van echt geld?![]()
En als je gelezen had, dan had je gezien dat ik zei dat iemand 'm moest kopen die 'm nog graag wilde hebben. Op deze ga je geen 5k winst pakken.quote:
wohoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb toch wat geld gehad van declaratie bij zorgverzekeraar, niet op gerekend
Voor wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb toch wat geld gehad van declaratie bij zorgverzekeraar, niet op gerekend
Ik wou er 2k ofzo op maken nu moet ik 1:1quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En als je gelezen had, dan had je gezien dat ik zei dat iemand 'm moest kopen die 'm nog graag wilde hebben. Op deze ga je geen 5k winst pakken.
Lenzenquote:
3 a 4k kan echt wel. Gewoon een beetje geduld hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:09 schreef Covati het volgende:
[..]
Ik wou er 2k ofzo op maken nu moet ik 1:1
Volgende keer ga ik via consolequote:
quote:
En dan krijg je betere spelers?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik via console
Nee johquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgende keer duurt nog ff vermoed ik
Maar dan kan je niet meer streamen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik via console
okiedokiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3 a 4k kan echt wel. Gewoon een beetje geduld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |